Wie kan mij helpen? Ik wil een PDF laten voorlezen in Adobe Reader en dan in Nederlands dat ook echt Nederlands is, en niet een op zijn Amerikaans uit...
Heb Apache Office er op staan, hoe kan ik hem in het Nederlands krijgen ? Bij voorbaat dank, Peter.
Hallo allemaal, ik ben een gezellige en creatieve tante, die graag download, leest en nog véél meer.
Op 28 augustus 2019 heb ik WinZip 23 pro plus officieel gekocht. (WinZip Pro Combo Bundle (Nederlands) WinZip 23 Pro Edition. Het populairste hulppr...
Hallo iedereen, Ik ben opzoek naar een eenvoudig programma om simpele animaties te maken. Ik wil van een foto waarop een bal staat, deze zo kunnen...
Goedendag, De halve week bezig geweest om mijn steeds trager wordende systeem te updaten. Er bleek ergens een foutje te zitten dus Windows kon zijn...
Ik heb onlangs op mijn tablet de Play Store per ongeluk volledig gewist. Na lang zoeken heb ik op deze website een link gevonden om hem er terug op te...
Mevrouw, Mijnheer, Op mijn Huawei Ascend P7 las ik op 2/2/19 een artikel. In dat artikel stond een link naar een e-mailadres. Ik klikte op dat e-ma...
daardoor niet meer werkzaam. Omdat (in het verleden?) Windows Defender bleef draaien naast Norton, wilde ik Windows Defender definitief uitzetten. ...
Goedendag, Geacht Heer Fotofiltre heb ik opnieuw gedownload na opnieuw installeren van mijn PC Ik heb hem altijd in het Nederlands gehad. ...
Hallo ik heb een vraag over een USB-stick herkenning, van Windows 10. Ik weet niet of ik in het goede Forum zit. Want ik weet niet goed waar ik moet z...
ik heb een probleem met Roxio easy 9. de eerste keer dat ik het downloaden crashte het programma omdat er nog een restant van Roxio 8 in bleek te zit...
Ik dacht aan Picasa, maar dat kan ik niet meer downloaden ; graag een (gratis-) alternatief a.u.b. + link
Hoe kan ik een PDF document in Word omzetten en bewerken? groetjes Keti
Mijn ps4 controller de x doe het niet kan iemand mij helpen??
Hallo, Door mijn stommiteit heb ik per ongeluk IE verwijderd uit Microsoft Edge. Ik heb dus Windows 10. Help!
Ik probeer mijn foto's op Google-foto's te bewerken maar dat lukt me niet. Vroeger deed ik dat met Picasa maar ik heb dat programma niet meer op mijn...
Hallo, ik heb Paint.net geïnstalleerd maar in het scherm is het uitvalmenu van de lagen niet te zien. Wel in de werkbalk. Het menu gereedschappen, kl...
Hallo forum, op het moment dat ik : poptime downloaden aanklikte kreeg ik de melding van mijn KPN beveiliging dat de site geblokkerd werd. Hij zou...
Ik kan in de nieuwe versie van Windows 10 Firefox niet meer als standaard browser instellen. In het menu voor instellen komt Firefox niet meer voor, h...
Hallo, Hier mijn vraag. Ik heb Windows Vista en nu wil ik Windows 10. Als ik nu mijn C-schijf formateer (ik heb ook een D-schijf) als ik daar nu pers...
Beste, Na de update van bovenvernoemde Ad. Flash Player /?kbid=3144756 en op Fbook zijnde slaat bij het aanklikken van sommige video's mijn scherm pl...
Beste, Ik probeer al maanden gratis Winzip te downloaden, maar het enige dat ik krijg is een probeerversie. Hoe kom ik aan een versie waarmee ik al...
na instal win 10 werkt de scanner van mijn Brother all in one printer niet meer alle opties heb ik uitgevoerd opnieuw installeren, alle software verwi...
Ik heb al de hele dag problemen met Skype. Het inlog scherm loopt vast en ik kom niet in mijn account. Hebben meer mensen hier last van? Grtz. Sora...
hoe kan ik zien dat het programma iMesch weer werkt zo als voorheen.
Wie weet hier welke navigatiesoftware ik het beste voor mn iphone kan gebruiken? Jullie hulp word gewaardeerd. gr PJ
Goedenmiddag, Ik heb een groot aantal foto's ontvangen in een bestand wat rar heet? Hoe kan ik dit bestand openen? Is het een zelfde soort bestand ...
Ik zit er over na te denken om een eigen online winkel te maken. Weten jullie of er Nederlandstalige software bestaat voor het maken van een webshop. ...