Snapchat wachtwoord vergeten, resetten via mail

Opgelost/Gesloten
Wayne - 24 aug 2018 om 07:21
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 28 aug 2018 om 04:30
Hoi,

Ik ben mijn wachtwoord van Snapchat vergeten en wil m via e-mail resetten. Omdat ik een nieuw telefoonnummer heb gaat dat niet meer lukkken via telefoon.

Als ik de stappen volg om mijn wachtwoord te resetten via e-mail dan krijg ik vervolgens een melding dat er een verificatiecode is verstuurd naar mijn oude nummer. Er staat ook bij dat ik gebruik kan maken van een herstelcode als dat nummer niet meer klopt.

- hoe kom ik aan die herstelcode?

Graag jullie hulp.

Met vriendelijke groet

Wayne

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
28 aug 2018 om 04:30
Beste Wayne,

Je zou eens kunnen proberen om contact op te nemen met de helpdesk van Snapchat. De link naar de helpdesk wordt in dit artikel genoemd. Voor zover wij weten, is het heel moeilijk om een account te herstellen als je geen toegang hebt tot je e-mailadres of telefoonnummer. In het ergste geval zal je helaas een geheel nieuwe account moeten aanmaken.

Groetjes,

Bob
CCM
Bob Dijks

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

3
Word lid