WhatsApp videobellen

Gesloten
fastfred45 - Gewijzigd op 28 aug 2018 om 04:31
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 28 aug 2018 om 04:33
Goedendag,
ik ben Fred ik heb een vraag over what,s app. video bellen.
ik kan een ieder video bellen behalve een vriendin zij kan mij wel video bellen en ieder ander kan haar ook video bellen. ik heb een i Phone 4s en zij heeft een i Phone 6.
ik heb 1 keer zelf via mijn toestel met haar contact kunnen maken met video app daarna lukte het niet meer zij kan mij wel video bellen ra ra hoe kan dit ik vind het maar vreemd zij ook.
heeft iemand een oplossing?



1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
28 aug 2018 om 04:33
Beste Fred,

Het lijkt erop dat dit probleem zich voordoet omdat een van jullie beiden met een verouderde versie van WhatsApp werkt. Probeer eens om via de App Store van de iPhone te kijken of er een update beschikbaar is voor de app. Indien dat het geval is, installeer de update en probeer of je je vriendin nu wél kunt bellen.

Wat ook zou kunnen helpen, is om tijdelijk het mobiele nummer van je vriendin van je telefoon te verwijderen, om deze vervolgens opnieuw op te slaan en weer aan de contactlijst van WhatsApp toe te voegen.

Succes ermee.

Groetjes,

Bob
CCM
0
Word lid