Een aangepaste inhoudsopgave maken

Opgelost/Gesloten
pronky Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum zaterdag 23 februari 2019 Status Lid Laatste deelname 23 februari 2019 - Gewijzigd op 27 feb 2019 om 02:55
 pronky - 27 feb 2019 om 14:28
Ik wil de inhoudsopgave maken aangepast aan mijn wensen.

1. Ik gebruik 4 niveaus en wil niet bij alle niveaus paginanummering vermelden.
2. De langere tekst dan een regels mag niet ter plaatse komen van het kolommetje van paginanummering. De kantlijn moet daar dus aangepast worden voor de tekst (niet voor de paginanummering)
3. Is er een handleiding waaruit ik dit kan leren te doen?

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
27 feb 2019 om 02:59
Beste pronky,

Zelf ben ik helaas geen expert in het maken van inhoudsopgaven en ik zie dat er helaas ook geen andere leden zijn op het forum die op je vraag hebben geantwoord. Wat ik wél weet, is dat er op YouTube talloze instructievideo's zijn van mensen die verschillende technieken uitleggen over de software van Office, dus ook over Word en het maken van inhoudsopgaven. Ik zou daar dus even zoeken als ik jou was.

Sommige van die video's zullen in het Engels zijn, maar er bestaan ongetwijfeld ook instructiefilmpjes in het Nederlands.

Groetjes,

Bob
CCM
1
Beste Bob Dijks,
Hartelijk dank dat je mee wilt denken met mij.
Inmiddels ben ik wel geholpen en heb nu al een stuk beter inzicht hoe e.e.a. werkt. En de problemen die ik had zijn opgelost!
0
Word lid