Een telefoonnummer toevoegen aan WhatsApp

Opgelost
henkkempers Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum vrijdag 19 oktober 2018 Status Lid Laatste deelname 19 oktober 2018 - Gewijzigd op 11 jan 2019 om 04:56
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 22 okt 2018 om 20:07
Ik heb een persoon aan contacten toegevoegd, waarvan ik weet dat deze over WhatsApp beschikt.
Als ik later bij de contactgegevens kijk, ontbreekt het icoon van WhatsApp. Ik kan deze persoon dus ook niet toevoegen in een WhatsApp groep.

Wat kan hiervan de reden zijn?

Dank voor jullie hulp alvast.

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
22 okt 2018 om 20:07
Beste henkkempers,

Soms kan dit worden opgelost door het telefoonnummer van de betreffende persoon op de internationale manier in je contacten op te slaan. Dus niet via 06 xxxxxxxx, maar via +31 6 xxxxxxxx. (de 0 aan het begin van het telefoonnummer kan dan worden overgeslagen.

Als dat ook niet werkt, zou je de betreffende persoon kunnen vragen om eerst jouw nummer op te slaan om te kijken hij hij of zij jou vervolgens wel in de contactlijst van WhatsApp ziet staan. De persoon kan jou dan een appje sturen, waarop jij het nummer kan opslaan en de persoon kan toevoegen aan de groep.

Hopelijk lukt het je zo.

Groetjes,

Bob
CCM
1
Word lid