Geblokkeerd op Facebook Messenger

Gesloten
KellyOguzhanCeylinSofian - Gewijzigd op 3 apr 2019 om 21:25
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 1474 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 3 apr 2019 om 21:28
Goedendag,

Ik heb een vraagje. Een familielid heeft ons allemaal geblokkeerd op Facebook. Maar als ik naar Messenger ga en ik klik op een oud gesprek van ons dan kan ik soms zien wanneer die persoon voor het laatst actief is geweest. Betekent dat dan dat die persoon mij op dat moment voor even heeft gedeblokkeerd?

Ik vind dit heel belangrijk om te weten aangezien deze persoon miss contact wilt leggen maar niet durft. Mvg. Kelly Pennings.

Configuratie: Android / SamsungBrowser 8.2

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 1474 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.803
3 apr 2019 om 21:28
Beste Kelly,

Het is niet heel gemakkelijk om dit te achterhalen. Maar je kunt wel op Facebook inloggen en de persoon in kwestie opzoeken. Als je deze niet kunt vinden terwijl jij bent ingelogd is het mogelijk dat je geblokkeerd bent. Dit kun je dubbelchecken door de persoon in kwestie ook even via Google (typ Facebook en naam in) te zoeken of in te loggen op Facebook met een ander account en hem of haar dan te zoeken. Mocht je hem of haar dan wel vinden terwijl dat niet mogelijk was via jouw account, dan ben je waarschijnlijk geblokkeerd.

Omdat je blijkbaar nog wel kunt zien wanneer de desbetreffende persoon voor het laatst online is geweest, vermoed ik trouwens dat je niet door hem/haar geblokkeerd bent.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Word lid