Opmerkingen over de software

Write a review on a software

Resultaten (727)

Google play store verwijderd van mijn tablet

 Opgelost

Ik heb onlangs op mijn tablet de Play Store per ongeluk volledig gewist. Na lang zoeken heb ik op deze website een link gevonden om hem er terug op te...

Laatste antwoord op 28 mei 2019 op
Bob Dijks

Is er een storing op snapchat?

Goedendag, Ik had een account : yadsalmis met daarop mijn telefoonnummer en e-mailadres. Ik heb een nieuwe Snapchat aangemaakt en daar vroegen z...

Laatste antwoord op 25 mei 2019 op
Bob Dijks

Mijn toetsenbord doet het niet meer

Ik heb mijn toetsenbord even losgekoppeld en daarna weer aangekoppeld, computer reageerde toen niet meer op toetsaanslagen. Wat moet ik doen?

Laatste antwoord op 25 mei 2019 op
Bob Dijks

Zeer traag opstarten, wat te doen?

 Opgelost

Beste forumleden. Op mijn computer starten programma's als Microsoft Edge en PowerPoint heel traag op. Hoe kan ik daar een stokje voor steken? Dank vo...

Laatste antwoord op 23 mei 2019 op
Bob Dijks

Ik kan geen tweets valideren op twitter

Ik kan mijn antwoorden op een tweet niet valideren. De “tweet” of “antwoord” zijn niet goed zichtbaar vermeld. Wel zichtbaar maar niet duidelijk om er...

Laatste antwoord op 10 mei 2019 op
BNotari

Handleiding smartwatch q13

Ik zoek de handleiding van smartwatch Q13. Kan iemand mij daarbij helpen? Alvast veel dank.

Laatste antwoord op 10 mei 2019 op
Bob Dijks

Snapchat

Hallo. Weet iemand hoe ik terug op Snap zou kunnen ander nummer en e-mailadres weet ik het wachtwoord ook niet meer van. Dank voor uw help.

Laatste antwoord op 6 mei 2019 op
Bob Dijks

Ik kan me niet aanmelden op snapchat

 Opgelost

Goedendag, Mijn e-mailadres is gekoppeld aan 2 Snapchataccounts en als ik mijn wachtwoord wil veranderen voor die 2 lukt het niet.

Laatste antwoord op 6 mei 2019 op
Bob Dijks

Ps4-knopjes doen het niet

 Opgelost

Goedendag CCM, Ik heb al jullie stappen gevolgd maar het lukt mij niet om de knopjes weer te gebruiken. Wie helpt mij met het vinden van de op...

Laatste antwoord op 6 mei 2019 op
Bob Dijks

Ps4 opnieuw inloggen

 Opgelost

Hallo ik ben Tom Zethoven. Ik heb een vraagje want ik heb een probleempje ik was gewoon aan het spelen op mijn PlayStation 4 alleen ik werd opeens uit...

Laatste antwoord op 24 apr. 2019 op
Bob Dijks

Hoe kan ik play store opnieuw installeren?

Ik heb per ongeluk Play Store verwijderd! Hoe kan ik het terug installeren zonder Play Store?

Laatste antwoord op 23 apr. 2019 op
Bob Dijks

Geblokkeerd op facebook messenger

Goedendag, Ik heb een vraagje. Een familielid heeft ons allemaal geblokkeerd op Facebook. Maar als ik naar Messenger ga en ik klik op een oud gesp...

Laatste antwoord op 3 apr. 2019 op
Bob Dijks

Ik kan windows xp sp3 niet installeren

Hallo allemaal, ik heb zojuist windows XP SP3 van deze site gedownload. Bij het installeren krijg ik echter bericht dat het niet gaat i.v.m. het ni...

Laatste antwoord op 27 mrt. 2019 op
Jack1967

Ondertiteling verwijderen in freemake

Ik heb in Freemake ondertiteling onder een film gezet welke achteraf niet de juiste bleek te zijn. Ik las ergens dat je dit kunt verwijderen met mkvme...

Laatste antwoord op 27 mrt. 2019 op
Bob Dijks

Ik kan niet inloggen in mijn gmail-adres

 Opgelost

Kan niet inloggen bij mijn Gmail-adres. Kunt u mij misschien helpen hiermee?

Laatste antwoord op 19 mrt. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat wachtwoord, e-mail en telefoonnummer vergeten

 Opgelost

Goedendag, Ik heb mijn wachtwoord van mijn Snapchat-account vergeten en mijn telefoonnummer die ik had ingevoerd was mijn oude nummer en ik ben da...

Laatste antwoord op 1 feb. 2022 op
Ssaarrraaahhhh

Mobiele hotspot

 Opgelost

Ik woon op kamers en ik deel mijn internet met 4 huisgenoten. Ik ben de persoon die de rekening per maand betaalt en de andere huisgenoten maken maand...

Laatste antwoord op 24 mrt. 2019 op
ANNO978

Beeldscherm valt op zwart

Mijn beeldscherm valt regelmatig op zwart, eerst flikkert hij een beetje en daarna weigert de computer iedere dienst. De stroom er af en weer erop hij...

Laatste antwoord op 17 mrt. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat geen verificatiecode ontvangen

Goedendag, Ik heb me oude telefoonnummer niet meer dus krijg ik de code om via sms om te verifiëren ook niet meer. Kan iemand mij helpen?

Laatste antwoord op 11 nov. 2022 op
Noel

Niet kunnen inloggen op snapchat

Goedendag, Ik heb mijn oude nummer erop verbonden kan dus geen link naar mijn nummer sturen want heb een nieuw nummer en mijn e-mailadres hetzelfd...

Laatste antwoord op 12 mrt. 2019 op
Bob Dijks

Apenstaartje maken in ubuntu op mac

Hoe kan ik een apenstaartje maken op een Mac met een AZERTY-klavier en een Ubuntu-besturingssysteem?

Laatste antwoord op 12 mrt. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat wachtwoord, mail en telefoonnummer vergeten

 Opgelost

Goedendag, Ik ben jammer genoeg zowel me wachtwoord van snap als me wachtwoord van me mail vergeten, ik heb ook al heel lang een nieuw nummer maar...

Laatste antwoord op 12 mrt. 2019 op
Bob Dijks

Geblokkeerd op messenger?

 Opgelost

Goedendag, Bij een van mijn contactpersonen op Messenger krijg ik, wanneer ik op de naam klik, geen detail (nu actief) noch de icoontjes “audio”, ...

Laatste antwoord op 7 mrt. 2019 op
Bob Dijks

Ik heb geen gmail op mijn mobiel

Krijg geen verbinding met Gmail. Waaraan zou dat kunnen liggen?

Laatste antwoord op 7 mrt. 2019 op
Bob Dijks

Ik kan niet inloggen

Goedendag, ik kan niet inloggen, ik geef mijn account en hij zegt doodleuk dat het al bestaat en stelt nieuwe namen voor? Bedankt! Karine ...

Laatste antwoord op 28 feb. 2019 op
KarineVerheggen

Snapchat wachtwoord vergeten en e-mail werkt niet

 Opgelost

Hallo, Ik wil mij inloggen op Snapchat. Maar ben mijn wachtwoord vergeten. Mijn email adres pakt hij ook niet. Dus ik kan het niet wijzigen. Wat ka...

Laatste antwoord op 20 nov. 2019 op
Hello

Een aangepaste inhoudsopgave maken

 Opgelost

Ik wil de inhoudsopgave maken aangepast aan mijn wensen. 1. Ik gebruik 4 niveaus en wil niet bij alle niveaus paginanummering vermelden. 2. De lan...

Laatste antwoord op 27 feb. 2019 op
pronky

Messenger geschiedenis opvragen. facebookprofiel lijkt verwijderd.

 Opgelost

Beste, Is het mogelijk om een messenger geschiedenis op te vragen wanneer het facebookprofiel van de persoon waarnaar de berichten werden verzonden...

Laatste antwoord op 21 feb. 2019 op
Bob Dijks

Probleem met controlller

Hallo. Mijn controller doet niks, ik kan hem ook niet aanzetten. Wie helpt mij hiermee?

Laatste antwoord op 21 feb. 2019 op
Bob Dijks

Aanmelden mislukt

 Opgelost

Mevrouw, Mijnheer, Op mijn Huawei Ascend P7 las ik op 2/2/19 een artikel. In dat artikel stond een link naar een e-mailadres. Ik klikte op dat e-ma...

Laatste antwoord op 22 feb. 2019 op
YvanRoosen

Instagram

Bij het overzetten van instagram van mijn Apple iPhone naar Android ben ik alle volgers met een privé account kwijt. Hoe kan ik dat oplossen?

Laatste antwoord op 18 feb. 2019 op
Bob Dijks

Ip-adres opzoeken

 Opgelost

Hallo. Waar vind ik mij IP-adres?

Laatste antwoord op 19 feb. 2019 op
Cathyb

Pictogram

Hoe zet ik het pictogram van de Google Agenda in mijn lachpad?

Laatste antwoord op 15 feb. 2019 op
Bob Dijks

Gmail werkt niet op mijn iphone

 Opgelost

Hallo. Als ik op mijn iPhone mijn Gmail wil openen krijg ik als melding: de 'emailserverímap.gmail.com' reageert niet. En dan : controleer of je de j...

Laatste antwoord op 15 feb. 2019 op
Bob Dijks

Waar kan ik instagram downloaden?

Beste CCM, ik ben op zoek naar een website waarop ik Instagram kan downloaden! Ben ik goed hier?

Laatste antwoord op 11 feb. 2019 op
Bob Dijks

Instagram-account verwijderen maar geblokkeerd?

Hallo, Ik wil graag mijn Instagram-account verwijderen. Helaas is het account op een of andere manier geblokkeerd lijkt het. Het is niet meer moge...

Laatste antwoord op 7 feb. 2019 op
Bob Dijks

Advertentie verwijderen van outlook.com

Staat vervelende advertentie onderaan mijn email van Outlook.com. Hoe kan ik het verwijderen zonder te betalen? Mijn dank daarvoor.

Laatste antwoord op 7 feb. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat activeren

Beste, Ik heb vandaag mijn Snap gedeactiveerd zonder er bij na te denken. Ik had het account graag terug gewild. Maar dat kan dus niet omdat het e...

Laatste antwoord op 7 feb. 2019 op
Bob Dijks

Huawei y7-smartphone met onderaan 2 speakers, alleen de rechtse werkt?

Ik heb een smartphone Huawei Y7 met onderaan 2 speakers waarvan er maar 1 werkt, namelijk de rechtse, de linkse werkt blijkbaar niet. Is dit normaal o...

Laatste antwoord op 7 feb. 2019 op
Patrick

Hoe kan ik in de bios komen?

Hóe kom ik de bios? Welke stappen moet ik doen? Graag jullie hulp.

Laatste antwoord op 1 feb. 2019 op
Bob Dijks

Snapchat gehackt!

Goedendag, mn snapchat is gehackt en de hacker heeft alles veranderd wat nu?

Laatste antwoord op 30 jan. 2019 op
Bob Dijks

Ik ben de code van snapchat kwijt

 Opgelost

Goedendag, Ben Snapchat-code kwijt. Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Laatste antwoord op 30 jan. 2019 op
Bob Dijks

Gmail openen

Goedendag, Ik probeer Gmail te openen. maar gaat niet, de standaardweergave wilt niet openen. Wel de vereenvoudigde. Wat kan ik daar aan doen? ...

Laatste antwoord op 28 jan. 2019 op
Bob Dijks

Ps4- controller doet raar?!

 Opgelost

Ik heb mijn playstation op fabrieksinstellingen gezet, maar nu ik het opnieuw wil opstarten doet hij raar! Ik moet een USB-kabel in mijn controller st...

Laatste antwoord op 26 jan. 2019 op
Anoniemx

Gmail opent niet

Hallo 2 Gmailadressen reageren niet. Hoe dit op te lossen? Danku.

Laatste antwoord op 24 jan. 2019 op
Bob Dijks

Op messenger verwijderde berichten terughalen

Goedendag, Hoe moet je verwijderde berichten op Messenger terughalen? Dank.

Laatste antwoord op 20 jan. 2019 op
Bob Dijks

Wachtwoord en e-mail vergeten van snapchat

 Opgelost

Ik me me mail en wachtwoord vergeten van me Snapchat via een vriend weet ik me gebruikersnaam meer weet ik niet meer hoe kan ik er achter komen? Gr. P...

Laatste antwoord op 20 jan. 2019 op
Bob Dijks

Hoe kan ik inkscape downloaden?

Hoe download ik Inkscape? Ik heb al diverse keren op downloaden gedrukt maar ik zie het programma niet op mijn Windows-laptop verschijnen. Wie o wie k...

Laatste antwoord op 18 jan. 2019 op
Bob Dijks

Ben ik geblokkeerd op whatsapp?

Goedendag, Als ik wel gewoon 2 vinkjes krijg maar geen foto kan zien en anderen wel, ben ik dan geblokkeerd? Dankuwel.

Laatste antwoord op 18 jan. 2019 op
Bob Dijks

Hoe kan je gratis netflix kijken?

Hallo ik wil gratis Netflix kijken. Kan dat wel? Bedankt ...

Laatste antwoord op 18 jan. 2019 op
Bob Dijks
Resultaten 351 - 400 van een totaal van 727
Word lid