Ik kan geen groepsberichten versturen in Messenger

Debbie - Gewijzigd op 14 jan 2020 om 04:44
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 14 jan 2020 om 04:48
Ik maakte net een groep aan via Messenger met 80 personen ongeveer en bij het verzenden loopt het mis? Er komt een rood uitroepteken ! onder mijn bericht en kan niet versturen? Hoe komt dat?
Bekijk ook:

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
14 jan 2020 om 04:48
Beste Debbie,

Het rode uitroepteken naast een verstuurd Messenger-bericht kan verschillende oorzaken hebben. Zoals onder andere:

- Problemen met je internetverbinding
- Facebook beschouwt het bericht dat je wilt versturen als reclame/spam. Heb je al geprobeerd om een heel ander bericht te typen en versturen, of bijvoorbeeld alleen 'Hallo' te zeggen?
- De mensen in de groep staan niet in je contacten/hebben je geblokkeerd/zitten niet meer op Facebook
- Er zijn teveel mensen aan de groep toegevoegd. (Dit zou vreemd zijn, gezien Messenger normaal gesproken tot 250 gebruikers per groep toestaat(

Groetjes,

Bob
CCM
1
Word lid