Snapchat account is permanent geblokt

Gesloten
Jana.19 - Gewijzigd op 13 mei 2021 om 05:06
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 13 mei 2021 om 05:07
Goedendag, mijn Snapchat account is permanent geblokt. Misschien komt het omdat ik te veel vrienden had toegevoegd? Dat weet ik niet maar ik zou heel graag mijn account terug krijgen…

Configuratie: iPhone / Safari 14.1

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
13 mei 2021 om 05:07
Beste Jana.19,

Omdat wij een onafhankelijk platform zijn dat niet aan Snapchat gerelateerd is, kunnen wij je helaas niet helpen bij het deblokkeren van je account.

Heb je al geprobeerd om contact op te nemen met Snapchat? Ga naar de ondersteuningspagina van Snapchat en selecteer onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Als je geen reactie krijgt van Snapchat, denk ik dat je het beste kunt proberen om een nieuw Snapchat-account moeten aan te maken met een ander alternatief e-mailadres.

Groetjes,

Bob

1
Word lid