De discussies

Snapchat inloggen met e-mail

Goedendag, Mijn naam is Antonio Zimmer Ik gebruik vanaf december al snapchat en mijn telefoonnummer die gekoppeld is aan mijn Snapchat is weg maa...

Laatste antwoord op 13 apr. 2021 op
zimmer.017

Ik kan niet van snapchat-account wisselen

Goedendag, Als ik wil inloggen op mijn account of op een ander account dan blokkeerde Snapchat meteen het account waarmee ik net ingelogd ben. Ik ...

Laatste antwoord op 12 apr. 2021 op
Bob Dijks

Het lukt niet

Goeiedag, Nou het is allemaal wel leuk en aardig, maar mij lukt het niet of kan dit niet op een Samsung Galaxy A20E?

Laatste antwoord op 29 mrt. 2021 op
Bob Dijks

Mijn account op snapchat is permanent geblokkeerd

Goedendag, Goedemorgen, Ik heb gisteravond een nieuw Snapchat-account aangemaakt. Maar omdat ik veel vrienden heb, ben ik veel toegevoegd. Ik...

Laatste antwoord op 27 mrt. 2021 op
Yesssirrr

Ik kan niet meer in mijn snapchat komen

Goedendag, Had nog me heel lang me oude nummer nog op me snap staan en had dat te vergeten voor te veranderen en de code van me oude nummer is ook w...

Laatste antwoord op 24 mrt. 2021 op
Bob Dijks

Vraag over de online status in messenger

Goedendag, Hoe kan het dat iemand veel online is op messenger, groen bolleke en aantal minuten geleden actief, terwijl men beweert bijna nooit mes...

Laatste antwoord op 16 mrt. 2021 op
Bob Dijks

Snapchat geblokkeerd

Ik ben oud genoeg en heb bijna geen apps staan. Deze morgen kijk ik op mijn gsm er staat dat mijn account geblokkeerd is. Ik klik op mijn mail met een...

Laatste antwoord op 3 mrt. 2021 op
Bob Dijks

Fout google foto's

Goedendag, Niet lang geleden heeft Helena al een door haar goed omschreven, probleem gemeld, waar ze via dit forum geen antwoord op heeft gekregen....

Laatste antwoord op 10 feb. 2021 op
Bob Dijks

Messenger-bericht vast in archief

Beste, Ik gebruik Messenger enkel op mijn IPhone en heb een Messenger contact dat niet meer in mijn overzicht komt. Ik kan berichten sturen en ook...

Laatste antwoord op 1 feb. 2021 op
Bob Dijks

Inloggen met oude telefoonnummer in snapchat

Hallo Ik heb een nieuwe nummer voor snapchat maar ik kan me enkel inloggen met de oude telefoonnummer en die heb ik niet meer ik ken die niet meer....

Laatste antwoord op 26 jan. 2021 op
Bob Dijks

Instagram account verwijderen

Goedendag, Ik wil een Instagram-account verwijderen waar ik het email adres en wachtwoord niet meer van weet. Kleindochter heeft die op mijn pc ...

Laatste antwoord op 21 jan. 2021 op
Bob Dijks

Geen play store op de hauwei honor 10

Hallo ik heb een Huawei Honor 10. Kan de Google Play store niet vinden staat op de telefoon. Maar werkt niet.

Laatste antwoord op 12 jan. 2021 op
Bob Dijks

Ik kan mijn ps4-controller niet meer aansluiten

Dit is gebeurd en nu kan ik mijn PS4-controller niet meer aansluiten ;[

Laatste antwoord op 12 jan. 2021 op
Bob Dijks

Filmpjes

Hoe kan ik naar apps gaan?

Laatste antwoord op 28 dec. 2020 op
Bob Dijks

Snapchat gehackt

Mijn Snapchat account is gehackt en er is blijkbaar van alles verandert ik kom er niet meer in. Is er een mogelijkheid om mijn account terug te krijge...

Laatste antwoord op 22 dec. 2020 op
Bob Dijks

Geld terugkrijgen van paypal

Ik heb mijn PayPayl-rekening gesloten, hoe krijg ik nu het geld terug wat er nog op stond? Met vr. groet, Jeanne Faessen

Laatste antwoord op 11 dec. 2020 op
Bob Dijks

Geblokkeerd op snapchat

Ik kan niet meer inloggen op mijn snapchat account ik krijg de melding dat mijn account gehackt is en voor de veiligheid is geblokkeerd. Ik heb mij...

Laatste antwoord op 3 dec. 2020 op
Bob Dijks

Snapchat permanent geblokkeerd

Mijn Snapchat is gister permanent geblokkeerd, nu is mijn vraag of ik het account nog terugkrijg, want hij is permanent geblokkeerd.

Laatste antwoord op 3 dec. 2020 op
Bob Dijks

Kan niet live gaan op tiktok

Ik kan net live gaan op TikTok. Bij mij staat dat er niet op.. Wie kan mij helpen?

Laatste antwoord op 24 nov. 2020 op
Bob Dijks

Snapchat wachtwoord, mail en telefoonnummer vergeten! help a.u.b. belangrijk!

Goedenavond allen, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Onlangs ben ik uitgelogd via snapchat en helaas wist ik mijn wachtwoord niet meer. Op het mom...

Laatste antwoord op 19 nov. 2020 op
Bob Dijks

Wat moet ik doen?

Mijn telefoonnummer is geblokkeerd hoe moet ik nou berichten vesturen naar vrienden ik heb niks verkeerd gedaan. Waarom ben ik geblokkeerd?

Laatste antwoord op 6 nov. 2020 op
Bob Dijks

Ik kan niet live gaan op tiktok

 Opgelost

En wat als je als je bijna 2 k volgers hebt en je kan niet live?

Laatste antwoord op 5 nov. 2020 op
Bob Dijks

Sms backup and restore naar gmail lukt niet

Ik heb de stappen gevolgd tot aan de test mail. Die komt aan. Maar waar moet ik aangeven dat de berichten naar Gmail moeten gaan? Als ik kies voor ...

Laatste antwoord op 29 sep. 2020 op
Bob Dijks

Hoe kan ik mijn utorrent-ratio verhogen?

 Opgelost

Het downloaden van E-pub boeken met uTorrent gaat goed, maar het delen niet waardoor mijn ratio bij extremetorrents niet voldoet.

Laatste antwoord op 17 sep. 2020 op
Tukker39

Ik ben mijn wachtwoord van snapchat vergeten

Goedendag, Ik ben mijn snapwachtwoord vergeten en de email waar ik hem mee heb gelinkt kom ik niet meer op het gaat om het account flore.vk en de ...

Laatste antwoord op 21 aug. 2020 op
Bob Dijks

Snapchat activeren

Goeiedag ik wil terug mijn snapchat openen.

Laatste antwoord op 18 aug. 2020 op
Bob Dijks

Vraagje over het afspelen van muziek

Als ik zo een liedje zoek bij zoeken dan weet ik niet goed hoe ik het moet afspelen want als ik dan op Play duw dan speelt er altijd een ander liedje ...

Laatste antwoord op 1 aug. 2020 op
Lili

Geen flitspalen zichtbaar in google maps

Ik gebruik Google Maps versie 10.44.2 maar i.t.t. allerlei berichten op internet zie ik geen enkele flitspaal in Google Maps. Kan iemand me uitleggen ...

Laatste antwoord op 8 jul. 2020 op
Bob Dijks

Ik wil mijn snapchat terug

Ik wil mijn Snapchat terug

Laatste antwoord op 9 jun. 2020 op
Bob Dijks

E-mail adres wijzigen en primair stellen in facebook app (android)

Goedemiddag, Een Facebook app staat ingesteld op een e-mail adres dat niet meer bestaat. Nu is het mogelijk om via de pc een e-mail adres toe te v...

Laatste antwoord op 15 mei 2020 op
Bob Dijks

Mijn ipad is geblokkeerd

 Opgelost

CCM leden, Ik ben nieuw en bij het zien van deze site wil ik U meteen mijn probleem voorleggen. Ik heb een iPad uit 2015 en door het niet goed invull...

Laatste antwoord op 30 apr. 2020 op
Bob Dijks

Authenticatie-app van snapchat

Goedendag, Ik heb geen authenticatie app en kan ook niet meer in Snapchat komen hoe kan ik dit oplossen? En kan ook geen code krijgen zo. Met ...

Laatste antwoord op 24 mrt. 2020 op
Bob Dijks

Snapchat gehackt

Hallo ! Gisteren is opeens mijn Snapchat wachtwoord veranderd en is mijn Snapchat verwijderd. Al mijn gegevens plus e-mail zijn ook veranderd waar...

Laatste antwoord op 24 mrt. 2020 op
Bob Dijks

Whatsapp blauwe vinkjes gevolgen

Klopt het dat, wanneer je de blauwe vinkjes van jezelf uitschakelt ook geen meer van een ander kunt zien?

Laatste antwoord op 17 mrt. 2020 op
Bob Dijks

Mijn snapchat-account is gehackt

Goedendag, Hallo allemaal ik wil laten weten mij Snapchat ook is gehackt en me Gmail is veranderd. Hoe zou ik me eigen account terug kunnen krij...

Laatste antwoord op 6 mrt. 2020 op
Bob Dijks

Poll werkt niet

Werkt niet, poll is onzichtbaar na plaatsen

Laatste antwoord op 22 feb. 2020 op
Richard

Messenger

De snelkoppeling van de contacten in Messenger zijn na de update van 2-2-20 verdwenen. Ik krijg ze niet terug. Op die plek staat nu het volledige Mess...

Laatste antwoord op 5 feb. 2020 op
MCSamsungS9

Snapchat herstellen

Beste, mijn inloggegevens waren opgeslagen en wou mij terug aanmelden en dat ging niet vanwege een onjuist wachtwoord. Nu ik weet niet meer welk e-mai...

Laatste antwoord op 29 jan. 2020 op
Bob Dijks

Play store downloaden en installeren

Ik zou graag Play Store file willen downloaden en installeren. Wie weet hoe dat moet? Bij voorbaat dank, Frank.

Laatste antwoord op 27 jan. 2020 op
Bob Dijks

Ik krijg geen sms van snapchat

Goedendag, Ik kan niet inloggen op mijn snapchat omdat er een sms word gestuurd naar mijn oude nummer. Wat moet ik doen? Groetjes.

Laatste antwoord op 14 jan. 2020 op
Bob Dijks

Snapchat activeren via e-mailadres

ik had mijn snapchat voor 1 dag verwijderd ik prober nu in te loggen nu staat er " je account wordt op dit moment gedeactiveeerd als je emailadres bij...

Laatste antwoord op 23 dec. 2019 op
Nur

Ben ik geblokkeerd op whatsapp?

Goedendag, Ik heb een bericht gestuurd en zie 1 vinkje, de profielfoto is zichtbaar, ook wanneer diegene voor het laatst online is geweest en dat ...

Laatste antwoord op 9 dec. 2019 op
Bob Dijks

Vergeten wachtwoord en e-mail van snapchat

Goedendag, Ik ben mijn code en e-mail van Snap vergeten kunnen jullie me aub helpen want er staan daar persoonlijke foto's op van mij kindje en fa...

Laatste antwoord op 2 dec. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat wachtwoord vergeten en e-mail werkt niet

 Opgelost

Hallo, Ik wil mij inloggen op Snapchat. Maar ben mijn wachtwoord vergeten. Mijn email adres pakt hij ook niet. Dus ik kan het niet wijzigen. Wat ka...

Laatste antwoord op 20 nov. 2019 op
Hello

Blokkade op snapchat

 Opgelost

Goedendag, Ik heb 2 Snapchat-accounts maar ze zijn allebei “geblokkeerd”. Het vreemde is dat ik wel vanaf elke andere telefoon kan inloggen behalv...

Laatste antwoord op 20 nov. 2019 op
BigBossTyron

Snapchat heeft mijn account verwijderd

Goedendag, Ik had mijn Snapchat account gedeactiveerd wat ik wel vaker doe. Nu heb ik geen e-mail gehad dat ik het weer moest activeren binnen een...

Laatste antwoord op 13 nov. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat

Goedendag, Hi, ik heb gisteravond mijn Snapchat account gedeactiveerd nu wil ik weer op mijn account maar dat gaan niet er staat “ je account word...

Laatste antwoord op 31 okt. 2019 op
Bob Dijks

Account van snapchat herstellen

Ik heb mijn wachtwoord van mijn Snapchat-account vergeten en mijn telefoonnummer die ik had ingevoerd was mijn oude nummer en ik ben dat ook vergeten ...

Laatste antwoord op 31 okt. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat activeren via e-mail

 Opgelost

Hi, ik heb gisteravond mijn Snapchat account gedeactiveerd nu wil ik weer op mijn account maar dat gaan niet er staat “ je account word op dit moment ...

Laatste antwoord op 31 okt. 2019 op
Saida.zar

Mijn samsung-account is weer afgewezen voor de zoveelste keer

 Opgelost

Mijn Samsung-account is voor de zoveelste keer weer geweigerd om in te loggen ik wordt dit een keertje spuug en spuugzat. Kunnen jullie mij hiermee he...

Laatste antwoord op 23 okt. 2019 op
Tuuttuut
Resultaten 51 - 100 van een totaal van 199
Word lid