Stel een vraag
Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland
Goedendag, Ik heb mijn wachtwoord van mijn Snapchat-account vergeten en mijn telefoonnummer die ik had ingevoerd was mijn oude nummer en ik ben dat ook vergeten te herstellen en hetzelfde geldt voor mijn e-mail. Ik weet in hemelsnaam ook mijn e-mail die had ingevoerd niet meer. Kan iemand mij helpen?
Hey, ik weer mijn gebruikersnaam en wachtwoord van mijn Snap-account nog alleen is die gekoppeld met m’n oude nummer die niet meer bestaat en als ik wil inloggen stuurt die dus verificatiecode naar dat oude nummer die niet meer bestaat. Hoe krijg ik mijn account weer terug??!!
Goedendag, Ben Snapchat-code kwijt. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Hi, ik heb gisteravond mijn Snapchat account gedeactiveerd nu wil ik weer op mijn account maar dat gaan niet er staat “ je account word op dit moment gedeactiveerd als je je e-mail bij Snapchat bevestigd heb laten we je weten wanneer het is gelukt om je account te deactiveren”. Ik heb overal in mijn mail gekeken spam, ongewenste berichten maar nergens kan ik een bericht vinden dat mijn account gedeactiveerd is ik kreeg paar dagen daarvoor wel een mail dat ik mijn wachtwoord had veranderd dus het heeft niks met het e-mail te maken? Is er iets dan bij Snapchat fout gegaan? Want ik wil mijn account niet kwijt en al helemaal niet mijn herinneringen.
Hi, Ik had mijn account gedeactiveerd van snapchat, nu wil ik het heractiveren maar krijg ik geen ‘email’ want ik weet niet meer op welke email ik het heb gekoppeld en via telefoon kan ik het ook niet doen want daar staat een oud nummer. Wat kan ik nu doen?
Goedendag, Ik ben jammer genoeg zowel me wachtwoord van snap als me wachtwoord van me mail vergeten, ik heb ook al heel lang een nieuw nummer maar ik heb echt me account nodig vanwege de fotos etc. Kan ik die misschien op een andere manier terug krijgen verificatie vragen of wat dan ook? Mvg, mohamed