Goedendag, Ik heb per ongeluk mijn vriendin haar gesprek van Messenger in spam geplaatst, kan ik dit terugzetten onder mijn chats in Messenger ? ...
En wat als je als je bijna 2 k volgers hebt en je kan niet live?
Het downloaden van E-pub boeken met uTorrent gaat goed, maar het delen niet waardoor mijn ratio bij extremetorrents niet voldoet.
CCM leden, Ik ben nieuw en bij het zien van deze site wil ik U meteen mijn probleem voorleggen. Ik heb een iPad uit 2015 en door het niet goed invull...
Hallo, Ik wil mij inloggen op Snapchat. Maar ben mijn wachtwoord vergeten. Mijn email adres pakt hij ook niet. Dus ik kan het niet wijzigen. Wat ka...
Goedendag, Ik heb 2 Snapchat-accounts maar ze zijn allebei “geblokkeerd”. Het vreemde is dat ik wel vanaf elke andere telefoon kan inloggen behalv...
Hi, ik heb gisteravond mijn Snapchat account gedeactiveerd nu wil ik weer op mijn account maar dat gaan niet er staat “ je account word op dit moment ...
Mijn Samsung-account is voor de zoveelste keer weer geweigerd om in te loggen ik wordt dit een keertje spuug en spuugzat. Kunnen jullie mij hiermee he...
Beste ik heb Verisure buitencamera en de beelden wil ik via mijn Apple laptop bekijken. Ik kan geen app vinden waar ik kan inloggen, wel op mijn iPhon...
Ik ben sinds kort actief op Insta. Maar blijkt nu - was ik helemaal vergeten - jaren geleden ook al een account aangemaakt te hebben. Die wil ik graag...
Hallo. Ik kan de voorgestelde suggestie (veranderen naam) niet toepassen want MS is altijd ergens op de achtergrond bezig. Wat ik ook doe. Wat kan ik ...
Hallo. Ik maak een snelkoppeling van een WhatsApp-contact maar hij pakt de oude foto? Hoe kan dat?
Hey, ik weer mijn gebruikersnaam en wachtwoord van mijn Snap-account nog alleen is die gekoppeld met m’n oude nummer die niet meer bestaat en als ik w...
Dag, Ik heb dringende vraag. Ik heb mijn e-mailadres en mijn telefoon vergeten van Snap en hierdoor kan ik niet meer op snapchat want ik ben mijn ...
Kan niet inloggen bij mijn Gmail-adres. Kunt u mij misschien helpen hiermee?
Goedendag, Ik ben jammer genoeg zowel me wachtwoord van snap als me wachtwoord van me mail vergeten, ik heb ook al heel lang een nieuw nummer maar...
Ik me me mail en wachtwoord vergeten van me Snapchat via een vriend weet ik me gebruikersnaam meer weet ik niet meer hoe kan ik er achter komen? Gr. P...
Goedendag, Iemand kan ik iemand terug activeren die ik geblokkeerd heb in WhatsApp ?
Ik heb een persoon aan contacten toegevoegd, waarvan ik weet dat deze over WhatsApp beschikt. Als ik later bij de contactgegevens kijk, ontbreekt het...
Hoi, Ik ben mijn wachtwoord van Snapchat vergeten en wil m via e-mail resetten. Omdat ik een nieuw telefoonnummer heb gaat dat niet meer lukkken vi...
Een week geleden heb ik een update uitgevoerd van de Messenger-app. Nu is de mogelijkheid om je status op offline te zetten verdwenen. Iemand een idee...
Whatsapp is "geoptimaliseerd" en nu zijn er helemaal geen vinkjes meer???
Hey ik heb snapchat maar mijn Gmail-account is gehackt vorige week. En ben mijn wachtwoord vergeten maar ik wil hem doorsturen naar mijn Gmail maar...
Als je bij iemand geblokkeerd bent En je belt via whats app gaat dan de tel gewoon over ?????
Hoe kan je een filmpje (gifbestandje) uit bijvb. Twitter copieren naar bijvb. Whattsapp zonder dat dit een linkje word waar je op moet klikken, maar d...
Als ik een nummer naar mijn Iphone download kost Dat dan extra ?
Hallo, Ben nieuw hier en stel graag mijn vraag............ Ik heb Picasa3 op mijn laptop die draait onder Windows Vista en sinds vorig jaar heb ik e...
Ik geen pps afbeeldingen openen die via E-mail krijgt toe gestuurd. Wat is hier van de oorzaak Vriendelijke groeten Krijn Bakker