Hoe verwijderd mijn skype account.
Goedendag, Goeden dag ik weet mijn inlog gegevens niet meer Configuratie: Android / Chrome 67.0.3396.87
ik ben mijn wachtwoord vergeten kan ik dan gewoon een nieuwe aan maken of moet ik alles op nieuw aan makken
waarom kan ik play store niet downloaden op een microsoft computer???? :(
Ik wil een hotmail account aanmaken en niet via Outlook
kan dat gratis en zonder toestemming van je ouders als je 14 ben?
Waarom kan ik appic niet op mijn telefoon zetten
Ik kan mij wachtwoord niet meer wijzingen om dat ik ben uitgelogd en me mobielnummer en email doet het niet wat kan ik doen
Waarom kan ik geen youtube kijken
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Hallo, ik wil lid worden van Spotify en woon in Spanje Hoe ga ik tewerk Ik heb boxen voor buiten via bluetooth
Goedendag, Mijn snapchat acc is geblokkeerd maar met reden omdat ik geen telefoonnummer of emailadress heb geverifieerd. Ik had snapchat team ook ...
Hallo ik ben dus mijn wachtwoord al een tijdje vergeten op mijn andere account en ik heb nu een nieuwe ik heb heel veel geprobeerd om die oude te krij...
Een week geleden heb ik een update uitgevoerd van de Messenger-app. Nu is de mogelijkheid om je status op offline te zetten verdwenen. Iemand een idee...
Hoe krijg ik mijn foto's van San terug
ik kan ccleaner niet gebruiken omdat ik de boodschap krijg deze app is voor uw veiligheid geblokkeerd
Whatsapp is "geoptimaliseerd" en nu zijn er helemaal geen vinkjes meer???
Hey ik heb snapchat maar mijn Gmail-account is gehackt vorige week. En ben mijn wachtwoord vergeten maar ik wil hem doorsturen naar mijn Gmail maar...
Als je bij iemand geblokkeerd bent En je belt via whats app gaat dan de tel gewoon over ?????
Het lukt niet mijn wachtwoord en herhaal wachtwoord te veranderen via sms . Hoe kan ik het oplossen zonder e-mailadres gegevens?
Hoe kan je een filmpje (gifbestandje) uit bijvb. Twitter copieren naar bijvb. Whattsapp zonder dat dit een linkje word waar je op moet klikken, maar d...
Een video delen op Instagram naar al mij volgers. Ik heb de link van de video op t klembord geplaatst. Wat moet ik nu doen om het te delen?
Goedendag, In Kom niet meer in Mijn account nu ik een nieuwe telefoon heb Configuratie: Android / SamsungBrowser 6.2
Ik heb de tip opgevolgd: applicatiebeheer, enkel google play films gevonden. Dus verder geen app.
Goedendag, Ik weet mijn e-mail en wachtwoord van Snapchat niet meer. Wat moet ik nu doen?
Beste leden van CCM. Hoe moet je een Messenger aanmaken? Bedankt hoor.
Als ik een nummer naar mijn Iphone download kost Dat dan extra ?
hallo ik wil graag me aanmelden op snap thet maar dat doet die niet bij jullie
Hallo, Ben nieuw hier en stel graag mijn vraag............ Ik heb Picasa3 op mijn laptop die draait onder Windows Vista en sinds vorig jaar heb ik e...
Er gaat iets veranderen met Google Drive voor persoonlijk gebruik heb ik gezien. Kun je dan alleen nog via Back-up en Sync bestanden delen in 2018? M...
Beste forumlezers. Ik kan niet met mobiele gegevens op Pokémon GO, er staat steeds dat GPS signal not found (11). Ik kan er niks aan doen maar als ...
zit er ook een radio app bij de samsung apps?
Ik wil dat voor de computer downloaden
Dus ik ben mijn snapchat wachtwoord vergeten maar mijn telefoonnummer is ook veranderd dus is kan deze methode niet gebruiken wat moet ik doen?
Ik geen pps afbeeldingen openen die via E-mail krijgt toe gestuurd. Wat is hier van de oorzaak Vriendelijke groeten Krijn Bakker
ik wil graag netflix hebben om film te kijken die je niet op tv kunt kijken
Ik had zojuist kpn spitify ingeschakkeld voor premium alleen op de app heb ik nog steeds niet alle opties van premium. Hoe kan ik dit aanpassen?