SMS Backup and Restore naar Gmail lukt niet

Gesloten
LoesBB Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum vrijdag 25 september 2020 Status Lid Laatste deelname 25 september 2020 - Gewijzigd op 28 sep 2020 om 23:51
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 29 sep 2020 om 00:04
Ik heb de stappen gevolgd tot aan de test mail. Die komt aan. Maar waar moet ik aangeven dat de berichten naar Gmail moeten gaan?

Als ik kies voor back up now onder advanced options en dan kies voor mail dan blijft dat grijs. Ik kan de knop niet naar rechts schuiven om de back up te activeren. Pas wanneer ik Google Drive activeer kan de knop e-mail actief worden. Dat vindt ik vreemd. Waar in Gmail worden deze berichten dan opgeslagen?

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
29 sep 2020 om 00:04
Beste LoesBB,

Helaas heb ik op dit moment geen Android-telefoon tot mijn beschikking, dus ik kan de stappen die wij in ons artikel beschrijven niet nalopen. Wat ik wél weet is dat er inmiddels een andere app bestaat, waarmee het backuppen naar Gmail mogelijk gemakkelijker werkt. De app heet Sms Backup+ en je kunt hem hier downloaden.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Word lid