Snapchat-account per ongeluk verwijderd

SennaErnst - Gewijzigd op 21 mei 2020 om 16:15
 Tushaar - 3 jul 2022 om 13:38
Goedendag,

hoi allemaal, ik heb mijn snapchat account per ongeluk verwijderd. Maar al mijn snapscores en mijn snap herinneringen staan nog in mijn oude snap! Iemand enig idee hoe ik mijn oude snapchat account weer terugkrijg?

2 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
11 apr 2020 om 17:13
Beste SennaErnst,

Normaal gesproken blijft je Snapchat-account na verwijdering nog dertig dagen geldig. Het account zou bij het inloggen (met het e-mail en password dat je voor je account gebruikte) opnieuw geactiveerd moeten worden.

Als dit niet lukt, kun je het beste even direct met Snapchat contact opnemen via de ondersteuningspagina.

Hier selecteer je onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob
CCM
Bob Dijks

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

6
Dankjewel voor uw reactie!
Maar inderdaad mijn snapchat blijft aantonen dan mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer geldig zijn...
0
Word lid