ik heb een probleem met Roxio easy 9. de eerste keer dat ik het downloaden crashte het programma omdat er nog een restant van Roxio 8 in bleek te zit...
Ik wil Gimp voor de eerste keer gebruiken en wil foto's met daaronder tekst van vakantie waar ik geweest ben op een datum hoe moet ik dat doen?
Goedendag, Je bericht gelezen en als je office 2007 nog gebruikt wordt deze niet meer ondersteund door Microsoft vanaf 2017. Ik hoop wel dat je een...
Hallo ik heb een usb stick die tegen schrijven is beveiligd hoe kan ik die beveiliging verwijderen??
Ik heb per ongeluk Internet Explorer verwijderd. Het downloaden via de microsoft site lukt niet daar ik de melding krijg dat ik Windows 8.1 heb en dat...
Goedendag, Mijn aanwijzer doet het niet meer. Kan hem ook niet vinden bij instellingen Configuratie: Android / Firefox 57.0
Ik dacht aan Picasa, maar dat kan ik niet meer downloaden ; graag een (gratis-) alternatief a.u.b. + link
Goedendag, Ik heb een probleem met outlook, lk kan de in de mails genoemde vermelde links niet meer openen ik krijg dan de melding: deze bewerking ...
Hoe kan ik een PDF document in Word omzetten en bewerken? groetjes Keti
Goedendag, Ik kan opeens mijn bijdrage en de verschillende antwoorden er op niet meer openen. Het onderwerp was: "Kwaliteit Google Foto's op TV" Mij...
Mijn ps4 controller de x doe het niet kan iemand mij helpen??
Hallo, Door mijn stommiteit heb ik per ongeluk IE verwijderd uit Microsoft Edge. Ik heb dus Windows 10. Help!
Dames, Heren, Hoe maak ik een printscreen ?
Goedendag, ik gebruik windows 7 op een hp530.adobe flash player is verouderd zodat ik geen spelletjes meer kan spelen als hobby op mijn pc. Con...
Ik probeer mijn foto's op Google-foto's te bewerken maar dat lukt me niet. Vroeger deed ik dat met Picasa maar ik heb dat programma niet meer op mijn...
als ik een nieuwe map aanmaakt op de externe harde schijf maakt hij een copy op een partitie van mijn interne schijf. andersom doet hij hetzelfde, al...
Ik denk dat ik niet het juiste heb aangeklikt maar toch hoor ik graag of iemand hier een oplossing voor weet. Goedemorgen, ik heb 2 of 3 foto's met d...
Hallo, ik heb Paint.net geïnstalleerd maar in het scherm is het uitvalmenu van de lagen niet te zien. Wel in de werkbalk. Het menu gereedschappen, kl...
Goedendag, Kan ik mijn Tom Tom one updaten Configuratie: Windows / Internet Explorer 11.0
Hallo forum, op het moment dat ik : poptime downloaden aanklikte kreeg ik de melding van mijn KPN beveiliging dat de site geblokkerd werd. Hij zou...
Hallo mijn Snapchat-account is nu drie of vier dagen geleden geblokkeerd wegens het hebben van een app die aansluit op snapchat. Helaas duurt de blok ...
Staat hier op de site Downloaden, maar het lukt niet. Verschillende pogingen gedaan. Graag advies
Ondanks het downloaden staat het bestand niet op de pc! Ik gebruik Windows Defender! Misschien daarom?
hoe kan ik het photoshop programa openen aub
Werk nu met Firefox en overweeg over te stappen. Heb al Chrome gedonwload en alles van Firefox geïmporteerd maar mijn Roboform-bestanden kwamen niet m...
Waarom kan ik bij mijn aanmelding Geen NEDERLAND invullen?
Heb u een voor Windows 7 64bit
hoe kan ik een video van een epad downloaden?
Ik kan in de nieuwe versie van Windows 10 Firefox niet meer als standaard browser instellen. In het menu voor instellen komt Firefox niet meer voor, h...
Met een Apple IPhone 4 kan ik se software exporteren naar een PC maakt dan een zg IPA bestand aan welke dan weer is te installeren Doch met nieuwere ...
Hoe kan ik muziek vinden op Bearshare? --
Hoe kan ik iMovie downloaden? Ik heb op de knop gratis downloaden geklikt maar ik kan alleen een update zien in mijn Finder? Grtz amovietje
Hoe maak ik van een kleurenfoto een zwart-wit tekening?
Hallo, ik gebruikte altijd FreeYTD om mijn muziek te downloaden van YouTube en een enkele maanden terug, omstreeks november, moest ik een update do...
Hallo, De knoppen van mijn Lenovo ideapad 700 Touchpad doen het niet zodra ik mijn computer ontgrendeld heb. Ik heb de stuurprogramma's bijgewerkt en...
Ik heb bij het overzetten van het niet meer ondersteunde Windows Live Mail naar Thunderbird(TB) een probleem. Ik heb mijn bestaande 5 email accounts i...
Ik zou heel graag de Publisher in het Nederlands willen downloaden. Het liefst de versie 2007, maar als ik dat installeer dan krijg ik veel reclame va...
Kan je elk type USB-stick van 8 GB gebruiken om met FAT32 te formatteren?
Ik ben op zoek naar een echt blijvend gratis converteerprogramma van PDF naar Word. Wie heeft de ultime tip?
Hallo, Hier mijn vraag. Ik heb Windows Vista en nu wil ik Windows 10. Als ik nu mijn C-schijf formateer (ik heb ook een D-schijf) als ik daar nu pers...
Instaleren song downlaoder you tube stagneert bij installatie Client Frofile. Graag uw hulp bvd Dickden Boer
Ik heb ingeschreven voor het downloaden van winzip. Is dat nu ok en waar kan ik dat programma vinden op mijn pc ?
Hoi iedereen, Ik probeer al dagen Adobe Flash Player op mijn PC maar het wil maar niet lukken! Bij sommige videos vraag het systeem ernaar en biedt o...
Goedemorgen, Ik wil VLC Media Player gaan gebruiken om mijn video's te bewerken. Werkt het programma ook onder Windows 10?
Beste, Na de update van bovenvernoemde Ad. Flash Player /?kbid=3144756 en op Fbook zijnde slaat bij het aanklikken van sommige video's mijn scherm pl...
Beste, Ik probeer al maanden gratis Winzip te downloaden, maar het enige dat ik krijg is een probeerversie. Hoe kom ik aan een versie waarmee ik al...
hallo goedendag ik ben ayah azzouz ik wil heel graag een acount aan maken voor snapchat wilt u mij helpen hele fijne dag verder Groetjees Ayah Azzouz
na instal win 10 werkt de scanner van mijn Brother all in one printer niet meer alle opties heb ik uitgevoerd opnieuw installeren, alle software verwi...
Bearshare gede-installeerd en wil het opnieuw installeren, maar dat lukt niet. Kan de webpagina niet vinden HTTP 404 Meest waar...