Mijn beveiligingscamera's van Verisure bekijken

Opgelost/Gesloten
Radojewski - Gewijzigd op 11 okt 2019 om 23:50
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 14 okt 2019 om 05:22
Beste ik heb Verisure buitencamera en de beelden wil ik via mijn Apple laptop bekijken. Ik kan geen app vinden waar ik kan inloggen, wel op mijn iPhone, dat vind ik te kleine beelden en bovendien werk ik altijd met mijn laptop MacBook Pro.

Groeten Hasn

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
11 okt 2019 om 23:53
Beste Hasn,

Ik ben zelf niet bekend met het merk Verisure en navraag heeft mij ook niet kunnen helpen om je een antwoord op je vraag te kunnen geven. ik denk dat een belletje naar Verisure in jouw geval het beste idee is. De contactgegevens van Verisure Nederland staan op hun website.

Als er een app is waarmee je Verisure-camerabeelden op een Mac kan bekijken, weten ze bij Verisure ongetwijfeld hoe die heet en waar je het kan downloaden.

Groetjes,

Bob
CCM
1
Beste Bob, dank voor je reactie maar de weg naar Verisure heb ik bewandeld. Volgens hun kan het alleen maar via de App op de iPhone maar dat betwijfel ik. Er schijnt ook een mogelijkheid te zijn via Bluestack, althans voor wat het waard is natuurlijk, ik ga het verder onderzoeken. groetjes Hans R
0
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804 > Radojewski
14 okt 2019 om 05:22
Graag gedaan Hans. Volgens mijn ervaring werkt BlueStacks achter weer alleen op Windows en is het bedoelt om Android-apps naar het grote scherm te halen. Voor de MacBook, om iPhone-applicaties naar het grote scherm te halen, is er de software van iPadian. Zelf heb ik geen ervaring met dit programma, maar misschien is het de moeite waard om dat eens te onderzoeken.

Succes ermee!

Groetjes,

Bob
CCM
0
Word lid
Bekijk ook