henkkempers
Gepubliceerde berichten1Inschrijfdatumvrijdag 19 oktober 2018StatusLidLaatste deelname19 oktober 2018
-
Gewijzigd op 11 jan 2019 om 04:56
Bob Dijks
Gepubliceerde berichten1474Inschrijfdatumvrijdag 3 april 2015StatusBeheerderLaatste deelname31 augustus 2022
-
22 okt 2018 om 20:07
Ik heb een persoon aan contacten toegevoegd, waarvan ik weet dat deze over WhatsApp beschikt.
Als ik later bij de contactgegevens kijk, ontbreekt het icoon van WhatsApp. Ik kan deze persoon dus ook niet toevoegen in een WhatsApp groep.
Wat kan hiervan de reden zijn?
Dank voor jullie hulp alvast.
Bekijk ook:
Turkse nummer opslaan
Buitenlands nummer toevoegen whatsapp - Beste reactie
Turkse nummer toevoegen op whatsapp - Beste reactie
Bob Dijks
Gepubliceerde berichten1474Inschrijfdatumvrijdag 3 april 2015StatusBeheerderLaatste deelname31 augustus 20227.802 22 okt 2018 om 20:07
Beste henkkempers,
Soms kan dit worden opgelost door het telefoonnummer van de betreffende persoon op de internationale manier in je contacten op te slaan. Dus niet via 06 xxxxxxxx, maar via +31 6 xxxxxxxx. (de 0 aan het begin van het telefoonnummer kan dan worden overgeslagen.
Als dat ook niet werkt, zou je de betreffende persoon kunnen vragen om eerst jouw nummer op te slaan om te kijken hij hij of zij jou vervolgens wel in de contactlijst van WhatsApp ziet staan. De persoon kan jou dan een appje sturen, waarop jij het nummer kan opslaan en de persoon kan toevoegen aan de groep.