Offline status en laatst gezien in Messenger/Facebook

Gesloten
Sanne1983 - Gewijzigd op 28 dec 2020 om 19:39
 Mies - 16 dec 2021 om 01:06
Goedendag,

Ik heb een vraag waar tot nu toe niemand me antwoord op heeft kunnen geven en ook op internet kan ik het niet gevonden krijgen..

Is het mogelijk om op Facebook, en dan vooral op messenger, actief te zijn terwijl je voor je vrienden (of voor een paar specifieke vrienden) offline lijkt?

Ik weet dat je je status uit kan zetten maar dan is je 'laatst gezien' - status ook weg.

Ik bedoel dus of het mogelijk is op messenger actief te zijn terwijl je vrienden of bepaalde vrienden nog wel die laatst gezien status zien maar dat de laatst gezien tijd blijft staan op de tijd dat je jezelf offline hebt gezet??

Sommigen waarmee ik het erover heb gehad zeggen dat dit niet kan, maar ik ben er bijna zeker van dat iemand van mijn vrienden dit doet en ik wil het graag zeker weten en ook weten hoe dit kan?

Alvast hartelijk bedankt!!



Configuratie: Android / Chrome 87.0.4280.101
Bekijk ook:

3 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
28 dec 2020 om 20:22
Beste Sanne1983,

Ik heb er even onderzoek naar moeten doen en naar mijn weten, of in ieder geval voor zover ik heb kunnen zien, is het niet mogelijk om voor bepaalde personen niet en voor anderen wél online/offline te lijken. De regel is op al jouw contactpersonen van toepassing.

De enige manier om voor bepaalde personen volledig offline te lijken, terwijl andere je wel kunnen zien, is door die betreffende personen in zijn geheel te blokkeren.

Groetjes
Bob

Bob Dijks

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

2
Sanne1983 Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum maandag 28 december 2020 Status Lid Laatste deelname 31 december 2020
29 dec 2020 om 22:33
Dankjewel voor je antwoord!
Maar is het wel mogelijk om voor al je contactpersonen offline te kijken terwijl de laatst gezien tijd wel zichtbaar is maar op de tijd blijft staan dat je zogenaamd offline ging?
Ik heb namelijk het idee dat iemand in mijn vriendenlijst zichzelf offline zet maar de laatst gezien tijd blijft wel zichtbaar.. En bij mijn weten verdwijnt dat als je jezelf offline zet.. Misschien via vaste computer inloggen? Dat kan ik niet checken want heb er geen..
0
Sanne1983 Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum maandag 28 december 2020 Status Lid Laatste deelname 31 december 2020
31 dec 2020 om 08:23
Weet niemand het antwoord? ????
0
waarom moet je nu in godsnaam weten of iemand online of offline is ?????????????
0
Word lid