De discussies

Nu.nl-app tab s5e scherm orientatie

Hoi, Ik heb een Samsung Tab S5e (Android 9) met daarop de Nu.nl app geïnstalleerd. ik kan de app alleen maar gebruiken in de "staande" modus, hij s...

Laatste antwoord op 22 okt. 2019 op
Bob Dijks

Mijn beveiligingscamera's van verisure bekijken

 Opgelost

Beste ik heb Verisure buitencamera en de beelden wil ik via mijn Apple laptop bekijken. Ik kan geen app vinden waar ik kan inloggen, wel op mijn iPhon...

Laatste antwoord op 14 okt. 2019 op
Bob Dijks

Ik kan tubemate niet downloaden

Hallo, Had een vraag ik krijg Tubemate niet gedownload op mijn nieuwe phone Samsung A40, kan iemand mij dat uitleggen? Alvast dank.

Laatste antwoord op 6 okt. 2019 op
Bob Dijks

Oude instagram-account verwijderen

 Opgelost

Ik ben sinds kort actief op Insta. Maar blijkt nu - was ik helemaal vergeten - jaren geleden ook al een account aangemaakt te hebben. Die wil ik graag...

Laatste antwoord op 1 okt. 2019 op
Bob Dijks

Hoe maak ik een snapchat-account aan?

Hoi, ik wil een account van Snapchat aanmaken maar je legt het niet uit. Wil je dat A.U.B. doen? Alvast bedankt.

Laatste antwoord op 28 aug. 2019 op
Bob Dijks

Naam veranderen in microsoft edge

 Opgelost

Hallo. Ik kan de voorgestelde suggestie (veranderen naam) niet toepassen want MS is altijd ergens op de achtergrond bezig. Wat ik ook doe. Wat kan ik ...

Laatste antwoord op 11 aug. 2019 op
C.

Logo/afbeelding toevoegen aan handtekening in gmail app (android)

Goedemorgen! Kan ik ook een afbeelding/logo toevoegen aan mijn handtekening via de Gmail app (android)? Groetjes, Viola

Laatste antwoord op 11 aug. 2019 op
Bob Dijks

Downloaden nummers

Kan ik ook nummers downloaden voor bewerking zoals timestretching en pitchshifting? Dank!

Laatste antwoord op 1 jul. 2019 op
Bob Dijks

Foto snelkoppeling whatsapp

 Opgelost

Hallo. Ik maak een snelkoppeling van een WhatsApp-contact maar hij pakt de oude foto? Hoe kan dat?

Laatste antwoord op 20 jun. 2019 op
Marieke

Snapchat gehackt

Goedendag, Ik ben mijn telefoon kwijtgeraakt. Ik heb nu een nieuwe ik kan mijn Snapchat niet meer mijn oude telefoon is gehackt. Wat moet ik doen?...

Laatste antwoord op 20 jun. 2019 op
Bob Dijks

Berichtje om iemand uit te nodigen voor whatsapp

Hallo, als ik een nieuw contact wil toevoegen in mijn whatsApp, moet ik soms eerst een berichtje sturen om iemand uit te nodigen voor WhatsApp. ...

Laatste antwoord op 19 jun. 2019 op
Toos63

Snapchat-account herstellen

 Opgelost

Hey, ik weer mijn gebruikersnaam en wachtwoord van mijn Snap-account nog alleen is die gekoppeld met m’n oude nummer die niet meer bestaat en als ik w...

Laatste antwoord op 18 jun. 2019 op
Bob Dijks

Ik ben mijn e-mailadres en telefoon vergeten van snapchat

 Opgelost

Dag, Ik heb dringende vraag. Ik heb mijn e-mailadres en mijn telefoon vergeten van Snap en hierdoor kan ik niet meer op snapchat want ik ben mijn ...

Laatste antwoord op 18 jun. 2019 op
Bob Dijks

Is er een storing op snapchat?

Goedendag, Ik had een account : yadsalmis met daarop mijn telefoonnummer en e-mailadres. Ik heb een nieuwe Snapchat aangemaakt en daar vroegen z...

Laatste antwoord op 25 mei 2019 op
Bob Dijks

Ik kan geen tweets valideren op twitter

Ik kan mijn antwoorden op een tweet niet valideren. De “tweet” of “antwoord” zijn niet goed zichtbaar vermeld. Wel zichtbaar maar niet duidelijk om er...

Laatste antwoord op 10 mei 2019 op
BNotari

Whatsapp-profielfoto's weg

Alle profielfoto's zijn bij mijn contacten weg in het 'chat'-overzicht. Hoe kan dit en hoe kan ik de foto's weer in beeld krijgen? Groetjes Ange...

Laatste antwoord op 29 mrt. 2019 op
Jm

Ik kan niet inloggen in mijn gmail-adres

 Opgelost

Kan niet inloggen bij mijn Gmail-adres. Kunt u mij misschien helpen hiermee?

Laatste antwoord op 19 mrt. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat wachtwoord, mail en telefoonnummer vergeten

 Opgelost

Goedendag, Ik ben jammer genoeg zowel me wachtwoord van snap als me wachtwoord van me mail vergeten, ik heb ook al heel lang een nieuw nummer maar...

Laatste antwoord op 12 mrt. 2019 op
Bob Dijks

Instagram

Bij het overzetten van instagram van mijn Apple iPhone naar Android ben ik alle volgers met een privé account kwijt. Hoe kan ik dat oplossen?

Laatste antwoord op 18 feb. 2019 op
Bob Dijks

Pictogram

Hoe zet ik het pictogram van de Google Agenda in mijn lachpad?

Laatste antwoord op 15 feb. 2019 op
Bob Dijks

Waar kan ik instagram downloaden?

Beste CCM, ik ben op zoek naar een website waarop ik Instagram kan downloaden! Ben ik goed hier?

Laatste antwoord op 11 feb. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat activeren

Beste, Ik heb vandaag mijn Snap gedeactiveerd zonder er bij na te denken. Ik had het account graag terug gewild. Maar dat kan dus niet omdat het e...

Laatste antwoord op 7 feb. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat gehackt!

Goedendag, mn snapchat is gehackt en de hacker heeft alles veranderd wat nu?

Laatste antwoord op 30 jan. 2019 op
Bob Dijks

Facebook

Mijn Facebook is Engelstalige geworden terwijl ik het Nederlands had staan . Fijne avond Els

Laatste antwoord op 29 jan. 2019 op
elsbaldew

Gmail openen

Goedendag, Ik probeer Gmail te openen. maar gaat niet, de standaardweergave wilt niet openen. Wel de vereenvoudigde. Wat kan ik daar aan doen? ...

Laatste antwoord op 28 jan. 2019 op
Bob Dijks

Wachtwoord en e-mail vergeten van snapchat

 Opgelost

Ik me me mail en wachtwoord vergeten van me Snapchat via een vriend weet ik me gebruikersnaam meer weet ik niet meer hoe kan ik er achter komen? Gr. P...

Laatste antwoord op 20 jan. 2019 op
Bob Dijks

Ben ik geblokkeerd op whatsapp?

Goedendag, Als ik wel gewoon 2 vinkjes krijg maar geen foto kan zien en anderen wel, ben ik dan geblokkeerd? Dankuwel.

Laatste antwoord op 18 jan. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat-wachtwoord vergeten

Goedendag, Ik heb mijn wachtwoord vergeten, hoe geraak ik mijn wachtwoord terug? Dank voor uw hulp.

Laatste antwoord op 7 jan. 2019 op
Bob Dijks

Iemand kan ik iemand terug activeren die ik geblokkeerd heb in whatsapp ?

 Opgelost

Goedendag, Iemand kan ik iemand terug activeren die ik geblokkeerd heb in WhatsApp ?

Laatste antwoord op 4 jan. 2019 op
DECOCKBen

Snapchat-wachtwoord vergeten

Hai, Mijn Snapchat deed als sinds gisteren raar elke keer als ik mijn Snapchat open dan staat er "Snapchat is gestopt" dus ik wou me Snapchat verwi...

Laatste antwoord op 2 jan. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat wachtwoord en e-mail vergeten

Hallo, ik heb probleem ik ben mijn Snapchat wachtwoorden en e-mail vergeten. Maar ik ken enkel mijn gebruiksnaam. Hoe kan ik toch hem terugzetten ?? ...

Laatste antwoord op 2 jan. 2019 op
Gakmann

Nederlands instaleren op mijn fb

 Opgelost

Nederlands instellen op mijn fb

Laatste antwoord op 26 dec. 2018 op
Bob Dijks

Ik ben mijn snapchat-gegevens vergeten

Goedendag, Ik ben alles vergeten van mijn snapchat het enigste dat ik weet is mijn naam nog.

Laatste antwoord op 17 dec. 2018 op
Bob Dijks

E-mail vergeten snapchat

Hi, Ik had mijn account gedeactiveerd van snapchat, nu wil ik het heractiveren maar krijg ik geen ‘email’ want ik weet niet meer op welke email ik ...

Laatste antwoord op 6 dec. 2018 op
Kisha

In kan niet inloggen op gmail

Goedendag, Ik kan niet inloggen op m'n Gmail account ??

Laatste antwoord op 30 nov. 2018 op
Bob Dijks

Instagram-foto verwijderen

goedemiddag, Ik heb op instagram een album van 4 foto's geplaatst. nu wil ik 2/4 foto's verwijderen. is dit mogelijk en hoe? zonder gelijk de hele ...

Laatste antwoord op 28 nov. 2018 op
Bob Dijks

Waarom is netflix niet gratis?

Waarom is Netflix betalend? en niet gratis? want mijn ouders willen dat ik GEEN netflix mag hebben.

Laatste antwoord op 24 nov. 2018 op
Bob Dijks

Play store is verwijderd

Er waren twee play store maar toen dacht ik van ik ga een verwijderen dus dat ging ik doen maar ze waren alle twee verdwijnen maar de vraag is hoe moe...

Laatste antwoord op 24 nov. 2018 op
Bob Dijks

Ik kan niet meer op snapchat

Hallo, ik heb een probleem met snapchat ik had geen telefoon nummer en email op mijn snapchat.. Ik kon er altijd op met mijn code maar in eens niet me...

Laatste antwoord op 20 nov. 2018 op
Bob Dijks

Granny

Hoe moet je de app Granny overzetten Van mijn telefoon naar computer

Laatste antwoord op 20 nov. 2018 op
Bob Dijks

Wat is de website van kik?

 Opgelost

Weet iemand hoe ik op de site van kik kan komen?

Laatste antwoord op 4 nov. 2018 op
Eef

Veilige modus verwijderen

Hoe kan ik de veilige modus verwijderen?

Laatste antwoord op 29 okt. 2018 op
Bob Dijks

Hoe kun je de play store installeren?

Hoe installeren

Laatste antwoord op 25 okt. 2018 op
Bob Dijks

Een telefoonnummer toevoegen aan whatsapp

 Opgelost

Ik heb een persoon aan contacten toegevoegd, waarvan ik weet dat deze over WhatsApp beschikt. Als ik later bij de contactgegevens kijk, ontbreekt het...

Laatste antwoord op 22 okt. 2018 op
Bob Dijks

Wachtwoord vergeten snapchat

Hallo ik ben emmy ik heb weer een nieuwe telefoon maar ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn snapchat account (lovepiano11) en daar staan al mijn ...

Laatste antwoord op 14 okt. 2018 op
Bob Dijks

Link doet het niet van google foto's

Als ik een link krijg van iemand om foto's te bekijken en op te halen omzelf in mijn googlefotos op te slaan dan lukt dat niet. Ik kan de ontvangen li...

Laatste antwoord op 10 okt. 2018 op
Helena

Play store is kwijtgeraakt op mijn android

Mijn twee kinderen spelen vaak op mijn telefoon en nu hebben ze de google playstore verwijderd kunnen jullie asjeblieft ervoor zorgen dat ik snel weer...

Laatste antwoord op 30 sep. 2018 op
Bob Dijks

Snapchat

Goedendag, Ik weet alleen mijn gebreukers naam en ik heb geen mijn email niet in gelogt Configuratie: iPhone / Safari 12.0

Laatste antwoord op 28 sep. 2018 op
Bob Dijks

Google en internet explorer tegels verwijderd

Beste heb per ongeluk mijn intenet expolorer en google tegel verwijderd en kan nu nergens op pff

Laatste antwoord op 24 sep. 2018 op
Bob Dijks

Terugzetten gearchiveerde messenger-chats desktop

Goedenmiddag, Ik wil een gearchiveerde chat van Messenger terugzetten naar Messenger op mijn laptop, maar lukt niet ook niet met behulp van de duid...

Laatste antwoord op 14 sep. 2018 op
Bob Dijks
Resultaten 101 - 150 van een totaal van 199
Word lid