Snapchat geblokkeerd

Gesloten
Nacima - 3 mei 2018 om 11:01
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 5 mei 2018 om 18:42
Goedendag,

Mijn snapchat acc is geblokkeerd maar met reden omdat ik geen telefoonnummer of emailadress heb geverifieerd. Ik had snapchat team ook geblokkeerd op snap omdat ik teveel onzin berichten kreeg. Dus ik heb helaas de blokkade bericht dan ook gemist. Ik heb al 2 berichten gestuurd naar snapchar support. 2 emails, maar dit is al bijna 2 weken geleden en ik heb nog steeds geen reactie. Ik heb daar hele belangrijke fotos. Hoelang duurt in zo een situatie de blokkade en wat zijn de regels hierover? Wat kan ik doen om mijn account terug te krijgen?


1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
5 mei 2018 om 18:42
Beste Nacima,

Zelf maar ik geen gebruik van Snapchat, maar in dit artikel beschrijven we een aantal mogelijke manieren om te proberen om je account te deblokkeren.

Als de oplossing er niet bij zit, zal je helaas misschien een nieuw Snapchat/account moeten aanmaken.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Word lid