De discussies

Snapchat tijdelijk geblokkeerd

Goedendag, Mijn Snapchat account is tijdelijk geblokkeerd maar ik kan wel inloggen op me laptop maar niet op de telefoon dat ik wil ik heb alles al...

Snapchat geblokkeerd op telefoon, wel nog op ipad te openen

Goedendag, Mijn dochter kan niet meer inloggen op Snapchat op haar eigen telefoon. ze kan wel inloggen op mijn telefoon of op de iPad dus het accoun...

Meldingen messenger

Goedendag, ik heb sinds kort een nieuwe samsungA71 aangekocht. Normaal krijg je een melding bovenaan je gsm en een 1 bij het icoon van messenger als j...

Toegang tot snapchat tijdelijk geblokkeerd

Goedendag, ik ben luna en mijn Snapchat account is permanent geblokkeerd en mijn toegang tot Snapchat is tijdelijk geblokkeerd. Hoelang duurt het voor...

Help me alsjeblieft mijn snapchat acount is geblokeert !!!

Goedendag, heeft iemand toevallig snapchat ?mijn  acount is geblokeert !

Snapchat tijdelijk geblokkeerd

mijn snapchat is tijdelijk geblokkeerd en k  kan ook geen nieuwe account aanmaken want er staat dat snapchat tijdelijk geblokkeerd is en daarom vraag ...

Ik kan niet meer inloggen op mijn snapchat account

Goeiedag Ik kan niet meer inloggen op mijn snapchataccount. Ik veranderde al mijn wachtwoord, maar snapchat geeft aan dat ze geen bijbehorend account...

Snap permanent geblokkeerd

Onze zoon is permanet geblokkeerd, alles geprobeerd, zelfs nieuw account op mijn naam,niets werkt. Nu zegt men dat hij nieuw foon nodug heeft omdat sn...

Resultaten 1 - 8 van een totaal van 8
Word lid