Geen flitspalen zichtbaar in Google Maps

Ken - 3 jul 2020 om 22:59
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 8 jul 2020 om 20:48
Ik gebruik Google Maps versie 10.44.2 maar i.t.t. allerlei berichten op internet zie ik geen enkele flitspaal in Google Maps. Kan iemand me uitleggen waarom?
Bekijk ook:

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
7 jul 2020 om 20:25
Beste Ken,

Het zou kunnen zijn dat je de instelling voor meldingen over verkeer moet activeren. Dit doe je als volgt:

Ga naar Instellingen en tik onder het kopje Accountinstellingen op Meldingen. Daar aangekomen, dien je ervoor te zorgen dat de schakelaar naast Update over woon- en werkverkeer geactiveerd is.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Beste Bob,
Dankjewel voor je reactie!

Om te beginnen heb ik op mijn Samsung S8 in Maps bij instellingen geen kopje Accountinstellingen. Ik heb echter onder instellingen wel direct het kopje Meldingen staan.

Daarbinnen staat helaas ook de optie Update over woon- en werkverkeer niet. Wat er wel staat zijn de volgende opties:
  • Navigeren
  • Mijn reviews
  • Locatie en profiel
  • Aanbevelingen voor jou
  • Vragen antwoorden en berichten
  • Mijn bedrijf


Ik ben dus helaas nog niet verder gekomen en alle input hierover is dus welkom
1
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804 > Ken
8 jul 2020 om 20:48
Hallo Ken,

Op dit moment heb ik alleen een iPhone tot mijn beschikking, dus ik kan aan mijn kant niet jouw instellingen nalopen. Maar ik vermoed dat je bij Navigeren moet zijn. Als je daarop tikt, komt er dan weer nieuwe opties in beeld?

Groetjes,

Bob
CCM
0
Word lid