In contact komen met WinZip support

Opgelost/Gesloten
jager19 Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum zondag 20 oktober 2019 Status Lid Laatste deelname 20 oktober 2019 - Gewijzigd op 22 okt 2019 om 22:34
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 22 okt 2019 om 22:34
Op 28 augustus 2019 heb ik WinZip 23 pro plus officieel gekocht. (WinZip Pro Combo Bundle (Nederlands)
WinZip 23 Pro Edition. Het populairste hulpprogramma voor bestandscompressie ter wereld.

I.v.m. vakantie enkele dagen gewacht om te downloaden en te installeren. Inmiddels was WinZip 24 uitgebracht. Bij de installatie is deze 24.0 er tussen gekomen. Het installatie registratie nummer werkt dan niet. Maar ook bij Winzip 23 pro werkt het niet. WinZip 24 verwijdert uit de programma's. Krijg nu ook nog continue bij officeprogramma's een pop-up naar 1043 (taal module) van winzip 24.

Regelmatig sinds medio september vragen gesteld aan WinZip support om WinZip geïnstalleerd te krijgen, maar ik krijg geen enkele reactie terug. Zeer teleurgesteld in de support van WinZip / Corel. Alleen verkopen en daarna ………?

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
22 okt 2019 om 22:34
Beste jager19,

Wat vervelend dat het je niet lukt om je aangeschafte installatie van WinZip te installeren. WinZip/Corel is een gigantisch bedrijf, dus het kan relatief lang duren voordat ze met een terugkoppeling komen.

Ik heb gezocht naar een telefoonnummer van WinZip/Corel in Nederland en helaas heb ik dat niet kunnen vinden. Echter, op de internationale site staat wel een telefoonnummer. Wellicht kan je proberen om via dat telefoonnummer contact op te nemen. De informatie staat op https://www.winzip.com/win/en/contact.html.

Succes ermee.

Groetjes,

Bob
CCM
1
Word lid