Playstore app downloaden op mijn android 4.3

Gesloten
ossevoort Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum donderdag 7 december 2017 Status Lid Laatste deelname 7 december 2017 - 7 dec 2017 om 12:12
 Ossevoort - 11 dec 2017 om 13:12
Ik heb de tip opgevolgd: applicatiebeheer, enkel google play films gevonden. Dus verder geen app.

1 reactie

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
Gewijzigd op 7 dec 2017 om 22:03
Beste Ossevoort,

Lees hier hoe je kunt checken of Play Store nog op je telefoon staat en hoe je het weer kunt activeren.

Mocht dat niet lukken, dan kan je Play Store downloaden via de browser op je telefoon. Ga naar de website van CCM en klik op de knop Downloaden. De app wordt gedownload en je krijgt daarna automatisch de optie Installeren te zien.

Het kan zijn dat je eerst even de instellingen van je telefoon moet aanpassen om dit te kunnen doen. Ga naar Instellingen -> Beveiliging -> Onbekende bronnen. Klik daarop en daarna op OK.

Het kan zijn dat je een specifieke versie van Android nodig hebt. In dat geval kun je in APKMirror een lagere versie van Play Store te vinden.

Laat ons weten of het gelukt is.

Groet,
Roel CCM
0
alles opgevolgd maar nergens een downloadknop gezien.
0
Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
7 dec 2017 om 22:04
Beste Ossevoort, heb net m'n antwoord aangepast aangezien we op basis van jou vraag twee nieuwe How-Tos hebben geschreven. Kun je het nog eens verifiëren. Bedankt!
0
Roel ging niet op uw manier mijn google-browser werd niet meer ondersteund. Nu Chrome en google play geinstalleerd op mijn android . Hoe ? Wel door mij phone te verbinden met mijn PC De downloads zo binnen gehaald, geknipt en direct op mijn phone gezet. Prima gelukt zo.
0
Word lid