Mijn Snapchat-account is permanent geblokkeerd [Opgelost]

Rapporteren
-
Gepubliceerde berichten
2
Inschrijfdatum
zondag 11 juli 2021
Status
Lid
Laatste deelname
11 juli 2021
-
Goedendag, met Miery

Ik ben op snapchat permanent geblokkeerd maar ik krijg mijn account niet terug na 24 uur.
Weet iemand hoe ik mijn account terugkrijg?

Configuratie: Chrome OS / Chrome 86.0.4240.112

5 antwoorden

Gepubliceerde berichten
2271
Inschrijfdatum
vrijdag 3 april 2015
Status
Beheerder
Laatste deelname
27 juli 2021
7.053
Goedenavond,

Vervelend om te horen dat je Snapchat-account geblokkeerd is. Wellicht helpt de informatie in ons volgende artikel je om je profiel te deblokkeren.

Snapchat doet er soms erg lang over om te antwoorden op berichten van zijn gebruikers. Mijn ervaring is echter dat ze via het hieronder vermelde contactformulier soms relatief snel reageren:

Ga naar de ondersteuningspagina van Snapchat en selecteer onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob
CCM

9
Bedankt
Bob Dijks

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

Hallo
Ik heb dat gedaan maar ik kan nogsteeds niet op mijn account en heb een raar mailtje gekregen 3 redenen waarom ik geblokkeerd kan zijn maar kan nog steeds niet op mijn account
> Jvanveldhuize19
Hallo,

Ben je hier nog uitgekomen heb het zelfde probleem!
Gepubliceerde berichten
3
Inschrijfdatum
donderdag 14 januari 2021
Status
Lid
Laatste deelname
14 januari 2021

Kon je nog inloggen ? Mij Snapchat account is ook permanent geblokkeerd..

ik kan er ook ni in
Ik kan er ook niet in want ik heb het nodig voor een noodgeval maar aangezien het permanent is geblokkeerd kan ik er dan nooit meer in of?
Ik heb ook het zelfde probleem en ik kan nergens hulp krijgen.
Ben je er nog ingekomen na 24 uur?
Gepubliceerde berichten
2
Inschrijfdatum
zondag 11 juli 2021
Status
Lid
Laatste deelname
11 juli 2021

Ben je er nog ingekomen? Ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb precies het zelfde weet iemand hoe je snapchat account kan terug krijge
Gepubliceerde berichten
2
Inschrijfdatum
zondag 11 juli 2021
Status
Lid
Laatste deelname
11 juli 2021

Heb je je account al terug? Ik heb hetzelfde probleem mijn account is permanent geblokkeerd en kwam er na 24 uur nog niet in. Op mails antwoord Snapchat ook niet. Ik heb al een nieuw account proberen aan te maken maar Snapchat blokkeert die ook weer direct. Ik vind erg vervelend omdat al de redenen die ze geven waarom het gebeurd zou kunnen zijn niet kloppen. Iemand enig idee hoe ik hem toch terug kan krijgen?