Snapchat inloggen

Gesloten
f.boes - Gewijzigd op 22 dec 2021 om 01:40
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 22 dec 2021 om 01:40
Goedendag,

Als ik probeer in te loggen op Snapchat staat er ‘kan inloggegevens niet vinden’. Ik heb zelfs een nieuw wachtwoord gemaakt maar werkt niet. Ik weet zeker dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord kloppen. Wat kan ik verder nog doen?
Groetjes, Femke

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
22 dec 2021 om 01:40
Hallo,

Vervelend om te horen dat je niet meer in je Snapchat-account kunt komen. Wellicht helpt de informatie in ons volgende artikel je om je profiel weer te activeren.

Snapchat doet er soms erg lang over om te antwoorden op berichten van zijn gebruikers. Mijn ervaring is echter dat ze via het hieronder vermelde contactformulier soms relatief snel reageren:

Ga naar de ondersteuningspagina van Snapchat en selecteer onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob

1
Word lid