Ik zie niet meer wie online is op Messenger

Linda - Gewijzigd op 11 dec 2020 om 04:06
janneke1102 Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum maandag 1 augustus 2022 Status Lid Laatste deelname 1 augustus 2022 - 1 aug 2022 om 09:47
Goedendag,

Sinds de laatste update van mijn gsm zie ik niet meer wie online is van mijn Messenger-contacten, ook al ben ik wel actief. Sta zowel op de laptop als gsm ingesteld op actief. Weet iemand hoe ik dit terug kan instellen of hoe het komt?



Configuratie: Windows / Chrome 87.0.4280.88
Bekijk ook:

2 reacties

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
11 dec 2020 om 04:07
Beste Linda,

Het blijft een groot vraagteken waarom de 'Actieve status' van Messenger niet meer wordt weergegeven. Ook op buitenlandse fora wordt hier inmiddels veel over gesproken. Wat we wél weten, is dat gebruikers van Messenger de functie Status Actief indien gewenst zelf kunnen uitzetten, zoals in dit artikel beschreven wordt.

Het vreemde is dat het lijkt alsof Laatst Actief in veel gevallen ook verborgen blijft bij de contactpersonen die de functie niet hebben uitgezet. Het kan zijn dat het om een bug gaat. Of wellicht heeft Facebook besloten om de feature stilletjes uit te faseren. Dat heeft het sociale netwerk in het verleden vaker gedaan met bepaalde instellingen en functies.

Groetjes,

Bob
CCM
Bob Dijks

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

2
Dag Bob, dank je wel voor je antwoord. Ik ga alles eens afdoen en terug opnieuw downloaden. Misschien gaat dat wel helpen. Groetjes Linda
0
Word lid