Opmerkingen over de software

Write a review on a software

Resultaten (727)

Snapchat-telefoonnummer niet meer in gebruik

Mijn nummer dat ik gebruikte voor snapchat is niet meer in gebruik, maar je bent verplicht een code in te voeren om in te loggen. Hoe kan ik nu al m...

Laatste antwoord op 12 aug. 2018 op
Bob Dijks

Ik kan niet in mijn snapchat-account komen

ik ben mij wachtwoord vergeten en me email en mijn nummer of het is gehackt alleen dat weet ik niet zeker maar ik wil er op komen maar heb al alles ge...

Laatste antwoord op 12 aug. 2018 op
Bob Dijks

Ps4-controller loopt van zelf achteruit

Als ik mijn PS4 controller gebruik doet hij vanzelf achteruit lopen en als ik naar voren wil lopen doet hij het vaak niet en moet ik de L3 helemaal in...

Laatste antwoord op 12 aug. 2018 op
Bob Dijks

Mobiele nummer wijzigen in gmail

Als mijn telefoonnummer gewijzigd is .. en mijn Gmail is hieraan gekoppeld ? Hoe kan ik dit dan veranderen? Groeten CB.

Laatste antwoord op 12 aug. 2018 op
Bob Dijks

Instagram-wachtwoord vergeten

Goedendag, Ik kom me instagram niet meer in

Laatste antwoord op 9 aug. 2018 op
Bob Dijks

Canal digitaal problemen met samsung-tv

Canaaldigitaal blijft aangeven : Zender is gecodeerd.Kaart is geactiveerd.- .Volgens Canaal digitaal ligt dit aan Samsung. Wat te doen???

Laatste antwoord op 12 aug. 2018 op
Gebruikersnaam...

Ik wil mijn controler aanzetten maar hij valt uit.

Goedendag, Ik wil mijn controller aanzetten maar hij valt uit. Wat moet ik doen? Het lichtje pinkt wel maar het gaat terug uit. Configuratie: A...

Laatste antwoord op 8 aug. 2018 op
AkkeLintermans

Vacuümvorming vliegtuigvleugels

Welke berekeningsmethode kan ik gebruiken om de onderdruk aan de bovenkant van een vliegtuigvleugel te kunnen berekenen?

Laatste antwoord op 3 aug. 2018 op
Bob Dijks

Messenger

Onlangs werd ik toegevoegd in een groep op Messenger. Deze groep bestaat nu uit zo’n 20- tal leden en dient als info forum naar de leden. Is het mo...

Laatste antwoord op 3 aug. 2018 op
Bob Dijks

Mijn sd-kaart is gesmolten

Hoi Kan een gesmolten sd kaart nog hersteld worden er is nog wel iets over maar niet veel ons eerste levens jaar van onze dochter sta er op. Daar...

Laatste antwoord op 3 aug. 2018 op
Bob Dijks

Hoe schrijf je een apenstaartje op pc van merk hp?

ik weet geen apenstaaartje schrijven op pc

Laatste antwoord op 30 jul. 2018 op
Bob Dijks

Snapchat werkt niet goed op mijn samsung note 3

Mijn snap stopt al tijd wat moet ik doen om hem goed weer temaken dat hij weer goed werkt in ik kan niet lang filmen

Laatste antwoord op 26 jul. 2018 op
Bob Dijks

Waar kan je mewtwo vangen

Toe

Laatste antwoord op 23 jul. 2018 op
Bob Dijks

Sd kaart niet meer leesbaar

Er komt de melding : locatie is niet beschikbaar. Vervolgens zou moeten worden geformateerd. Maar dan raak ik alle foto's kwijt. Hoe kan ik de foto...

Laatste antwoord op 23 jul. 2018 op
Bob Dijks

Vaiana kijken

Ik kan niet Vaiana kijken waarom? Wie kan mij hiermee helpen?

Laatste antwoord op 23 jul. 2018 op
Bob Dijks

Wijziging telefoonnummer gmail

Hallo ik heb nu een ander telefoonnummer. Hoe kan ik nu mijn Gmail account openen/

Laatste antwoord op 23 jul. 2018 op
Bob Dijks

Touchpad niet terug te vinden

Hallo :) Ik probeer nu al een tijdje mijn instellingen te wijzigen van de touchpad. Nu heb ik al meerdere dingen geprobeerd en online naar oplossi...

Laatste antwoord op 13 aug. 2018 op
Gebruikersnaam...

Ik weet mijn snapchat-inloggegevens niet meer

Goedendag, Goeden dag ik weet mijn inlog gegevens niet meer Configuratie: Android / Chrome 67.0.3396.87

Laatste antwoord op 12 jul. 2018 op
Bob Dijks

Wachtwoord ben ik kwijt

ik ben mijn wachtwoord vergeten kan ik dan gewoon een nieuwe aan maken of moet ik alles op nieuw aan makken

Laatste antwoord op 12 jul. 2018 op
Bob Dijks

Whatsapp-profielfoto's weg

Alle profielfoto's zijn bij mijn contacten weg in het 'chat'-overzicht. Hoe kan dit en hoe kan ik de foto's weer in beeld krijgen? Groetjes Ange...

Laatste antwoord op 29 mrt. 2019 op
Jm

Video's verkleinen

Goedendag ik wil een bestaande opgenomen video verkleinen in bits om het per email of we-transfer te versturen, hoe kan ik dat het beste aanpakken, ...

Laatste antwoord op 9 jul. 2018 op
EdKamperveen

Dj-software

hi ik ben op zoek naar een dj edit progamma voor mijn dj set willen jullie wat adviezen geven

Laatste antwoord op 5 jul. 2018 op
Bob Dijks

Play store op een microsoft-computer gebruiken

waarom kan ik play store niet downloaden op een microsoft computer???? :(

Laatste antwoord op 28 jun. 2018 op
Bob Dijks

Ik wil een hotmail account aanmaken

Ik wil een hotmail account aanmaken en niet via Outlook

Laatste antwoord op 25 jun. 2018 op
Bob Dijks

Mail aanmaken

kan dat gratis en zonder toestemming van je ouders als je 14 ben?

Laatste antwoord op 20 jun. 2018 op
Bob Dijks

Appic installeren vanaf de play store

Waarom kan ik appic niet op mijn telefoon zetten

Laatste antwoord op 20 jun. 2018 op
Bob Dijks

Test mailverzenden lukt niet.

Vandaag heb ik in windows 10 versie 1803 het Thunder emailprogramma geinst. Imap en smtp staan goed. Binnenhalen emails gaat perfect. Maar wil ik een...

Laatste antwoord op 15 jun. 2018 op
Quinlann56

Programma-updates

je krijgt diverse programma's aangeboden om updates uit te voeren wat moet ik kiezen ? Beveiliging programma's welke is de beste? m.v.g. Prul...

Laatste antwoord op 14 jun. 2018 op
Bob Dijks

Ik kan niet inloggen in mijn gmail-account

 Opgelost

Hallo ik kan niet inloggen bij Gmail.com. Weten jullie een oplossing hiervoor?

Laatste antwoord op 7 jun. 2018 op
Bob Dijks

Nero express serienummer

Hallo allemaal ik heb Nero Express gedownload maar hoe kom ik aan het serienummer? Jullie hulp is echt super welkom.

Laatste antwoord op 6 jun. 2018 op
Bob Dijks

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Laatste antwoord op 6 jun. 2018 op
Bob Dijks

Kan je een tom tom xl updaten?

Hallo Hans hier. Ik heb een Tom Tom XL gekregen. Kan die geüpdatet worden? Hopelijk weet iemand of dit kan. Mijn dank is bij voorbaat groot.

Laatste antwoord op 3 jun. 2018 op
taximanhb2

Ps4-controller doet raar

Goedendag, Als ik een game wil opstarten doet geen één knopje het meer, maar als ik op het beginscherm ben van de playstation dan doen alle knopje...

Laatste antwoord op 3 jun. 2018 op
Bob Dijks

Spotify gebruiken in spanje

Hallo, ik wil lid worden van Spotify en woon in Spanje Hoe ga ik tewerk Ik heb boxen voor buiten via bluetooth

Laatste antwoord op 2 jun. 2018 op
Bob Dijks

Mijn ps4-controllers werken niet meer

Het lampje van de controllers gaat wel aan, maar de knoppen werken niet. Ik weet echt niet wat ik hieraan kan doen!

Laatste antwoord op 2 jun. 2018 op
Bob Dijks

Ccleaner opstarten

Ok! Ik heb ccleaner gedownload; mijzelf geregistreerd maar hoe start ik ccleaner op? Ik krijg alleen een schermpje te zien met het advies om toch voo...

Laatste antwoord op 2 jun. 2018 op
AVH1

Gebruikersnaam in windows 10 aanpassen

 Opgelost

Ik heb een laptop waar na reparatie een nieuwe windows 10 versie op staat en nu is er een fantasienaam ingetikt, hoe kan ik die wijzigen? dus niet de...

Laatste antwoord op 26 mei 2019 op
Straffehendricfk

Ntfs-partitie aanmaken in ubuntu

Op mijn harde schijf (1terrabyte)staat geen ntfs partitie meer. Hoe kan ik de schijf weer met ntfs krijgen zodat ik windows 8.1 kan installeren. Er ...

Laatste antwoord op 1 jun. 2018 op
L.Booister

Computer sneller opschonen met ccleaner

 Opgelost

Hoe kan ik de Ccleaner sneller laten werken? Nu moet ik telkens op OK klikken en daarna gaat de cleaner weer verder met de volgende cleanronde. Ik...

Laatste antwoord op 1 jun. 2018 op
Bob Dijks

Screenshots - schermafbeelding

 Opgelost

Waarom heeft u ook niet in uw artikel opgenomen waar we nadien die schermafbeeldingen terug vinden?

Laatste antwoord op 29 mei 2018 op
Bob Dijks

Hoe kun je gratis netflix kijken?

hoe moet dat

Laatste antwoord op 25 aug. 2018 op
Moh

Ik wil mijn startscherm-password omzeilen

Mijn werk pc is nu privé. Bij opstart zit een beveiliging met een wachtwoord wat niet meer geldig is. Hoe kan ik dit omzeilen en mijn pc weer terugzet...

Laatste antwoord op 27 mei 2018 op
Bob Dijks

Geen toegang meer in mijn ouwe e-mail

Goedendag, Goedendag, ik Heb maandag wachtwoord veranderd en de ouwe e-mail, wachtwoord heeft Facebook wel op gepakt, maar niet de e-mail, die i...

Laatste antwoord op 27 mei 2018 op
Bob Dijks

Mp3 accordeon muziek om over te zetten naar een sd-kaart

Ik heb op YouTube gevonden op accordeon, Despacito, zonder begeleiding,dat wil ik opslaan naar sd-card of usb maar is niet mogelijk. Ik mocht dat toch...

Laatste antwoord op 21 mei 2018 op
Bob Dijks

Chatfunctie uitzetten

 Opgelost

Heey , hoe zet ik mijn chatfunctie uit ? Dat niemand mij dus een berichtverzoek via fb kan sturen ?

Laatste antwoord op 21 mei 2018 op
Bob Dijks

Photofiltre installeren

 Opgelost

Goedendag, Geacht Heer Fotofiltre heb ik opnieuw gedownload na opnieuw installeren van mijn PC Ik heb hem altijd in het Nederlands gehad. ...

Laatste antwoord op 16 mei 2018 op
Bob Dijks

Ip adres van tv

Waar kan ik mijn ip adres van mn tv vinden want mn afstandsbediening is stuk en heb een ip adres nodig van de tv

Laatste antwoord op 16 mei 2018 op
Bob Dijks

Automatisch aanvullen wachtwoorden google chrome

 Opgelost

Goedendag, Ik ben nieuw hier en enigszins schuchter. Kan iemand mij helpen met volgend probleem. W 10. nieuwe installatie. Google chrome; gebruik...

Laatste antwoord op 20 feb. 2019 op
ME

Windows defender zelf uitgeschakeld en norton

 Opgelost

daardoor niet meer werkzaam. Omdat (in het verleden?) Windows Defender bleef draaien naast Norton, wilde ik Windows Defender definitief uitzetten. ...

Laatste antwoord op 16 mei 2018 op
VastBeter

Supremo verwijderen

Inernetcriminelen hebben Supremo op mijn laptop geïnstalleerd. Hoe kan ik dat met CCleaner verwijderen?

Laatste antwoord op 5 mei 2018 op
Bob Dijks
Resultaten 501 - 550 van een totaal van 727
Word lid