Mijn iPad is geblokkeerd

Opgelost/Gesloten
Tomgroot Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum dinsdag 21 april 2020 Status Lid Laatste deelname 21 april 2020 - Gewijzigd op 21 apr 2020 om 20:06
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 30 apr 2020 om 02:23
CCM leden, Ik ben nieuw en bij het zien van deze site wil ik U meteen mijn probleem voorleggen.
Ik heb een iPad uit 2015 en door het niet goed invullen van password is de zaak nu geblokkeerd en moet ik verbinding maken met iTunes.

Gisteren twee uur met de experts van Apple gesproken maar deze konden mij niet verder helpen. Volgens hen werd mijn iPad niet herkend door mijn computer.

Heeft iemand een idee?

Gaarne advies
Bekijk ook:

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
28 apr 2020 om 18:16
Beste Tom

Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is dat je iPad niet kan worden ontgrendeld. Mij schieten zo snel de volgende mogelijke oplossingen binnen, die ervoor kunnen zorgen dat de iPad weer door je computer herkent kan worden:

- Sluit de iPad met een ander kabeltje aan. Het kan zijn dat je huidige usb-kabel beschadigd is. Dat kan bijvoorbeeld betekenen dat hij nog wél als oplader functioneert, maar niet voor data-overdracht.

- Probeer de iPad aan alle usb-aansluitingen van je pc te koppelen.

- Zorg ervoor dat je de meest actuele versie van iTunes op je computer hebt staan. Bij ons op CCM is de nieuwste iTunes te downloaden voor op deze link te klikken.

Hopelijk is het probleem hierdoor op te lossen.

Groetjes,

Bob
CCM
1
Beste Bob,
Ik heb zeker al de oplossingen die je aangaf geprobeerd maar dat gaf geen resultaat . Maar ik heb mijn huidige Itunes verwijderd en opnieuw gedownload van Itunes systeem zelf. Mijn vorige kwam van Microsoft. Met deze nieuwe Itunes ging alles van een leien dakje en had ik binnen zeer korte tijd mijn ipad weer unlocked.
Bedankt voor je antwoord.
0
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804 > Tomgroot
30 apr 2020 om 02:23
Fijn om te horen dat het is opgelost Tom!
0
Word lid