Messenger-bericht vast in archief

Gesloten
Blauwtje - Gewijzigd op 1 feb 2021 om 18:33
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 1 feb 2021 om 19:51
Beste,

Ik gebruik Messenger enkel op mijn IPhone en heb een Messenger contact dat niet meer in mijn overzicht komt.
Ik kan berichten sturen en ook ontvangen van dit contact maar kan ze enkel zien als ik via zoeken naar deze persoon ga.

Meldingen voor dit contact staan wel op stil. Hoe kan ik dit oplossen dat dit contact terug zichtbaar is tussen mijn berichten?

MVG
Bekijk ook:

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
1 feb 2021 om 19:51
Beste Blauwtje,

Zelf maak ik geen gebruik meer van Messenger, dus ik hoop dat er andere forumleden zijn die je kunnen helpen met de oplossing voor dit probleem.

Je zegt dat je Messenger enkel op je iPhone gebruikt, heb je al geprobeerd om je via de browser van je computer of laptop in te loggen op de website van Messenger? Wellicht is de conversatie daar wel te vinden, via je gearchiveerde berichten bijvoorbeeld, zodat je hem weer kunt terugzetten naar het normale overzicht.

Groetjes,

Bob
1
Word lid