Goedendag, Ik heb WinZip gehad, maar dit weer verwijderd. Toch werd er op 21 juni 2023 60,44 euro van mijn creditcard afgeschreven. Ik trek de machtig...
Hoe voorkom ik bij ios dat berichten nog een keer op de filmrol komen. Heb de optie originele foto's uit staan maar toch komen de foto's nog een keer ...
Ik heb de win moviemaker software aangeschaft maar nog steeds geen inloggegevens ontbangen en via hun helpdesk krijg ik geen contact. Iemand een idee ...
Hallo, ik heb een oude externe WD schijf met een Unlocker die mijn nieuwe Apple niet kan lezen. In mijn zoektocht naar hulp hierbij lees ik op jul...
Goedendag, Ik probeer mijn abonnement op te zeggen, doch ik krijg steeds de mail retour. Wie kan mij helpen. Thanks
the directory name is invalid, hoe Los ik dit op ?
Beste mijn mailprogramma windows live mail 2012 in de Windows 7 versie kan ik niet meer opstarten, blijft opstarten en na tijd fout code 0x8E5E0408 ...
Goedendag, Ik ben nu al 5 weken bezig om mijn geld terug te krijgen 42,29 op 19-01-2021 omdat ik geen gebruik maak van dit programma.
Wat komt er in de plaats van Adobe Shock Player?
Hoi, Weet iemand hier soms hoe je een graden teken typt??? Ik heb het echt super erg nodig -- Laura-Lagerweij
Na de laatste update van Facebook kan je blijkbaar geen polls meer plaatsen op je pagina. Weet iemand hier meer van?
Wie kan mij helpen? Ik wil een PDF laten voorlezen in Adobe Reader en dan in Nederlands dat ook echt Nederlands is, en niet een op zijn Amerikaans uit...
Na het uitvoeren van deze procedure (veilige modus-database reconstrueren )blijf ik steeds de melding krijgen. Ondertussen heb ik het al een aantal ...
Hoe kan ik MP3 Rocket gebruiken in Windows 10? Het is na het installeren van Windows 10 niet meer bruikbaar.
Welke applicatie heeft de meest soepele ervaring voor remote desktoppen bij jullie?
Goedendag, Is er iemand die de perfecte manier kent om WPS office van een laptop te krijgen? Dit lukt helaas niet via het configuratiescherm of v...
Ik kan geen album selecteren en ik zie rechtsboven geen tandwieltje, laat staan album verwijderen. Ik heb het op mijn telefoon, tablet en computer gep...
Goedendag, Ik ben mijn wachtwoord van Snapchat vergeten en mijn gsm nummer die op staat is veranderend en mijn mail ook dus ik kan er gewoon niet ...
Ik heb uw tip om de Adobe Acrobat Updater uit te schakelen via het MSConfig, opgevolgd. Helaas verschijnt (na een herstart) het update pictogram nog s...
Goedendag, Picasa 3 overzetten in de mappen en albums van oude pc naar nieuwe pc met Windows 10. Google Foto's slaat dit op, maar alles door elkaa...
Heb Apache Office er op staan, hoe kan ik hem in het Nederlands krijgen ? Bij voorbaat dank, Peter.
Hallo allemaal, ik ben een gezellige en creatieve tante, die graag download, leest en nog véél meer.
Ik heb Ubuntu 1904 binnen gehaald met het idee dat het NL zou zijn . Maar helaas moet ik na installatie naast Windows 10 ontdekken dat het toch niet...
Op 28 augustus 2019 heb ik WinZip 23 pro plus officieel gekocht. (WinZip Pro Combo Bundle (Nederlands) WinZip 23 Pro Edition. Het populairste hulppr...
Na het met Recuva progamma terughalen van bestanden zijn de foto's niet meer leesbaar. Hoe kan ik dit oplossen?
Hallo iedereen, Ik ben opzoek naar een eenvoudig programma om simpele animaties te maken. Ik wil van een foto waarop een bal staat, deze zo kunnen...
Goedendag, De halve week bezig geweest om mijn steeds trager wordende systeem te updaten. Er bleek ergens een foutje te zitten dus Windows kon zijn...
Ik heb onlangs op mijn tablet de Play Store per ongeluk volledig gewist. Na lang zoeken heb ik op deze website een link gevonden om hem er terug op te...
Ik heb in Freemake ondertiteling onder een film gezet welke achteraf niet de juiste bleek te zijn. Ik las ergens dat je dit kunt verwijderen met mkvme...
Mevrouw, Mijnheer, Op mijn Huawei Ascend P7 las ik op 2/2/19 een artikel. In dat artikel stond een link naar een e-mailadres. Ik klikte op dat e-ma...
Jammer dat Google gaat stoppen met de ondersteuning van Picasa. Ik vind het een heel gebruikersvriendelijk programma wat ik nu al jaren gebruik om mij...
Spotify van mijn Mac verwijderen.
Hallo, Heeft iemand voor mij de oplossing om in Inkscape te interpoleren met een clipart? Heb al honderd manieren geprobeerd doch te vergeefs. Ik g...
Ik heb een Sonos-systeem die ik bedien met mijn Apple 8. Ik wil mijn bestaande muziek-CD’s met mijn laptop kopiëren naar een bestand (wat voor bestand...
Hallo. Ik heb een aspire one D250-ODQR maar die staat in het Frans. Hoe krijg ik die in het Nederlands? MVG.
Goedendag, als ik geprobeerd heb wat jullie mij aanraden, https://nl.ccm.net/faq/3094-pdf-omzetten-naar-word dan heb ik onleesbare tekens, is daar...
Ik kan niet meer inloggen op my book live?
Bij de nieuwe versie van Acrobat Reader komt bij elk bestand dat ik open een pop-up van de rondleiding wat nieuw is. Zeer irritant. Hoe krijg ik die w...
Fout melding (0x40000015) onbekend software locatie 0x00e36afe
Beste heb per ongeluk die tegel verwijderd ,hoe kan die terugvinden aub? Grt godelieve
Goedendag ik wil een bestaande opgenomen video verkleinen in bits om het per email of we-transfer te versturen, hoe kan ik dat het beste aanpakken, ...
Bij het converteren krijg ik de fout melding C Schijf is vol. als ik het programma overzet met branden geen en opsla ISO en dan de D schijf invoer bl...
Hallo Hans hier. Ik heb een Tom Tom XL gekregen. Kan die geüpdatet worden? Hopelijk weet iemand of dit kan. Mijn dank is bij voorbaat groot.
Ok! Ik heb ccleaner gedownload; mijzelf geregistreerd maar hoe start ik ccleaner op? Ik krijg alleen een schermpje te zien met het advies om toch voo...
Het lampje van de controllers gaat wel aan, maar de knoppen werken niet. Ik weet echt niet wat ik hieraan kan doen!
hallo, ik heb ene handtekening in Gmail staan. hierin zit een link en meerdere foto's, echter de foto die ik nu steeds toevoeg, blijft er in tot ik...
daardoor niet meer werkzaam. Omdat (in het verleden?) Windows Defender bleef draaien naast Norton, wilde ik Windows Defender definitief uitzetten. ...
Goedendag, Geacht Heer Fotofiltre heb ik opnieuw gedownload na opnieuw installeren van mijn PC Ik heb hem altijd in het Nederlands gehad. ...
hoe kan ik fotoshop downloaden?
Hallo ik heb een vraag over een USB-stick herkenning, van Windows 10. Ik weet niet of ik in het goede Forum zit. Want ik weet niet goed waar ik moet z...