Goedemorgen! Kan ik ook een afbeelding/logo toevoegen aan mijn handtekening via de Gmail app (android)? Groetjes, Viola
Kan ik ook nummers downloaden voor bewerking zoals timestretching en pitchshifting? Dank!
Hallo. Ik maak een snelkoppeling van een WhatsApp-contact maar hij pakt de oude foto? Hoe kan dat?
Goedendag, Ik ben mijn telefoon kwijtgeraakt. Ik heb nu een nieuwe ik kan mijn Snapchat niet meer mijn oude telefoon is gehackt. Wat moet ik doen?...
Hallo, als ik een nieuw contact wil toevoegen in mijn whatsApp, moet ik soms eerst een berichtje sturen om iemand uit te nodigen voor WhatsApp. ...
Hey, ik weer mijn gebruikersnaam en wachtwoord van mijn Snap-account nog alleen is die gekoppeld met m’n oude nummer die niet meer bestaat en als ik w...
Dag, Ik heb dringende vraag. Ik heb mijn e-mailadres en mijn telefoon vergeten van Snap en hierdoor kan ik niet meer op snapchat want ik ben mijn ...
Goedendag, Ik had een account : yadsalmis met daarop mijn telefoonnummer en e-mailadres. Ik heb een nieuwe Snapchat aangemaakt en daar vroegen z...
Ik kan mijn antwoorden op een tweet niet valideren. De “tweet” of “antwoord” zijn niet goed zichtbaar vermeld. Wel zichtbaar maar niet duidelijk om er...
Alle profielfoto's zijn bij mijn contacten weg in het 'chat'-overzicht. Hoe kan dit en hoe kan ik de foto's weer in beeld krijgen? Groetjes Ange...
Kan niet inloggen bij mijn Gmail-adres. Kunt u mij misschien helpen hiermee?
Goedendag, Ik ben jammer genoeg zowel me wachtwoord van snap als me wachtwoord van me mail vergeten, ik heb ook al heel lang een nieuw nummer maar...
Bij het overzetten van instagram van mijn Apple iPhone naar Android ben ik alle volgers met een privé account kwijt. Hoe kan ik dat oplossen?
Hoe zet ik het pictogram van de Google Agenda in mijn lachpad?
Beste CCM, ik ben op zoek naar een website waarop ik Instagram kan downloaden! Ben ik goed hier?
Beste, Ik heb vandaag mijn Snap gedeactiveerd zonder er bij na te denken. Ik had het account graag terug gewild. Maar dat kan dus niet omdat het e...
Goedendag, mn snapchat is gehackt en de hacker heeft alles veranderd wat nu?
Mijn Facebook is Engelstalige geworden terwijl ik het Nederlands had staan . Fijne avond Els
Goedendag, Ik probeer Gmail te openen. maar gaat niet, de standaardweergave wilt niet openen. Wel de vereenvoudigde. Wat kan ik daar aan doen? ...
Ik me me mail en wachtwoord vergeten van me Snapchat via een vriend weet ik me gebruikersnaam meer weet ik niet meer hoe kan ik er achter komen? Gr. P...
Goedendag, Als ik wel gewoon 2 vinkjes krijg maar geen foto kan zien en anderen wel, ben ik dan geblokkeerd? Dankuwel.
Goedendag, Ik heb mijn wachtwoord vergeten, hoe geraak ik mijn wachtwoord terug? Dank voor uw hulp.
Goedendag, Iemand kan ik iemand terug activeren die ik geblokkeerd heb in WhatsApp ?
Hai, Mijn Snapchat deed als sinds gisteren raar elke keer als ik mijn Snapchat open dan staat er "Snapchat is gestopt" dus ik wou me Snapchat verwi...
Hallo, ik heb probleem ik ben mijn Snapchat wachtwoorden en e-mail vergeten. Maar ik ken enkel mijn gebruiksnaam. Hoe kan ik toch hem terugzetten ?? ...
Goedendag, Ik ben alles vergeten van mijn snapchat het enigste dat ik weet is mijn naam nog.
Hi, Ik had mijn account gedeactiveerd van snapchat, nu wil ik het heractiveren maar krijg ik geen ‘email’ want ik weet niet meer op welke email ik ...
Goedendag, Ik kan niet inloggen op m'n Gmail account ??
goedemiddag, Ik heb op instagram een album van 4 foto's geplaatst. nu wil ik 2/4 foto's verwijderen. is dit mogelijk en hoe? zonder gelijk de hele ...
Waarom is Netflix betalend? en niet gratis? want mijn ouders willen dat ik GEEN netflix mag hebben.
Er waren twee play store maar toen dacht ik van ik ga een verwijderen dus dat ging ik doen maar ze waren alle twee verdwijnen maar de vraag is hoe moe...
Hallo, ik heb een probleem met snapchat ik had geen telefoon nummer en email op mijn snapchat.. Ik kon er altijd op met mijn code maar in eens niet me...
Hoe moet je de app Granny overzetten Van mijn telefoon naar computer
Hoe kan ik de veilige modus verwijderen?
Hoe installeren
Ik heb een persoon aan contacten toegevoegd, waarvan ik weet dat deze over WhatsApp beschikt. Als ik later bij de contactgegevens kijk, ontbreekt het...
Hallo ik ben emmy ik heb weer een nieuwe telefoon maar ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn snapchat account (lovepiano11) en daar staan al mijn ...
Als ik een link krijg van iemand om foto's te bekijken en op te halen omzelf in mijn googlefotos op te slaan dan lukt dat niet. Ik kan de ontvangen li...
Mijn twee kinderen spelen vaak op mijn telefoon en nu hebben ze de google playstore verwijderd kunnen jullie asjeblieft ervoor zorgen dat ik snel weer...
Goedendag, Ik weet alleen mijn gebreukers naam en ik heb geen mijn email niet in gelogt Configuratie: iPhone / Safari 12.0
Beste heb per ongeluk mijn intenet expolorer en google tegel verwijderd en kan nu nergens op pff
Goedenmiddag, Ik wil een gearchiveerde chat van Messenger terugzetten naar Messenger op mijn laptop, maar lukt niet ook niet met behulp van de duid...
vergeten wachtwoord instagram
Hallo, ik had een keer iemands telefoon nummer geverifieerd op mijn snap account zodat diegene een code kreeg maar we zijn het vergeten terug te
Goedendag, ik ben Fred ik heb een vraag over what,s app. video bellen. ik kan een ieder video bellen behalve een vriendin zij kan mij wel video bel...
Hoi, Ik ben mijn wachtwoord van Snapchat vergeten en wil m via e-mail resetten. Omdat ik een nieuw telefoonnummer heb gaat dat niet meer lukkken vi...
Mijn nummer dat ik gebruikte voor snapchat is niet meer in gebruik, maar je bent verplicht een code in te voeren om in te loggen. Hoe kan ik nu al m...
ik ben mij wachtwoord vergeten en me email en mijn nummer of het is gehackt alleen dat weet ik niet zeker maar ik wil er op komen maar heb al alles ge...