Apps Forum

Stel een vraag
Zoeken
Sluiten
1 - 50 van in totaal 232 resultaten
  • Snapchat

Dag Mijn snapchat account is verwijderd en ik vind dat heel kut en ik he  al geprobeert  om mijn account te deblokkeren maar dat lukt ook niet we zij...

Liameke | Laatste reactie: Liameke 10 apr
    0 antwoorden
  • geen site als snelkoppeling op startscherm Android

Goeieavond, Een site als snelkoppeling plaatsen op startscherm van een Andriod-telefoon lukt me niet. Alle noodzakelijke handelingen om dit uit te v...

Wbvds | Laatste reactie: Wbvds 30 jan
    0 antwoorden
  • Ratio

Goedendag, Hallo, Mijn ratio is te hoog mag niet verder seed dan 1,5. Ik moet mijn torrent zo instellen dat ik niet boven de 1,5 komt. maar snap h...

qodesja | Laatste reactie: qodesja 18 jan
    0 antwoorden
  • Instagram chatgeschiedenis terugkrijgen

Verwijderde chat . beste ,  iemand op instagram had mij geblokkeerd waarna ik de dm geschiedenis op instagram tussen deze persoon en mezelf had ...

Sibunaremy | Laatste reactie: Sibunaremy 16 jan
    0 antwoorden
  • Snapchat geen verificatiecode ontvangen

Goedendag, Ik heb me oude telefoonnummer niet meer dus krijg ik de code om via sms om te verifiëren ook niet meer. Kan iemand mij helpen?

roumaissa20021 | Laatste reactie: Noel 11 nov 2022
    2 antwoorden
  • Mijn Snapchat account is al 3 dagen aan het reactiveren !!

Hey allemaal, een paar dagen geleden heb ik mijn Snapchat account moeten verwijderen. Ik weet dat het dan nog 30 dagen word gedeactiveerd, ik las dat...

Rb_0712 | Laatste reactie: Rb_0712 22 okt 2022
    0 antwoorden
  • Snapchat permanent geblokkeerd

Vandaag was ik op Snapchat en logde een vriendin in op haar account omdat ze haar telefoon kwijt was. Ik heb gedurende de dag een paar keer heen en w...

Obj | Laatste reactie: Obj 26 sep 2022
    0 antwoorden
  • help ik kan mijn account niet meer in..

goede middag, ik heb onverwachts een nieuw telefoonnummer. helaas heb ik een paar weekjes geleden twee staps verificatie ingesteld. en geen herstel...

terror-angel | Laatste reactie: terror-angel 25 sep 2022
    0 antwoorden
  • Geen flitslocaties te zien of te horen Google Maps

Op mijn iPhone SE2020 met IOS 15.6.1 zie of hoor ik bij Google Maps app geen flitslocaties. Ik rij nu dus met Flitsmeister op de achtergrond. Ik keek ...

Haku | Laatste reactie: Haku 10 sep 2022
    0 antwoorden
  • Messenger-geprekken die in spam staan Opgelost

Goedendag, Ik heb per ongeluk mijn vriendin haar gesprek van Messenger in spam geplaatst, kan ik dit terugzetten onder mijn chats in Messenger ? ...

Nancy | Laatste reactie: LD 5 sep 2022
    3 antwoorden
  • Alle messenger berichten komen in Spam terecht

Ik krijg geen meldingen meer van mijn messenger berichten. Ze komen ook niet meer op mijn voorpagina. Na enkele minuten zoeken, zag ik dat al mijn ber...

LD | Laatste reactie: LD 2 sep 2022
    2 antwoorden
  • Spambox Messenger

Goedendag, Sinds een week komen al de chatberichten van mijn Facebookvrienden in mijn Spam terecht op Messenger...wat heel vervelend is want zo mis i...

Petra | Laatste reactie: Petra 1 sep 2022
    0 antwoorden
  • Snapchat+ vraag

Kan je met snapchat+ zien wie jouw verhaal meerdere malen heeft bekeken? Zo ja hoe kan ik dat zien? 

Mira | Laatste reactie: Bob Dijks 31 aug 2022
    1 antwoord
  • Facebook account wordt verwijderd binnen 9 dagen

Mijn facebook account van het werk zou worden verwijderd als ik geen beoordeling zou aanvragen. Omdat er iets geplaatst zou zijn wat niet kon. Dit moe...

Manouk | Laatste reactie: Bob Dijks 31 aug 2022
    1 antwoord
  • De veilige modus van Android uitzetten

Goedendag, Hoe kan ik in Android mijn veilige modus uitzetten op mijn Samsung tablet?

sunnybr | Laatste reactie: Bob Dijks 31 aug 2022
    1 antwoord
  • Mijn zelfgemaakte gifjes op mijn Giphy en Tenor profiel

In 2020 kocht Facebook de plaatjessite Giphy over. Welke rechten hef ik nu nog over mijn creaties?

vec50 | Laatste reactie: Bob Dijks 31 aug 2022
    1 antwoord
  • Snapchat-account per ongeluk verwijderd

Goedendag, hoi allemaal, ik heb mijn snapchat account per ongeluk verwijderd. Maar al mijn snapscores en mijn snap herinneringen staan nog in mijn...

SennaErnst | Laatste reactie: Tushaar 3 jul 2022
    3 antwoorden
  • Na update facebook kan ik niet meer zien wie online is gewee

Goedendag, Nav update 1 juli 2022 kan ik niet meer zien wie online is geweest op MSm, dit is voor mij belangrijk ivm. Werk hou kunnen we dit probl...

Patrick | Laatste reactie: Patrick 2 jul 2022
    0 antwoorden
  • Facebook uitgeschakeld account Gesloten

beste, Mijn facebook account is uitgeschakeld. Ik zou niet weten wat ik eraan zou moeten doen om deze te deblokkeren. na het lezen van jullie f...

Daan | Laatste reactie: Gijn 23 jun 2022
    33 antwoorden
  • Snapchat account geblokkeerd Gesloten

Hoihoi, ik ben zonder dat ik de reden weet permanent geblokkeerd van Snapchat. Nou vind ik het niet heel erg dat ik mijn oude account kwijt ben maar w...

ngerards | Laatste reactie: Bob Dijks 20 jun 2022
    1 antwoord
  • Messenger Gesloten

Goedendag, Ik ben recent in een groepchat geplaatst in messenger maar krijg geen meldingen hiervan omdat deze ZONDER dat ik het wil in spam staat....

Hans | Laatste reactie: Bob Dijks 9 mei 2022
    1 antwoord
  • Online verbergen in WhatsApp Gesloten

hoe kan ik met Wtools het "online" zijn verbergen in whatsapp

ebi | Laatste reactie: Bob Dijks 3 mei 2022
    1 antwoord
  • TouchID Gesloten

Goedendag, Sinds de laatste update kan ik niet meer apps downloaden met touch ID

AttyOlsder | Laatste reactie: Bob Dijks 3 mei 2022
    1 antwoord
  • Taalwijziging Gesloten

Krijg taalwijziging niet voor elkaar. Krijg geen pop-up menu om taal te kiezen. Taal blijft Engels

keesslijkerman | Laatste reactie: Bob Dijks 3 mei 2022
    1 antwoord
  • Snapchat Gesloten

Goedendag, ik kom mijn Snapchat account niet in als ik inlog met de juiste gegevens zegt die dit: oeps we kunnen deze inloggegevens niet vinden. K...

Salma_9117 | Laatste reactie: Bob Dijks 3 mei 2022
    1 antwoord
  • Snapchat permanent geblokkeerd Gesloten

Goedendag, Sinds woensdag is mijn snapchataccount permanent geblokkeerd. Ook een nieuwe snapchataccount aanmaken lukt niet. Deze accounts worden dan ...

RickPrikker | Laatste reactie: Bob Dijks 22 mrt 2022
    1 antwoord
  • Verwijderde apps op fb Gesloten

Hallo, ik heb per ongeluk een paar apps van spellen di gekoppeld zijn aan FB verwijderd. Nu krijg ik bij het opstarten van het spel de melding dat de ...

Serena | Laatste reactie: Bob Dijks 12 feb 2022
    1 antwoord
  • Ontvriendt en nog steeds online zichtbaar Gesloten

Goedendag, Ik heb onlangs iemand ontvriend op fb en ik kan nog steeds zien dat hij online is, terwijl hij niet meer in mijn vriendenlijst staat. D...

Yana890 | Laatste reactie: Yana890 21 jan 2022
    2 antwoorden
  • Snapchat account geblokkeerd Gesloten

Mijn snapchat account djmarty073 is geblokeerd ik zie hier geen reden voor kan hem niet deblokkeren zo zijn er meer accounts geblokeerd die ik ni eens...

Djmarty073 | Laatste reactie: Bob Dijks 11 jan 2022
    1 antwoord
  • Snapchat heeft mij volledig beëindigt Gesloten

Goedendag, Snapchat heeft mijn account beëindigt en nu ik kan geen nieuw account aanmaken en als ik dat probeer kom ik er niet in want hij word ...

Jesperstroet | Laatste reactie: Bob Dijks 11 jan 2022
    1 antwoord
  • Snapchat inloggen Gesloten

Goedendag, Als ik probeer in te loggen op Snapchat staat er ‘kan inloggegevens niet vinden’. Ik heb zelfs een nieuw wachtwoord gemaakt maar werkt ...

f.boes | Laatste reactie: Bob Dijks 22 dec 2021
    1 antwoord
  • Snapchat account geblokt Gesloten

Hallo ik heb van vanochtend kon ik niet meer op Snapchat , m’n account is geblokt en ik had daar alle belangrijke foto’s op staan met familie vrienden...

parel_cws | Laatste reactie: Bob Dijks 22 dec 2021
    1 antwoord
  • Snapchat Gesloten

Goedendag, Mijn account Buraktk68 is opeens verwijderd van snapchat en heb helemaal geen idee hoezo? Ik wil deze zo graag mogelijk terug want heb ...

Buraktk68 | Laatste reactie: Bob Dijks 22 dec 2021
    1 antwoord
  • Offline status en laatst gezien in Messenger/Facebook Gesloten

Goedendag, Ik heb een vraag waar tot nu toe niemand me antwoord op heeft kunnen geven en ook op internet kan ik het niet gevonden krijgen.. Is...

Sanne1983 | Laatste reactie: Mies 16 dec 2021
    4 antwoorden
  • Snapchat permanent verwijderd Gesloten

Goedendag, Ik had een product van mijn bedrijf op mijn Snapchat gepost, zoals ik altijd doe daarna werd ik tijdelijk geblokkeerd. Toen ik me ko...

Snapchatbae2021 | Laatste reactie: Sr 29 nov 2021
    2 antwoorden
  • Facebook gesponserd Gesloten

Hoe kom ik van die gesponserde bagger op Facebook af ?

mistral | Laatste reactie: Bob Dijks 15 nov 2021
    1 antwoord
  • Na update Facebook probleem Messenger met Status Actief Gesloten

Goedendag, Tegenwoordig duurt het lang voordat ik kan zien hoelang geleden iemand op Messenger was. Ik neem aan dat niet de enige ben die dat is o...

Patrick | Laatste reactie: Alibabba 25 okt 2021
    32 antwoorden
  • Ik kan niet inloggen op Snap Gesloten

Goedendag, ik kan niet meer op m'n snap inloggen !

siennatjee | Laatste reactie: Bob Dijks 19 okt 2021
    1 antwoord
  • Snapchat: login in voorgestelde contacten komt niet overeen met telefoonnummer Gesloten

Goedendag, Ik kreeg in Snapchat een voorgesteld contact, van iemand die met het gsm nummer in mijn contacten staat. De login die aan dit nummer hi...

JustMeNow | Laatste reactie: JustMeNow 13 okt 2021
    0 antwoorden
  • Snapchat Gesloten

Goedendag, Ik ben ben me email vergeten en me wachtwoord en me nummer

Teun | Laatste reactie: Bob Dijks 5 sep 2021
    1 antwoord
  • Watss app snelkoppeling Gesloten

Watss app geeft aan dat snelkoppeling al bestaat maar zie niets

Jose | Laatste reactie: Bob Dijks 1 sep 2021
    1 antwoord
  • Geen toegang fb account en ontvang geen code in mailbox Gesloten

Beste Ik kan me niet inloggen op fb account, ik vraag code aan via mail maar ik ontvang geen code in mailbox

Sara | Laatste reactie: Bob Dijks 1 sep 2021
    1 antwoord
  • Snapchat account Gesloten

Goedendag, Mijn Snapchat account werkt opeens niet meer. Ik heb geen bericht gekregen dat die is geblokkeerd maar ik kan niet meer inloggen en het...

robinrobin | Laatste reactie: Bob Dijks 25 aug 2021
    1 antwoord
  • Geblokkeerd op Snapchat Gesloten

Goedendag, al mijn Snap accounts dat ik aanmaak worden geblokt.

Timzanden123 | Laatste reactie: Bob Dijks 9 aug 2021
    1 antwoord
  • Snapchat inlog Gesloten

Hallo, Ik kom niet ingelogd op mijn Snapchat. Mijn telefoonnummer is gekoppeld aan een account van iemand die ik niet ken en mijn e-mail adres is e...

IR7373 | Laatste reactie: Bob Dijks 9 aug 2021
    1 antwoord
  • Snapchat emailadres wijzigen lukt niet Gesloten

Goedendag, Ik probeer mijn emaildres en telefoonnummer te wijzigen in snapchat maar het lukt niet.ik krijg steeds de melding : ‘als gevolg van ...

Aya | Laatste reactie: Bob Dijks 3 aug 2021
    1 antwoord
  • Kom mijn snap niet in Gesloten

Goedendag, Ik kom mijn snap account niet meer in, Ik was ingelogd met mijn oude telefoon nummer maar daar kom ik helaas niet meer in! Wegens een...

Toetiefrletie_x | Laatste reactie: Bob Dijks 3 aug 2021
    1 antwoord
  • Een heel Ander probleem Gesloten

Goedendag, Ik heb namelijk het probleem Dat ik mijn inlog gegevens nog correct weet maar mijn nr voor tweestappen..... is niet meer correct en ik ...

Michael | Laatste reactie: Bob Dijks 29 jun 2021
    3 antwoorden
  • Mijn accounts op Snapchat worden geblokkeerd Gesloten

Op de 22e van juni werd mijn Snapchat account verwijderd en kan ik er niet meer op. Nou probeerde ik nog een account aan te maken, maar op het moment ...

Sefin1 | Laatste reactie: sefin1 24 jun 2021
    2 antwoorden
  • Snapchat Gesloten

Ik zit met een probleempje. Sinds Maart heb ik een Iphone X. Allemaal leuk en aardig, maar ong. halverwege April werd ik uitgelogd, en werd mijn acco...

Anoniem | Laatste reactie: Bob Dijks 24 jun 2021
    1 antwoord
Word lid