Mijn accounts op Snapchat worden geblokkeerd

Gesloten
Sefin1 - Gewijzigd op 24 jun 2021 om 04:42
 sefin1 - 24 jun 2021 om 07:04
Op de 22e van juni werd mijn Snapchat account verwijderd en kan ik er niet meer op. Nou probeerde ik nog een account aan te maken, maar op het moment dat ik een nog een account aanmaak wit die gelijk permanent geblokkeerd. Tot nu toe heb ik geprobeerd om 5 verschillende accounts op Snapchat te maken en alle 5 zijn geblokkeerd. Wie kan me hierbij helpen om weer een normaal account aan te maken.

2 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
24 jun 2021 om 04:42
Hallo,

Vervelend om te horen dat je Snapchat-account geblokkeerd is. Wellicht helpt de informatie in ons volgende artikel je om je profiel te deblokkeren.

Snapchat doet er soms erg lang over om te antwoorden op berichten van zijn gebruikers. Mijn ervaring is echter dat ze via het hieronder vermelde contactformulier soms relatief snel reageren:

Ga naar de ondersteuningspagina van Snapchat en selecteer onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob

CCM | Redacteur sinds 2015
1
Bedankt voor je hulp maar dat werkt niet. Ik heb al 5 accounts aangemaakt en als ik mijn e-mail en telefoonnummer invoeg kan ik het niet verder gaan. Gisteravond was ik er in geslaagd om toch een account aan te maken met e-mail en telefoon nummer. Ik was ingelogd op Snapchat en had 1 iemand toegevoegd. Na 5 minuten kreeg ik melding: er is iets fouts gegaan probeer het later opnieuw. Daarna word ik van Snapchat uitgelogd en wanneer ik weer wil inloggen geeft het aan dat de account vergrendeld is. als ik mijn account wil ontgrendelen via Snapchat support zeggen ze dat mijn account permanent geblokkeerd is en pas 30 minuten kreeg ik een verificatie mail over mijn Snapchat account terwijl het dan nutteloos is. Is het niet beter dat ik dan een nieuw telefoonnummer heb of een ander telefoon?
0
Word lid