Beste, Is het mogelijk om een messenger geschiedenis op te vragen wanneer het facebookprofiel van de persoon waarnaar de berichten werden verzonden...
Hoe kan ik op Instagram op de pc privéberichten sturen?
Hoe kan ik zien of iemand mij geblokt heeft op messinger
Onlangs werd ik toegevoegd in een groep op Messenger. Deze groep bestaat nu uit zo’n 20- tal leden en dient als info forum naar de leden. Is het mo...
Ik heb iemand verwijderd uit mijn Facebook, maar ze stuurt mij bedreigingen via messenger. Hoe kan dit? Met vriendelijke groet Marjan Beussen
Ik heb zoveel meldingen die ik graag wil verwijderen Hoe kan ik dit doen.
Vandaag heb ik in windows 10 versie 1803 het Thunder emailprogramma geinst. Imap en smtp staan goed. Binnenhalen emails gaat perfect. Maar wil ik een...
Old gmail messages, 9 year maybe how do i find them back? Thanx
Heey , hoe zet ik mijn chatfunctie uit ? Dat niemand mij dus een berichtverzoek via fb kan sturen ?
goede middag via een fout manoeuvre heb ik inbox berichten naar de prullenbak verplaatst finaal leken ze daar goed geparkeerd ik haalde ze dan oo...
In mijn Messenger zie ik contacten online staan waar ik nooit (naar mijn weten) mee gechat heb, maar wel heb ik hun telefoonnummer in mijn contacten. ...
Goedendag, hoe kan ik een verwijderd bericht terugzien? Dank u vriendelijk.
Wij hebben geen creditkaart, enkel gewone bankkaart en die is van het type Maestro. Paypal gebruik ik niet. Die betaalapp op toestel. Wat moeten we do...
Hoe kan je een videogesprek hebben vanaf je laptop (ingebouwde camera) in Messenger?
Beste CCM. Hoe kan ik de automatische vertaler met wereldbolletje terug installeren?
Goedendag, kan iemand mij uitleggen waarom soms niet te zien is hoelang het geleden is dat iemand actief is geweest op Facebook/Messenger. Meestal...
Hallo Ik wil iemand berichten sturen via messenger, maar die persoon woont in de VS en spreekt enkel Engels. Ik spreek en begrijp de Engelse taal wel...
Sinds korte rijd lukt het me niet meer om me offline te zetten, vind het knopje niet meer terug in het menu? Kan iemand me helpen?
Ik heb mijn ww vergeten van mijn Google account. Ik heb geen ander account. Wel die van mijn man, waarom accepteert Google deze account niet. Zo kom i...
Goede middag ! Ik wil een nieuw e-mailadres opstellen ! Welke mogelijkheden zijn er ? Hoogachtend, Guido Meulders
Hoe kan je zien of iemand je blokkeert op Messenger?
M'n vrouw werkt met outlook.com in vervanging van windows.live Een groep contactpersonen maken gaat moeilijk en soms niet. Ik maakte een testgroep ...
Hallo, Ik weet dat ik onlangs geblokkeerd ben geweest door één contact . Zolang ik geblokkeerd werd verdween de profielfoto van deze persoon en kre...
Goedendag, Sinds vanmorgen kan ik niet meer in mijn snapchat. Mijn wachtwoord klopt niet meer. Ik heb geen mailtje gekregen dat mijn wachtwoord is ...
Ik kan niet meer op mijn oud emailadres waarmee ik me op Facebook heb geregistreerd omdat mijn gsm-nummer veranderd is. Dus om een nieuwe code te ont...
Hoi, Mijn account van Snapchat is sinds gisteravond geblokkeerd. Ik wilde vragen hoe ik Mn account kan deblokkeren. Mvg Mouad
Hi there, Mijn dochter heeft een verkeerde geboortedatum in Snapchat ingevuld, haar account is nu geblokkeerd, maar de toegang tot het account ook.....
Ik heb een USB-stick van 2TB maar mijn laptop herkend hem niet.
Ik heb Windows 10. Hoe kan ik Picasa gebruiken voor fotobewerking?
Heb olanngs een langdurige gesprek gehad met fb messenger een vidieogesprek van 1 uur Maar hoe kan ik dit opslaan ik moet die beelden kunnen opls...
Heykes :) Als je geen profielfoto noch status ziet maar wel laatst gezien en online op whatsapp .... wat betekent dit dan aub :) Groeties Sweetje
Hoi, Ik vraag me altijd af of alle berichten in whatsapp gratis worden verstuurd. Of moet ik straks vodafone een bepaald besrag gaan betalen? Gr...
Ik heb een nieuwe telefoon maar mijn whatsapp laat nog steeds mijn oude nummer zien. Hoe kan ik dit wijzigen? Soraya
Veel mensen zeggen tegen mij dat er nieuwe en betere programmas zijn voor whatsapp. Welke zijn dit? Soraya
Misschien een domme vraag, maar hoe weet ik of iemand mijn fb bericht heeft gelezen?
Ik ben helemaal geen fan van de nieuwe blauwe vinkjes in WhatsApp. Is het mogelijk om deze geheel uit te schakelen? Joris Brakel
Ik heb de afgelopen maanden veel SMS verstuurd naar een familielid in het buitenland. Mijn Vodafone rekening is daarom onzettend hoog! Hoe kom ik te w...
Mijn man kan op zijn Galaxy S5 helemaal geen berichten versturen. Is dit een bekend probleem? MVG John en Mieke