Snapchat blokkade

Gesloten
Carlaa - 27 jan 2022 om 09:39
 Bassjjee - 27 jun 2022 om 18:47
Goedendag,

Ik heb op dit moment precies het zelfde probleem. Ik had contact met Snapchat op genomen en wat ze zeiden was
Thanks for reaching out. The account in question has been removed from the database due to a violation of our Community Guidelines.

Once an account has been terminated, we are unable to reinstate it. Snapchatters who have had their account terminated are also prohibited from creating new accounts.
Ik heb niks gedaan of ik had niks ergs op mij snap dat het gebeurd is. Me vraag op dit moment als ik een nieuwe telefoon zou kopen en ik ga nieuwe account maken dan wordt die toch ook niet geblokkeerd?

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
12 feb 2022 om 00:22
Beste Carlaa,

Zoals in het antwoord van Snapchat staat aangegeven, kunnen gebruikers met een geblokkeerd Snapchat-account geen nieuwe account aanmaken. In principe maakt het daarbij niet uit of je je huidige telefoon gebruikt, of een nieuwe telefoon zou kopen om het daarmee te proberen.

Je kan natuurlijk een poging wagen, maar de kans dat het je lukt om een nieuwe Snapchat-account aan te maken is (vrees ik) heel klein.

Groetjes,

Bob
1
Hoi, ik ben permanent geblokkeerd, maar net als carla heb ik niks gedaan. Oprecht niks. Hoe los ik dit op?
0
Word lid