Snapchat-account geblokkeerd

bro_1139 Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum woensdag 4 november 2020 Status Lid Laatste deelname 4 november 2020 - Gewijzigd op 4 nov 2020 om 19:09
 Boos - 9 mrt 2021 om 23:03
Goedendag,

Ik heb afgelopen avond een nieuwe Snap-account aangemaakt en heel wat nieuwe vrienden toegevoegd, op het begin werd ik een paar keer uitgelogd en het bleek dus dat mijn account was geblokkeerd maar ik kon die gewoon weer ontgrendelen.

Na drie keer ontgrendelen ben ik permanent geblokkeerd. Ik heb wat gezocht op internet en ik denk dat het komt omdat ik mijn e-mail niet heb geverifieerd en teveel mensen heb toegevoegd.

Is er een manier om mijn account nog terug te krijgen of überhaupt nog in me account kan gaan. Want er staan nu best wel wat belangrijke dingen op en ik weet echt niet wat ik moet.


Configuratie: iPhone / Safari 14.0

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
4 nov 2020 om 19:11
Beste bro_1139,

Vervelend om te horen dat je Snapchat-account geblokkeerd is. Wellicht helpt de informatie in ons volgende artikel je om je profiel te deblokkeren.

Snapchat doet er soms erg lang over om te antwoorden op berichten van zijn gebruikers. Mijn ervaring is echter dat ze via het hieronder vermelde contactformulier soms relatief snel reageren:

Ga naar de ondersteuningspagina van Snapchat en selecteer onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob
CCM

0
Heledag deze bot antwoorden kkr op man
0
Word lid