Snapchat inloggen met e-mail

Gesloten
zimmer.017 - Gewijzigd op 13 apr 2021 om 17:20
 zimmer.017 - 13 apr 2021 om 18:09
Goedendag,
Mijn naam is Antonio Zimmer
Ik gebruik vanaf december al snapchat en mijn telefoonnummer die gekoppeld is aan mijn Snapchat is weg
maar ik kan ook niet via mail inloggen.

Hoe kan ik zorgen dat ik ingelogd kom zonder telefoonnummer voor de verificatiecode?

Met vriendelijke groet Antonio Zimmer

Configuratie: Chrome OS / Chrome 89.0.4389.82

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
13 apr 2021 om 17:25
Beste Antonio Zimmer,

Omdat wij een onafhankelijk platform zijn dat niet aan Snapchat gerelateerd is, kunnen wij je helaas niet helpen om weer in je account te geraken.

Heb je al geprobeerd om contact op te nemen met Snapchat? Ga naar de ondersteuningspagina van Snapchat en selecteer onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob

1
beste bob,
bedankt dat u me geholpen heeft

Met vriendelijke groet Antonio Zimmer
0
Word lid