Ik kan me niet aanmelden op Snapchat

Opgelost
zouf3.2 - Gewijzigd op 6 mei 2019 om 18:59
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 6 mei 2019 om 18:59
Goedendag,

Mijn e-mailadres is gekoppeld aan 2 Snapchataccounts en als ik mijn wachtwoord wil veranderen voor die 2 lukt het niet.


Configuratie: iPhone / Safari 12.1

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
6 mei 2019 om 18:59
Beste zouf3.2,

Voor het antwoord op je vraag kun je het beste even direct met Snapchat contact opnemen via de ondersteuningspagina.

Hier selecteer je onder Waar kunnen we je mee helpen? bijvoorbeeld Mijn inloggegevens voor mijn account en onder O nee! Wat is het probleem? selecteer je bijvoorbeeld Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om vervolgens een bericht te kunnen sturen naar de medewerkers van Snapchat, klik je bij Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? op JA. Er verschijnt nu een contactformulier waar je alle gebruikersgegevens en je vraag kunt invullen. Het is belangrijk om te weten dat Snapchat alleen antwoord geeft op vragen die in het Engels gesteld zijn.

Groetjes,

Bob
CCM
1
Word lid