Aanmelden mislukt

Opgelost/Gesloten
YvanRoosen - Gewijzigd op 19 mrt 2019 om 05:21
YvanRoosen Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum vrijdag 22 februari 2019 Status Lid Laatste deelname 22 februari 2019 - 22 feb 2019 om 12:12
Mevrouw, Mijnheer,

Op mijn Huawei Ascend P7 las ik op 2/2/19 een artikel. In dat artikel stond een link naar een e-mailadres. Ik klikte op dat e-mailadres en kon tekst intikken. Toen ik op verzenden drukte kreeg ik de melding: " Uw account is mogelijk gehackt." Ik moest mijn account controleren; maar wat en hoe ik dat moest doen weet ik niet meer. Onder meldingen verscheen een icoontje; dat vond ik per toeval na lang zoeken; dat mij vroeg mijn wachtwoord in te geven. Dat heb ik intussen al wel 50 keren gedaan. Als ik mijn wachtwoord gegeven heb verschijnt er een venster en daar staat in: "server inkomende mail controleren" en dan volgt de mededeling: "Aanmelden mislukt." o a Mapps werkt niet meer maar ik kan wel nog SMS en e-mail verzenden en ontvangen, en om de zoveel tijd zegt mij smartphone: "tik-tok". wat kan ik doen om hieraan te verhelpen?

Vriendelijke groet,

Yvan Roosen

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
18 feb 2019 om 23:56
Beste YvanRoosen,

Aan de hand van je beschrijving heeft het er alle schijn van dat je telefoon met een virus besmet is geraakt. Ik raad je aan om een antivirusprogramma op je telefoon te installeren en deze vervolgens te scannen. Het beste kun je daarvoor het geheel gratis programma AVG AntiVirus gebruiken.

AVG is te vinden in de Play Store of gewoon bij ons op CCM te downloaden.

Groetjes,

Bob
CCM
0
YvanRoosen Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum vrijdag 22 februari 2019 Status Lid Laatste deelname 22 februari 2019
22 feb 2019 om 12:12
Geachte Bob Dijks,
Kunt u mij een e-mailadres geven naar waar ik mijn antwoord en vragen kan sturen? Het hier als bijlage meezenden gaat niet
Yvan Roosen
0
Word lid