Ontvriendt en nog steeds online zichtbaar

Gesloten
Yana890 - Gewijzigd op 21 jan 2022 om 05:47
 Yana890 - 21 jan 2022 om 08:56
Goedendag,

Ik heb onlangs iemand ontvriend op fb en ik kan nog steeds zien dat hij online is, terwijl hij niet meer in mijn vriendenlijst staat. Dit zowel op fb als in messenger. Het is de bedoeling dat ik niets meer van hem zie en hij ook niet meer van mij? Hoe kan dit? Terwijl het niet mogelijk is om niet-vrienden online actief te zien. En nee het is niet de bedoeling hem te blokkeren. Wie kan mij helpen aub?

Yana

Configuratie: iPhone / Safari 12.1.2

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
21 jan 2022 om 05:54
Beste Yana,

Naar mijn mening werkt het zo dat, wanneer je iemand op Facebook ontvriendt, je juist wel nog steeds van elkaar kunt zien dat je online bent. De enige manier om hier vanaf te komen is door de betreffende persoon te blokkeren.

Meer hierover lees je hier.

Groeten,

Bob
1
Hallo Bob,

Bedankt voor je reactie. Er staat nochtans in de richtlijnen van fb dat het niet mogelijk is de actieve status van niet-vrienden te zien. Maar dit klopt blijkbaar idd niet, want na een week zie ik nog altijd wanneer deze persoon online is. Zowel in fb als messenger.

Groetjes,
Yana
0
Word lid