Linda
-
Gewijzigd op 11 dec 2020 om 04:06
janneke1102
Gepubliceerde berichten2Inschrijfdatummaandag 1 augustus 2022StatusLidLaatste deelname 1 augustus 2022
-
1 aug 2022 om 09:47
Goedendag,
Sinds de laatste update van mijn gsm zie ik niet meer wie online is van mijn Messenger-contacten, ook al ben ik wel actief. Sta zowel op de laptop als gsm ingesteld op actief. Weet iemand hoe ik dit terug kan instellen of hoe het komt?
Configuratie: Windows / Chrome 87.0.4280.88
Bekijk ook:
Als je op facebook zit ben je dan online op messenger
Status actief messenger - Beste reactie
Ik kan niet meer zien wanneer iemand online is op messenger - Beste reactie
Bob Dijks
Gepubliceerde berichten1474Inschrijfdatumvrijdag 3 april 2015StatusBeheerderLaatste deelname31 augustus 20227.802 11 dec 2020 om 04:07
Beste Linda,
Het blijft een groot vraagteken waarom de 'Actieve status' van Messenger niet meer wordt weergegeven. Ook op buitenlandse fora wordt hier inmiddels veel over gesproken. Wat we wél weten, is dat gebruikers van Messenger de functie Status Actief indien gewenst zelf kunnen uitzetten, zoals in dit artikel beschreven wordt.
Het vreemde is dat het lijkt alsof Laatst Actief in veel gevallen ook verborgen blijft bij de contactpersonen die de functie niet hebben uitgezet. Het kan zijn dat het om een bug gaat. Of wellicht heeft Facebook besloten om de feature stilletjes uit te faseren. Dat heeft het sociale netwerk in het verleden vaker gedaan met bepaalde instellingen en functies.
janneke1102
Gepubliceerde berichten2Inschrijfdatummaandag 1 augustus 2022StatusLidLaatste deelname 1 augustus 2022 1 aug 2022 om 09:47
Ik heb een aanvullende vraag. Waarom zie ik de online status van niet-vrienden op messenger, mensen waarmee ik ooit om wat voor reden dan ook heb gechat, en waarvan ik de chats zelfs heb weggegooid.
11 dec 2020 om 07:53