Goedendag, met Miery Ik ben op snapchat permanent geblokkeerd maar ik krijg mijn account niet terug na 24 uur. Weet iemand hoe ik mijn account te...
Goedendag, Mijn account is permanent geblokkeerd ik heb alles erin staan van foto's van familie alles ik wil gewoon graag mijn account terug. Hoe ...
Ik wou vandaag mijn Snapchat openen en mijn account was ineens uitgelogd... toen dacht ik dat ik nog wel kon inloggen maar toen stond er dat mijn acco...
Hallo, Als je bij messenger op ‘actief’ of ‘actief geweest 1 uur geleden’, komt dat ook tevoorschijn als je alleen op Facebook hebt gekeken of moe...
Hallo ik heb een vraag mijn kennis heeft android telefoon die nu kapot is en hij kan niet meer inloggen. Hij heeft namelijk ook zijn wachtwoord verget...
Mijn Messengerprofiel wordt door iemand anders gebruikt om geld te vragen aan mijn contacten. Ik zie het niet op mijn chatgeschiedenis. Hoe komt dat e...
Goedendag, Kan je op facebook messenger een bericht wat je gestuurd hebt naar een (niet vriend) nog verwijderen dat die persoon dit bericht niet t...
Goedendag, Bij een van mijn contactpersonen op Messenger krijg ik, wanneer ik op de naam klik, geen detail (nu actief) noch de icoontjes “audio”, ...
Beste, Is het mogelijk om een messenger geschiedenis op te vragen wanneer het facebookprofiel van de persoon waarnaar de berichten werden verzonden...
Hoe kan ik op Instagram op de pc privéberichten sturen?
Ik heb iemand verwijderd uit mijn Facebook, maar ze stuurt mij bedreigingen via messenger. Hoe kan dit? Met vriendelijke groet Marjan Beussen
Ik heb zoveel meldingen die ik graag wil verwijderen Hoe kan ik dit doen.
Heey , hoe zet ik mijn chatfunctie uit ? Dat niemand mij dus een berichtverzoek via fb kan sturen ?
Sinds korte rijd lukt het me niet meer om me offline te zetten, vind het knopje niet meer terug in het menu? Kan iemand me helpen?
Hoe kan je zien of iemand je blokkeert op Messenger?
Hi there, Mijn dochter heeft een verkeerde geboortedatum in Snapchat ingevuld, haar account is nu geblokkeerd, maar de toegang tot het account ook.....
Hoi, Ik vraag me altijd af of alle berichten in whatsapp gratis worden verstuurd. Of moet ik straks vodafone een bepaald besrag gaan betalen? Gr...
Ik heb een nieuwe telefoon maar mijn whatsapp laat nog steeds mijn oude nummer zien. Hoe kan ik dit wijzigen? Soraya
Veel mensen zeggen tegen mij dat er nieuwe en betere programmas zijn voor whatsapp. Welke zijn dit? Soraya
Misschien een domme vraag, maar hoe weet ik of iemand mijn fb bericht heeft gelezen?
Ik ben helemaal geen fan van de nieuwe blauwe vinkjes in WhatsApp. Is het mogelijk om deze geheel uit te schakelen? Joris Brakel