De discussies

Hardop laten voorlezen in het nederlands

 Opgelost

Wie kan mij helpen? Ik wil een PDF laten voorlezen in Adobe Reader en dan in Nederlands dat ook echt Nederlands is, en niet een op zijn Amerikaans uit...

Laatste antwoord op 22 sep. 2020 op
Lonne

Apache office in het nederlands gebruiken

 Opgelost

Heb Apache Office er op staan, hoe kan ik hem in het Nederlands krijgen ? Bij voorbaat dank, Peter.

Laatste antwoord op 10 jan. 2020 op
Peter1401

Een 64gb usb stick exfat en ntfs converteren naar fat32 stick

 Opgelost

Hallo allemaal, ik ben een gezellige en creatieve tante, die graag download, leest en nog véél meer.

Laatste antwoord op 20 dec. 2019 op
innerchild53

In contact komen met winzip support

 Opgelost

Op 28 augustus 2019 heb ik WinZip 23 pro plus officieel gekocht. (WinZip Pro Combo Bundle (Nederlands) WinZip 23 Pro Edition. Het populairste hulppr...

Laatste antwoord op 22 okt. 2019 op
Bob Dijks

Eenvoudig programma om animaties te maken

 Opgelost

Hallo iedereen, Ik ben opzoek naar een eenvoudig programma om simpele animaties te maken. Ik wil van een foto waarop een bal staat, deze zo kunnen...

Laatste antwoord op 11 aug. 2019 op
TheoVi

Websites bezoeken en downloaden en uploaden zooooo traag

 Opgelost

Goedendag, De halve week bezig geweest om mijn steeds trager wordende systeem te updaten. Er bleek ergens een foutje te zitten dus Windows kon zijn...

Laatste antwoord op 8 jul. 2019 op
Bob Dijks

Google play store verwijderd van mijn tablet

 Opgelost

Ik heb onlangs op mijn tablet de Play Store per ongeluk volledig gewist. Na lang zoeken heb ik op deze website een link gevonden om hem er terug op te...

Laatste antwoord op 28 mei 2019 op
Bob Dijks

Aanmelden mislukt

 Opgelost

Mevrouw, Mijnheer, Op mijn Huawei Ascend P7 las ik op 2/2/19 een artikel. In dat artikel stond een link naar een e-mailadres. Ik klikte op dat e-ma...

Laatste antwoord op 22 feb. 2019 op
YvanRoosen

Windows defender zelf uitgeschakeld en norton

 Opgelost

daardoor niet meer werkzaam. Omdat (in het verleden?) Windows Defender bleef draaien naast Norton, wilde ik Windows Defender definitief uitzetten. ...

Laatste antwoord op 16 mei 2018 op
VastBeter

Photofiltre installeren

 Opgelost

Goedendag, Geacht Heer Fotofiltre heb ik opnieuw gedownload na opnieuw installeren van mijn PC Ik heb hem altijd in het Nederlands gehad. ...

Laatste antwoord op 16 mei 2018 op
Bob Dijks

Usb-stick niet herkend door windows 10

 Opgelost

Hallo ik heb een vraag over een USB-stick herkenning, van Windows 10. Ik weet niet of ik in het goede Forum zit. Want ik weet niet goed waar ik moet z...

Laatste antwoord op 4 apr. 2018 op
GeejeeZ

Roxio

 Opgelost

ik heb een probleem met Roxio easy 9. de eerste keer dat ik het downloaden crashte het programma omdat er nog een restant van Roxio 8 in bleek te zit...

Laatste antwoord op 26 mrt. 2018 op
BWMaassluis

Foto's van mijn reizen bewerken

 Opgelost

Ik dacht aan Picasa, maar dat kan ik niet meer downloaden ; graag een (gratis-) alternatief a.u.b. + link

Laatste antwoord op 2 dec. 2017 op
Roel Blomsma

Pdf document omzetten naar een word bestand en kunnen bewerken

 Opgelost

Hoe kan ik een PDF document in Word omzetten en bewerken? groetjes Keti

Laatste antwoord op 21 nov. 2017 op
Keti5355

Het x-knopje op de ps4-controller doet het niet

 Opgelost

Mijn ps4 controller de x doe het niet kan iemand mij helpen??

Laatste antwoord op 17 nov. 2017 op
Roel Blomsma

Internet explorer per ongeluk verwijderd

 Opgelost

Hallo, Door mijn stommiteit heb ik per ongeluk IE verwijderd uit Microsoft Edge. Ik heb dus Windows 10. Help!

Laatste antwoord op 15 nov. 2017 op
Roel Blomsma

Foto's bewerken met google foto's

 Opgelost

Ik probeer mijn foto's op Google-foto's te bewerken maar dat lukt me niet. Vroeger deed ik dat met Picasa maar ik heb dat programma niet meer op mijn...

Laatste antwoord op 20 okt. 2017 op
Franciscolito

Paint

 Opgelost

Hallo, ik heb Paint.net geïnstalleerd maar in het scherm is het uitvalmenu van de lagen niet te zien. Wel in de werkbalk. Het menu gereedschappen, kl...

Laatste antwoord op 13 aug. 2017 op
liesjes

Poptime

 Opgelost

Hallo forum, op het moment dat ik : poptime downloaden aanklikte kreeg ik de melding van mijn KPN beveiliging dat de site geblokkerd werd. Hij zou...

Laatste antwoord op 4 aug. 2017 op
Bob Dijks

Firefox is niet meer als standaard in te stellen op windows 10

 Opgelost

Ik kan in de nieuwe versie van Windows 10 Firefox niet meer als standaard browser instellen. In het menu voor instellen komt Firefox niet meer voor, h...

Laatste antwoord op 17 apr. 2017 op
Bob Dijks

Van windows vista naar windows 10 overstappen

 Opgelost

Hallo, Hier mijn vraag. Ik heb Windows Vista en nu wil ik Windows 10. Als ik nu mijn C-schijf formateer (ik heb ook een D-schijf) als ik daar nu pers...

Laatste antwoord op 16 feb. 2017 op
Johan van der Boom

Google-foto's

 Opgelost

Google Foto's in Windows 10 installeren

Laatste antwoord op 28 aug. 2016 op
Anonieme gebruiker

Na windows secu update van adobe flash player /?kbid=3144756

 Opgelost

Beste, Na de update van bovenvernoemde Ad. Flash Player /?kbid=3144756 en op Fbook zijnde slaat bij het aanklikken van sommige video's mijn scherm pl...

Laatste antwoord op 22 mrt. 2016 op
Rudy777

Gratis winzip downloaden

 Opgelost

Beste, Ik probeer al maanden gratis Winzip te downloaden, maar het enige dat ik krijg is een probeerversie. Hoe kom ik aan een versie waarmee ik al...

Laatste antwoord op 29 feb. 2016 op
Eline Verhoef

Problemen scanner brother all in one printer

 Opgelost

na instal win 10 werkt de scanner van mijn Brother all in one printer niet meer alle opties heb ik uitgevoerd opnieuw installeren, alle software verwi...

Laatste antwoord op 13 jan. 2016 op
Bob Dijks

Kom niet in mijn skype account

 Opgelost

Ik heb al de hele dag problemen met Skype. Het inlog scherm loopt vast en ik kom niet in mijn account. Hebben meer mensen hier last van? Grtz. Sora...

Laatste antwoord op 22 sep. 2015 op
Techno-angel

Ik zou graag weer imesh op mijn computer willen donwloaden

 Opgelost

hoe kan ik zien dat het programma iMesch weer werkt zo als voorheen.

Laatste antwoord op 17 aug. 2015 op
Bob Dijks

Beste navigatiesoftware iphone

 Opgelost

Wie weet hier welke navigatiesoftware ik het beste voor mn iphone kan gebruiken? Jullie hulp word gewaardeerd. gr PJ

Laatste antwoord op 14 aug. 2015 op
Strider001

Rar bestand openen

 Opgelost

Goedenmiddag, Ik heb een groot aantal foto's ontvangen in een bestand wat rar heet? Hoe kan ik dit bestand openen? Is het een zelfde soort bestand ...

Laatste antwoord op 10 aug. 2015 op
JorisBrakel

Nederlandstalige webshop software

 Opgelost

Ik zit er over na te denken om een eigen online winkel te maken. Weten jullie of er Nederlandstalige software bestaat voor het maken van een webshop. ...

Laatste antwoord op 20 jul. 2015 op
ps4gamer1980
Resultaten 1 - 30 van een totaal van 30
Word lid