Een heel Ander probleem

Gesloten
Michael - 6 jun 2021 om 23:49
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 29 jun 2021 om 02:18
Goedendag,

Ik heb namelijk het probleem Dat ik mijn inlog gegevens nog correct weet maar mijn nr voor tweestappen..... is niet meer correct en ik krijg die verificatie code natuurlijk niet op mijn nieuwe nr dus ik geraak niet op mijn account om dat nr te veranderen

Mvg Michael

Configuratie: Android / Chrome 91.0.4472.88

2 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
7 jun 2021 om 05:23
Hallo,

Om je beter te kunnen helpen met het antwoord op je vraag, zou het fijn zijn als je ons zou kunne laten weten op welke app of dienst je niet kunt inloggen. Dat wordt uit je vraag namelijk niet helemaal duidelijk.

Groetjes,

Bob
1
Het gaat over mijn snapchat account
0
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
Gewijzigd op 29 jun 2021 om 02:19
Hallo Michael,

Vervelend om te horen dat je niet in je Snapchat-account kunt geraken. Wellicht helpt de informatie in ons volgende artikel je om je profiel te deblokkeren.
Hallo,

Snapchat doet er soms erg lang over om te antwoorden op berichten van zijn gebruikers. Mijn ervaring is echter dat ze via het hieronder vermelde contactformulier soms relatief snel reageren:

Ga naar de ondersteuningspagina van Snapchat en selecteer onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob

CCM | Redacteur sinds 2015
1
Word lid