Hoi iedereen, Ik probeer al dagen Adobe Flash Player op mijn PC maar het wil maar niet lukken! Bij sommige videos vraag het systeem ernaar en biedt o...
To view the full contents of this document, you need a later version of the PDF viewer. You can upgrade to the latest version of Adobe Reader from ww...
Goedemorgen, Ik wil VLC Media Player gaan gebruiken om mijn video's te bewerken. Werkt het programma ook onder Windows 10?
Beste, Na de update van bovenvernoemde Ad. Flash Player /?kbid=3144756 en op Fbook zijnde slaat bij het aanklikken van sommige video's mijn scherm pl...
Hola, ik ben nieuw op dit forum. Sinds kort kan ik geen afbeelding inline invoegen vanuit bv Mijn afbeeldingen. Als ik op het foto icoontje klik krijg...
Ik wil mij toch ook wel aanmelden voor aanbiedingen van partners van CCM te ontvangen,zouden jullie dit even voor mij willen veranderen,want ik kan he...
Beste, Ik probeer al maanden gratis Winzip te downloaden, maar het enige dat ik krijg is een probeerversie. Hoe kom ik aan een versie waarmee ik al...
hallo goedendag ik ben ayah azzouz ik wil heel graag een acount aan maken voor snapchat wilt u mij helpen hele fijne dag verder Groetjees Ayah Azzouz
na instal win 10 werkt de scanner van mijn Brother all in one printer niet meer alle opties heb ik uitgevoerd opnieuw installeren, alle software verwi...
Bearshare gede-installeerd en wil het opnieuw installeren, maar dat lukt niet. Kan de webpagina niet vinden HTTP 404 Meest waar...
Ik heb al de hele dag problemen met Skype. Het inlog scherm loopt vast en ik kom niet in mijn account. Hebben meer mensen hier last van? Grtz. Sora...
hoe kan ik zien dat het programma iMesch weer werkt zo als voorheen.
Wie weet hier welke navigatiesoftware ik het beste voor mn iphone kan gebruiken? Jullie hulp word gewaardeerd. gr PJ
Goedenmiddag, Ik heb een groot aantal foto's ontvangen in een bestand wat rar heet? Hoe kan ik dit bestand openen? Is het een zelfde soort bestand ...
Ik zit er over na te denken om een eigen online winkel te maken. Weten jullie of er Nederlandstalige software bestaat voor het maken van een webshop. ...
Hoihoi, ik heb ff jullie hulp nodig. Hoe installeer ik itunes op mijn pc? thanks alvast gr. Lianne
nu ik toch bezig ben met vragen stellen, ben ik ook wel benieuwd of jullie goede software weten waarmee je een backup kunt maken, nederlandstalig uite...
Ik zit erover te denken om een webshop te openen, maar wil daarvoor graag nederlandstalige software gebruiken. Welke software is goed en gemakkelijk t...
Waar kan ik Nederlandstalige software voor mac aanschaffen?