Messaging Forum

Stel een vraag
Zoeken
Sluiten
1 - 50 van in totaal 99 resultaten
  • Actief op FB/Messenger maar berichten worden niet afgeleverd

Goedendag, Ik heb een vriend die in Oostenrijk woont en het valt frequent voor dat hij actief is geweest op FB/Messenger nadat ik hem berichten heb v...

Elke | Laatste reactie: Elke 25 mei
    0 antwoorden
  • Account permanent geblokkeerd, help

Goedendag, Mijn snapchat account is permanent geblokkeerd. Ik had  een video in mijn prive verhaal gezet die blijkbaar in strijd was met de richtli...

Caveriea3 | Laatste reactie: Caveriea3 22 mei
    0 antwoorden
  • Mijn Snapchat-account is permanent geblokkeerd Opgelost/Gesloten

Goedendag, met Miery Ik ben op snapchat permanent geblokkeerd maar ik krijg mijn account niet terug na 24 uur. Weet iemand hoe ik mijn account te...

Miery | Laatste reactie: ciara.uz 16 apr
    18 antwoorden
  • Online op Messenger rerwijl ik offline ben

Ik heb al een paar keer van vrienden te horen gekregen dat ik online sta terwijl dit niet zo is. Zo krijg ik heel vroeg 's morgens berichten omdat vr...

NathalieL | Laatste reactie: NathalieL 14 apr
    0 antwoorden
  • Ik kan geen nieuw Snapchat-account aanmaken Gesloten

Goedendag, ik ben job ik heb heb een geblokkeerd snapchat account maar kan geen nieuwe accounts meer aanmaken weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik ...

Job | Laatste reactie: Y_chuttoo21 05 feb
    4 antwoorden
  • Snapchat-account geblokkeerd permanent Opgelost

Goedendag, Mijn account is permanent geblokkeerd ik heb alles erin staan van foto's van familie alles ik wil gewoon graag mijn account terug. Hoe ...

melliisaaax | Laatste reactie: Layla_4174 06 jan
    7 antwoorden
  • Fb Advertenties in verkeerde taal

Ik krijg fb advertenties in het Frans te zien terwijl mijn taalinstellingen Nederlands aangeven. Als ik wil zien waarom ik de advertentie te zien krij...

Geert | Laatste reactie: Geert 27 dec 2022
    0 antwoorden
  • Ik zie niet meer wie online is op Messenger

Goedendag, Sinds de laatste update van mijn gsm zie ik niet meer wie online is van mijn Messenger-contacten, ook al ben ik wel actief. Sta zowel o...

Linda | Laatste reactie: janneke1102 1 aug 2022
    3 antwoorden
  • Onterecht permanent geblokkeerd

Goedendag, Ik ook weet iemand hier meer over? Of hoe ik dat oplos?

Bassjjee | Laatste reactie: Bob Dijks 15 jul 2022
    1 antwoord
  • Permanent geblokkeerd op Snapchat

Goedendag, Ik kan na 24 uur weer terug op mijn account dat permanent geblokkeerd is ik kan ook soms berichten verzenden maar ik krijg geen meldingen ...

Jandro | Laatste reactie: Bob Dijks 15 jul 2022
    1 antwoord
  • Snapchat blokkade Gesloten

Goedendag, Ik heb op dit moment precies het zelfde probleem. Ik had contact met Snapchat op genomen en wat ze zeiden was Thanks for reaching out...

Carlaa | Laatste reactie: Bassjjee 27 jun 2022
    2 antwoorden
  • Snapchat gesprekken terugvinden Gesloten

Goedendag, Mijn zoon wordt valselijk beschuldigd door iemand via gesprekken Snapchat. Die persoon heeft mijn zoon geblokkeerd. Is er een mogel...

Decock81 | Laatste reactie: Bob Dijks 23 nov 2021
    1 antwoord
  • Messenger Gesloten

Goedendag, Hoe kan ik verwijderde chat herhalen op Messenger ??

Jonas | Laatste reactie: Bob Dijks 3 nov 2021
    1 antwoord
  • Snapchat accounts worden standaard geblokeerd Gesloten

Goedendag, Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht en ik wou gaan inloggen op snap en werd automatisch uitgelogd en toen was mijn account permanent...

Danivdgaast0514 | Laatste reactie: Omar.sdk 31 okt 2021
    3 antwoorden
  • Archiveren Gesloten

Goedendag, Ik heb per ongelijk een persoon gearchiveerd hoe krijg ik die terug?

Maria | Laatste reactie: Bob Dijks 6 okt 2021
    1 antwoord
  • Messenger Gesloten

Hallo, Hoe kan je iemand blokkeren die mijn messenger berichten kan meelezen

DD | Laatste reactie: Bob Dijks 6 okt 2021
    1 antwoord
  • Snapchat deblokkeren Gesloten

Goedendag, Ik heb gisteren een nieuwe Snap account aangemaakt. Nu staat er dat mijn account permanent geblokkeerd is wat moet ik doen om hem terug...

Sara | Laatste reactie: Bob Dijks 25 aug 2021
    1 antwoord
  • Vertaling andere berichten Gesloten

Goedendag, Vertaling ander talen stond altijd onder een bericht en dat wil ik graag terug. Vr. Gr Alke

alke.rijks@g... | Laatste reactie: Bob Dijks 21 jul 2021
    1 antwoord
  • Mijn Snapchat account is permanent geblokkeerd Gesloten

Hallo wie dan ook, Mijn Snapaccount is gisteren geblokkeerd door team snapchat en dat vindt ik verschrikkelijk maar daar is nu niks maar aan te doe...

Luukv724 | Laatste reactie: Luukv724 29 jun 2021
    2 antwoorden
  • Verdacht telefoonnummer Gesloten

Goedendag, Na lange tijd heb ik Snapchat weer gedownload. Helaas kan ik mijn telefoonnummer niet verifiëren wegens ‘een verdachte activiteit’ . ...

Fjns | Laatste reactie: Bob Dijks 24 jun 2021
    1 antwoord
  • Vertaalopties Gesloten

Goedendag, Ik krijg geen vertaling meer van thai naar Nederlands in Facebook

Maurice | Laatste reactie: Bob Dijks 7 jun 2021
    1 antwoord
  • Vertaling bekijken in Facebook is spontaan weg

Goedendag, “Vertaling bekijken” is weg. Zou niet weten waarom. Alle aangeboden uitleg en hulp meerdere keren geprobeerd, alle programma’s verwijderd...

Henk | Laatste reactie: Bob Dijks 5 jun 2021
    1 antwoord
  • Snapchat permanent geblokkeerd voor niks Gesloten

Goedendag, Ik heb paar keer meldingen gekregen van tijdelijk geblokkeerd en ik poste niks verkeerds helemaal niks en na een tijdje stond er perm...

ilias_kp21 | Laatste reactie: Bob Dijks 3 mei 2021
    1 antwoord
  • Mijn Facebook is geblokkeerd

Goedendag, Vrijdag is mijn Facebook pagina gehackt geweest. Er zijn berichten verstuurd naar mijn vrienden die niet van mij persoonlijk kwamen, du...

demojes | Laatste reactie: Evelyne 23 mrt 2021
    10 antwoorden
  • Mijn Snapchat is geblokkeerd Gesloten

Goedendag, Mijn Snapchat is permanent geblokkeerd. Wat moet ik doen.

Ikra | Laatste reactie: Bob Dijks 16 mrt 2021
    1 antwoord
  • Snapchat-account geblokkeerd

Goedendag, Ik heb afgelopen avond een nieuwe Snap-account aangemaakt en heel wat nieuwe vrienden toegevoegd, op het begin werd ik een paar keer ui...

bro_1139 | Laatste reactie: Boos 9 mrt 2021
    2 antwoorden
  • Permanent geblokkeerd op Snapchat

Goedendag, Wat moet ik doen als mijn Snapchat-account permanent is geblokkeerd ?

Ilayda | Laatste reactie: djilevhlihv 24 jan 2021
    2 antwoorden
  • Permanent geblokkeerd Gesloten

Goedendag, Mijn naam is Johns en mijn snapchat is permanent geblokkeerd. Waardoor weet ik niet en ik wil het graag zo snel mogelijk terug. Zou u m...

Johns | Laatste reactie: Bob Dijks 14 jan 2021
    3 antwoorden
  • Mijn Snapchat is permanent geblokkeerd Gesloten

Goedendag, mijn snapchat account is uit niets permanent geblokkeerd....

Kksnapchat | Laatste reactie: Nursima 14 jan 2021
    2 antwoorden
  • Status actief op Messenger hetzelfde als op Facebook? Opgelost

Hallo, Als je bij messenger op ‘actief’ of ‘actief geweest 1 uur geleden’, komt dat ook tevoorschijn als je alleen op Facebook hebt gekeken of moe...

Linda | Laatste reactie: Linda 5 jan 2021
    2 antwoorden
  • Snapchat permanent geblokkeerd Gesloten

Goedendag, Ik heb gister een nieuw snapchat account aangemaakt, hij werd gister geblokkeerd maar ik kon hem weer ontgrendelen. Vanmorgen stond er ...

3333 | Laatste reactie: Bob Dijks 28 dec 2020
    1 antwoord
  • Geblokkeerd op Snapchat Gesloten

Goedendag, Ik wou vandaag mijn Snapchat openen en mijn account was ineens uitgelogd... toen dacht ik dat ik nog wel kon inloggen maar toen stond er da...

Nietokemggs.xx | Laatste reactie: Bob Dijks 11 dec 2020
    1 antwoord
  • Geblokt Gesloten

Goedendag, Hoi met Danillo ik snap niet waarom mijn account steeds permanent geblokt word want ik hou me gewoon aan de regels van jullie?

Danillo_spanje | Laatste reactie: Bob Dijks 7 dec 2020
    1 antwoord
  • Probleem met Marktplaats Gesloten

Goedendag, Ik had iets gekocht op Marktplaats. Daar heb ik een bericht van gekregen via een chat. Maar ik kan de chat niet meer openen. Ik heb rechts ...

Riet | Laatste reactie: Bob Dijks 23 nov 2020
    1 antwoord
  • Status actief messenger weg

Goedendag, Sinds een paar weken kan ik niet meer zien of een vriend actief is. We hebben beide onze status op actief staan. Mijn zoon die ook met he...

Peggy | Laatste reactie: Bob Dijks 15 nov 2020
    1 antwoord
  • Verwijderde berichten terughalen Gesloten

Goedendag, Kan ik berichten terughalen van 2017 als deze zijn verwijderd dit om aan de fiscus te kunnen aantonen hoeveel tijd ik heb besteed? ...

jbruin | Laatste reactie: Bob Dijks 18 aug 2020
    1 antwoord
  • betalen Gesloten

Goedendag, mijn betaling via ideal

gerard | Laatste reactie: gerard 31 jul 2020
    1 antwoord
  • Vertaling inschakelen

Goedendag, Vertalen kwam altijd onderaan een bericht op FB tevoorschijn. Dit is ineens verdwenen en alles staat goed ingeschakeld bij instellingen...

Riet | Laatste reactie: Riet 28 apr 2020
    2 antwoorden
  • Vertalen lukt niet Gesloten

Goedendag, Het lukte bij mij ook niet! De talen kwamen steeds weer tevoorschijn, ik heb een taal aangegeven die niet bij mij voorkomt (Fins) en op...

Lyon | Laatste reactie: Bob Dijks 21 apr 2020
    1 antwoord
  • De veilige modus van Android uitzetten Gesloten

Goedendag, Hoe kan ik in Android mijn veilige modus uitzetten op mijn Samsung tablet?

Jinny | Laatste reactie: Bob Dijks 7 apr 2020
    1 antwoord
  • Ik kom niet in mijn Snapchat Gesloten

Goedendag, Mijn snapaccount alexandra.heyl is geblokkeerd en als ik wil inloggen op de site staat er dat die permanent geblokkeerd was daarom maak...

Alexandra.heyl | Laatste reactie: Bob Dijks 27 mrt 2020
    1 antwoord
  • Verwijderde Gmail emails terughalen Gesloten

Door een onhandige move heb ik het grootste deel van mijn inbox definitief gewist. Ik wilde de trash definitief verwijderen, maar heb daarnaast ook a...

robino1970 | Laatste reactie: robino1970 21 feb 2020
    2 antwoorden
  • Ik kan geen groepsberichten versturen in Messenger

Ik maakte net een groep aan via Messenger met 80 personen ongeveer en bij het verzenden loopt het mis? Er komt een rood uitroepteken ! onder mijn beri...

Debbie | Laatste reactie: Bob Dijks 14 jan 2020
    1 antwoord
  • Sos deblokkeer-probleem op Facebook Gesloten

Goedendag, Ik had iemand geblokkeerd op Facebook. Paar dagen terug gedeblokkeerd...maar wanneer ik die persoon wil deblokkeren op Messenger blij...

Oplossingzoeker | Laatste reactie: Bob Dijks 27 dec 2019
    1 antwoord
  • Geblokkeerd op Facebook Messenger

Hallo allemaal, Ik krijg in Messenger berichten van al mijn vrienden. En als ik reageer krijg ik de melding: Je bent tijdelijk geblokkeerd en kunt ...

Fredje149 | Laatste reactie: Bob Dijks 27 dec 2019
    1 antwoord
  • Spam blokkeren Gesloten

Als je spam krijg dan gaat hij al automatisch naar de spam afdeling. Maar dan wil ik hem daar blokkeren, maar dat staat niet in het rijtje dat is op ...

Marja | Laatste reactie: Bob Dijks 24 sep 2019
    1 antwoord
  • Gmail-probleem vanaf Samsung Opgelost/Gesloten

Hallo ik heb een vraag mijn kennis heeft android telefoon die nu kapot is en hij kan niet meer inloggen. Hij heeft namelijk ook zijn wachtwoord verget...

Zoran | Laatste reactie: Bob Dijks 13 sep 2019
    1 antwoord
  • Gebruik van mijn Messenger door iemand anders Opgelost

Mijn Messengerprofiel wordt door iemand anders gebruikt om geld te vragen aan mijn contacten. Ik zie het niet op mijn chatgeschiedenis. Hoe komt dat e...

JohanVanhove | Laatste reactie: Bob Dijks 24 jul 2019
    1 antwoord
  • Op Messenger verstuurde berichten verwijderen Opgelost

Goedendag, Kan je op facebook messenger een bericht wat je gestuurd hebt naar een (niet vriend) nog verwijderen dat die persoon dit bericht niet t...

Rere | Laatste reactie: Bob Dijks 29 mei 2019
    1 antwoord
  • Ongewenste foto's op Messenger verwijderen Gesloten

Goedendag, Ik krijg van iemand op Messenger ongewenste foto's gestuurd die me daarna weer blokt... hoe kom ik er achter wie dat doet? Want ik ben ...

Chanel | Laatste reactie: Chanel 23 mei 2019
    0 antwoorden
Word lid