Snapchat wachtwoord, e-mail en telefoonnummer vergeten

Ravzanur - 1 okt 2017 om 21:28 - Laatste reactie: ThaiiSss.98 1 Gepubliceerde berichten woensdag 19 september 2018Inschrijfdatum 19 september 2018 Laatste deelname
- 19 sep 2018 om 05:58
Goedendag,
Ik heb mijn wachtwoord van mijn Snapchat account vergeten en me telefoonnummer die ik had ingevoerd was mijn oude nummer en ik ben dat VERgeten te herstellen en hetzelfde geld Ook met mijn e-mail. Ik Weet in hemelsnaam ook mijn e-mail die had ingevoerd niet

Meer weergeven 

Jouw antwoord

5 antwoorden

Beste antwoord
BobCCM 259 Gepubliceerde berichten vrijdag 3 april 2015InschrijfdatumModeratorStatus 18 september 2018 Laatste deelname - Gewijzigd door BobCCM op 28 aug 2018 om 04:29
4
Bedankt
je zou eens kunnen proberen om contact op te nemen met de helpdesk van Snapchat. De link naar de helpdesk wordt in dit artikel genoemd. Voor zover wij weten, is het heel moeilijk om een account te herstellen als je geen toegang hebt tot je e-mailadres of telefoonnummer. In het ergste geval zal je helaas een geheel nieuwe account moeten aanmaken.

Groetjes,

Bob
CCM

Bedankt BobCCM 4

Heb je iets toe te voegen? Plaats jouw mening

CCM heeft deze maand 5 gebruikers geholpen

Reageer op BobCCM's antwoord
Snapchathelp - 3 jul 2018 om 11:05
0
Bedankt
Ik heb ook het zelfde probleem ken mijn wachtwoord ni en telefonnumer kwik niet een andere ach maken al mijn foto's stond er op help!
Gebruikersnaam... - 15 aug 2018 om 02:18
Ik heb indd de zelfde probleem.. ben al een lange tijd niet ingelogd omdat mijn telefoon destijds gestolen was waardoor ik mijn nummer had moeten blokkeren.. vooor verificatie moes ik een sms ontvangen maar datkon natuurlijk niet... hoe kan ik dit oplossen ik had namelijk super belangrijke fotos
Reageer op Snapchathelp's antwoord
ThaiiSss.98 - 19 sep 2018 om 05:17
0
Bedankt
Goedenavond ik. Ben mijn wachtwoord kwijt maar kheb een ander nummer k gebruik mijn oud nummer niet meer
Kunnen jullie me helpen ik. Heb al mijn fotos daar staan
ThaiiSss.98 1 Gepubliceerde berichten woensdag 19 september 2018Inschrijfdatum 19 september 2018 Laatste deelname - 19 sep 2018 om 05:58
Reageer op ThaiiSss.98's antwoord