Berichten op instagram niet nog eens op filmrol

Gesloten
janneke1102 Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum maandag 1 augustus 2022 Status Lid Laatste deelname 1 augustus 2022 - Gewijzigd op 31 aug 2022 om 03:52
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 31 aug 2022 om 04:02

Hoe voorkom ik bij ios dat berichten nog een keer op de filmrol komen. Heb de optie originele foto's uit staan maar toch komen de foto's nog een keer op de filmrol in het mapje 'Instagram'. Ik plaats de berichten door het + teken te gebruiken vanuit Instagram.

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
31 aug 2022 om 04:02

Beste Janneke,

Zelf gebruik ik geen Instagram, maar voor zover ik kan zien zou dit inderdaad opgelost moeten worden door Sla originele foto's op uit te zetten. Gezien dat in jouw geval niet werkt, zou je naar mijn mening eens kunnen proberen om de app van Instagram van je telefoon te verwijderen, om hem daarna weer via de App Store te downloaden en opnieuw te installeren. Vervolgens zet je Originele foto's weer op uit.

Het gebeurd regelmatig dat instellingen van apps niet correct worden toegepast, bijvoorbeeld omdat je een oudere versie van de app gebruikt, of omdat de instelling niet goed wordt opgeslagen omdat de vorige instelling nog in het cache (geheugen) van de app/je telefoon staat.

Groeten,

Bob


1
Word lid