Goedendag, met Miery Ik ben op snapchat permanent geblokkeerd maar ik krijg mijn account niet terug na 24 uur. Weet iemand hoe ik mijn account te...
Goedendag, Mijn account is permanent geblokkeerd ik heb alles erin staan van foto's van familie alles ik wil gewoon graag mijn account terug. Hoe ...
Hoi... Ik gebruik al een tijdje de web versie van ICQ. Dit heeft heel goed gewerkt tot 18-9-2023. Ik heb hier altijd met mijn telefoonnummer ingelogd...
Ik wou vandaag mijn Snapchat openen en mijn account was ineens uitgelogd... toen dacht ik dat ik nog wel kon inloggen maar toen stond er dat mijn acco...
Goedendag, ik ben job ik heb heb een geblokkeerd snapchat account maar kan geen nieuwe accounts meer aanmaken weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik ...
Goedendag, Sinds de laatste update van mijn gsm zie ik niet meer wie online is van mijn Messenger-contacten, ook al ben ik wel actief. Sta zowel o...
Goedendag, Ik ook weet iemand hier meer over? Of hoe ik dat oplos?
Goedendag, Ik kan na 24 uur weer terug op mijn account dat permanent geblokkeerd is ik kan ook soms berichten verzenden maar ik krijg geen meldingen ...
Goedendag, Ik heb op dit moment precies het zelfde probleem. Ik had contact met Snapchat op genomen en wat ze zeiden was Thanks for reaching out...
Goedendag, Mijn zoon wordt valselijk beschuldigd door iemand via gesprekken Snapchat. Die persoon heeft mijn zoon geblokkeerd. Is er een mogel...
Goedendag, Hoe kan ik verwijderde chat herhalen op Messenger ??
Goedendag, Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht en ik wou gaan inloggen op snap en werd automatisch uitgelogd en toen was mijn account permanent...
Goedendag, Ik heb per ongelijk een persoon gearchiveerd hoe krijg ik die terug?
Hallo, Hoe kan je iemand blokkeren die mijn messenger berichten kan meelezen
Goedendag, Ik heb gisteren een nieuwe Snap account aangemaakt. Nu staat er dat mijn account permanent geblokkeerd is wat moet ik doen om hem terug...
Goedendag, Vertaling ander talen stond altijd onder een bericht en dat wil ik graag terug. Vr. Gr Alke
Hallo wie dan ook, Mijn Snapaccount is gisteren geblokkeerd door team snapchat en dat vindt ik verschrikkelijk maar daar is nu niks maar aan te doe...
Goedendag, Na lange tijd heb ik Snapchat weer gedownload. Helaas kan ik mijn telefoonnummer niet verifiëren wegens ‘een verdachte activiteit’ . ...
Goedendag, Ik krijg geen vertaling meer van thai naar Nederlands in Facebook
Goedendag, “Vertaling bekijken” is weg. Zou niet weten waarom. Alle aangeboden uitleg en hulp meerdere keren geprobeerd, alle programma’s verwijderd...
Goedendag, Ik heb paar keer meldingen gekregen van tijdelijk geblokkeerd en ik poste niks verkeerds helemaal niks en na een tijdje stond er perm...
Goedendag, Vrijdag is mijn Facebook pagina gehackt geweest. Er zijn berichten verstuurd naar mijn vrienden die niet van mij persoonlijk kwamen, du...
Goedendag, Mijn Snapchat is permanent geblokkeerd. Wat moet ik doen.
Goedendag, Ik heb afgelopen avond een nieuwe Snap-account aangemaakt en heel wat nieuwe vrienden toegevoegd, op het begin werd ik een paar keer ui...
Goedendag, Wat moet ik doen als mijn Snapchat-account permanent is geblokkeerd ?
Goedendag, Mijn naam is Johns en mijn snapchat is permanent geblokkeerd. Waardoor weet ik niet en ik wil het graag zo snel mogelijk terug. Zou u m...
Goedendag, mijn snapchat account is uit niets permanent geblokkeerd....
Hallo, Als je bij messenger op ‘actief’ of ‘actief geweest 1 uur geleden’, komt dat ook tevoorschijn als je alleen op Facebook hebt gekeken of moe...
Goedendag, Ik heb gister een nieuw snapchat account aangemaakt, hij werd gister geblokkeerd maar ik kon hem weer ontgrendelen. Vanmorgen stond er ...
Goedendag, Ik wou vandaag mijn Snapchat openen en mijn account was ineens uitgelogd... toen dacht ik dat ik nog wel kon inloggen maar toen stond er da...
Goedendag, Hoi met Danillo ik snap niet waarom mijn account steeds permanent geblokt word want ik hou me gewoon aan de regels van jullie?
Goedendag, Ik had iets gekocht op Marktplaats. Daar heb ik een bericht van gekregen via een chat. Maar ik kan de chat niet meer openen. Ik heb rechts ...
Goedendag, Sinds een paar weken kan ik niet meer zien of een vriend actief is. We hebben beide onze status op actief staan. Mijn zoon die ook met he...
Goedendag, Kan ik berichten terughalen van 2017 als deze zijn verwijderd dit om aan de fiscus te kunnen aantonen hoeveel tijd ik heb besteed? ...
Goedendag, mijn betaling via ideal
Goedendag, Vertalen kwam altijd onderaan een bericht op FB tevoorschijn. Dit is ineens verdwenen en alles staat goed ingeschakeld bij instellingen...
Goedendag, Het lukte bij mij ook niet! De talen kwamen steeds weer tevoorschijn, ik heb een taal aangegeven die niet bij mij voorkomt (Fins) en op...
Goedendag, Hoe kan ik in Android mijn veilige modus uitzetten op mijn Samsung tablet?
Goedendag, Mijn snapaccount alexandra.heyl is geblokkeerd en als ik wil inloggen op de site staat er dat die permanent geblokkeerd was daarom maak...
Door een onhandige move heb ik het grootste deel van mijn inbox definitief gewist. Ik wilde de trash definitief verwijderen, maar heb daarnaast ook a...
Ik maakte net een groep aan via Messenger met 80 personen ongeveer en bij het verzenden loopt het mis? Er komt een rood uitroepteken ! onder mijn beri...
Goedendag, Ik had iemand geblokkeerd op Facebook. Paar dagen terug gedeblokkeerd...maar wanneer ik die persoon wil deblokkeren op Messenger blij...
Hallo allemaal, Ik krijg in Messenger berichten van al mijn vrienden. En als ik reageer krijg ik de melding: Je bent tijdelijk geblokkeerd en kunt ...
Als je spam krijg dan gaat hij al automatisch naar de spam afdeling. Maar dan wil ik hem daar blokkeren, maar dat staat niet in het rijtje dat is op ...
Hallo ik heb een vraag mijn kennis heeft android telefoon die nu kapot is en hij kan niet meer inloggen. Hij heeft namelijk ook zijn wachtwoord verget...
Mijn Messengerprofiel wordt door iemand anders gebruikt om geld te vragen aan mijn contacten. Ik zie het niet op mijn chatgeschiedenis. Hoe komt dat e...
Goedendag, Kan je op facebook messenger een bericht wat je gestuurd hebt naar een (niet vriend) nog verwijderen dat die persoon dit bericht niet t...
Goedendag, Ik heb een vraagje. Een familielid heeft ons allemaal geblokkeerd op Facebook. Maar als ik naar Messenger ga en ik klik op een oud gesp...
Goedendag, Bij een van mijn contactpersonen op Messenger krijg ik, wanneer ik op de naam klik, geen detail (nu actief) noch de icoontjes “audio”, ...