Mijn Snapchat account is permanent geblokkeerd

Gesloten
Luukv724 Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum maandag 28 juni 2021 Status Lid Laatste deelname 29 juni 2021 - Gewijzigd op 29 jun 2021 om 02:18
Luukv724 Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum maandag 28 juni 2021 Status Lid Laatste deelname 29 juni 2021 - 29 jun 2021 om 14:25
Hallo wie dan ook,

Mijn Snapaccount is gisteren geblokkeerd door team snapchat en dat vindt ik verschrikkelijk maar daar is nu niks maar aan te doen maar ze hadden me een mail gestuurd dat ik nu ook verboden was om een nieuw account aan te maken. Dus ik weet nu niet wat ik nog kan doen voor nieuwe snapchat account?

Dus pls iemand help me!!
Bekijk ook:

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
Gewijzigd op 29 jun 2021 om 02:19
Hallo,

Vervelend om te horen dat je Snapchat-account geblokkeerd is. Wellicht helpt de informatie in ons volgende artikel je om je profiel te deblokkeren.

Snapchat doet er soms erg lang over om te antwoorden op berichten van zijn gebruikers. Mijn ervaring is echter dat ze via het hieronder vermelde contactformulier soms relatief snel reageren:

Ga naar de ondersteuningspagina van Snapchat en selecteer onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob

CCM | Redacteur sinds 2015
0
Luukv724 Gepubliceerde berichten 2 Inschrijfdatum maandag 28 juni 2021 Status Lid Laatste deelname 29 juni 2021
29 jun 2021 om 14:25
Hallo,

Alles wat je in deze mail heb gezegd heb ik al geprobeerd snapchat zegt dat ik iets heb overtreden en ik ben verboden om een nieuw account aan te maken. Maar ik heb al heel wat accounts gemaakt en me vrienden zien die accounts ook wel bij hun onlangs toegevoegde aan snap alleen ik kom niet in de accounts want snap heeft dat voor mij geblokt.

Groet

Luuk
0
Word lid