Oude Instagram-account verwijderen

Opgelost/Gesloten
dekoningin - Gewijzigd op 1 okt 2019 om 03:54
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 1 okt 2019 om 04:00
Ik ben sinds kort actief op Insta. Maar blijkt nu - was ik helemaal vergeten - jaren geleden ook al een account aangemaakt te hebben. Die wil ik graag verwijderen. Daarvan weet ik wel de inlognaam, maar niet het wachtwoord. En het daaraan gekoppelde e-mailadres bestaat inmiddels ook niet meer.

Bij alles wat ik doe op Insta komt alleen mijn nieuwste account boven. Hoe kom ik achter de gegevens van mijn oude (slapende) account, zodat ik die kan elimineren?

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
1 okt 2019 om 04:00
Beste dekoningin,

Afhankelijk van het apparaat of besturingssysteem dat je gebruikt, zijn er verschillende manieren om een Instagram-account te herstellen. Op Android kan dit bijvoorbeeld ook via sms. In dit artikel beschrijven we verschillende manieren voor het herstellen van het wachtwoord van je account. Hopelijk heb je hier wat aan en kun je je oude Instagram vervolgens verwijderen, zoals gewenst.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Word lid