Opmerkingen over de software

Write a review on a software

Resultaten (727)

Geluid

hallo ik heb net Windows 10 gedownload maar als ik nu op YouTube ga dan krijg ik een heel krakend geluid hoe kan ik dit herstellen ?? help me als...

Laatste antwoord op 27 aug. 2015 op
Bob Dijks

Irritante melding upgrade windows 10

 Opgelost

Hoi forumleden, Elke keer als ik mijn computer aanzet krijg ik een melding dat ik mijn gratis update Windows 10 kan installeren, maar ik heb hier h...

Laatste antwoord op 25 aug. 2015 op
Marije_63

Internet traag na installatie windows 10

 Opgelost

Ook wij zijn gratis overgestapt naar Windows 10. Heel fijn om mee te werken maar wij hebben het gevoel dat ons internet stukker trager is geworden! ...

Laatste antwoord op 15 jul. 2016 op
HJB

Facebook gehackt

 Opgelost

Goeiedag, Sinds gisteren avond is mijn account gehact en verwijderd. Kunnen jullie mij helpen aub

Laatste antwoord op 20 aug. 2015 op
Bob Dijks

Geen geluid

 Opgelost

hoi ik heb per ongeluk mijn geluid verwijderd. nu kan ik niet meer terug installeren. hoe maak ik dit ongedaan?

Laatste antwoord op 20 aug. 2015 op
Bob Dijks

Update google earth

 Opgelost

moet ik , om een latere versie van Google Earth te krijgen dan die ik nu al heb , eerst de huidige versie verwijderen en dan de "nieuwste versie " dow...

Laatste antwoord op 19 aug. 2015 op
Bob Dijks

Alienware kopen, ja of nee?

 Opgelost

Ik ben een fervent gamer op de PC en ben heel benieuwd of het de moeite waard is om een systeem van Alienware aan te schaffen. Heb er namelijk hele ui...

Laatste antwoord op 23 aug. 2015 op
Depcman

Ik zou graag weer imesh op mijn computer willen donwloaden

 Opgelost

hoe kan ik zien dat het programma iMesch weer werkt zo als voorheen.

Laatste antwoord op 17 aug. 2015 op
Bob Dijks

Beste navigatiesoftware iphone

 Opgelost

Wie weet hier welke navigatiesoftware ik het beste voor mn iphone kan gebruiken? Jullie hulp word gewaardeerd. gr PJ

Laatste antwoord op 14 aug. 2015 op
Strider001

Beste apps voor de iphone

 Opgelost

Hallo, Ik heb voor het eerst een iPhone en ben super benieuwd welke apps ik niet mag missen! Alvast bedankt voor jullie suggesties :) Marij...

Laatste antwoord op 13 aug. 2015 op
Marije_63

Windows 10

 Opgelost

Hallo mensen hebben jullie Windows 10 al geïnstalleerd? Ik ben heel benieuwd naar ervaringen en weet niet of het verstandig is om een upgrade uit te v...

Laatste antwoord op 11 aug. 2015 op
applefan_amstelveen

Andere gebruikersnaam

 Opgelost

Hallo, Ik zou graag mijn gebruikersnaam wijzigen. Is dit mogelijk? Hopelijk wel! Thxx, Marieke

Laatste antwoord op 4 aug. 2015 op
Bob Dijks

Muziek overzetten van computer naar android telefoon

 Opgelost

Ik heb een nieuwe Galaxy S6 en wil graag voor dat ik op vakantie ga wat muziek op de telefoon zetten, voor onderweg in de auto. Hoe kan ik dit het mak...

Laatste antwoord op 1 aug. 2015 op
JorisBrakel

Facebook wachtwoord

 Opgelost

wil graag facebook op mijn telefoon, weet wachtwoord niet!!

Laatste antwoord op 28 jul. 2015 op
Bob Dijks

Inloggegevens

 Opgelost

ik ben mijn inloggegevens vergeten is het mogelijk dat ik andere kan krijgen Bij voorbaat dank .

Laatste antwoord op 28 jul. 2015 op
Bob Dijks

Hoe zet ik foto's van telefoon naar computer?

 Opgelost

Hoi ff een vraagje hoe zet ik foto's van mijn mobiel over op mijn pc? Het gaat om een samsung tel. maar via kiesair lukt het niet. bvd!

Laatste antwoord op 23 jul. 2015 op
ps4gamer1980

Voor iedereen

hoii

Laatste antwoord op 20 jul. 2015 op
Bob Dijks

Dropbox account meer opslagruimte

 Opgelost

Hallo ik gebruik al maanden lang Dropbox maar ik begin aan mijn limiet te komen. Ik hoorde laatst van iemand dat er trucjes zijn om meer opslag ruimte...

Laatste antwoord op 20 jul. 2015 op
Techno-angel

Wat is beter, spotify of apple music?

 Opgelost

Hoi, ik ben heel benieuwd wat jullie beter vinden, Spotify of Apple Music? Ik heb gehoord dat Apple Music nieuw is en ben benieuwd of het de moeite wa...

Laatste antwoord op 17 jul. 2015 op
Techno-angel

Moet ik de oude skype installatie verwijderen ??

 Opgelost

Goedendag, Moet ik de oude skype installatie verwijderen ?? voor ik een nieuwe Skype installeer ?? Configuratie: Windows 7 / Mozilla 11.0

Laatste antwoord op 21 dec. 2016 op
Nask.roland roland

Uitrol windows 10

 Opgelost

Hoi, Weet iemand wanneer Windows 10 precies wordt uitgerold en hoe ik er aan kan komen?

Laatste antwoord op 6 jul. 2015 op
Bob Dijks

Probleem met "windows xp installeren met een usb-stick"

 Opgelost

Alle stappen heb ik doorlopen. maar bij het draaien van de USB stick (om windows xp daadwerkelijk te installeren) verschijnt er de mededeling dat 'mis...

Laatste antwoord op 3 jul. 2015 op
olekike

Oude xbox

 Opgelost

Hoi ik heb een probleem, hoe resett ik een oude Xbox uit 2001

Laatste antwoord op 27 jun. 2015 op
Joost19770505

Hoe formatteer ik de harde schijf van mijn pc?

 Opgelost

Ik heb een nieuwe harde schijf gekocht en wil nu graag mijn oude harde schijf volledig formatteren. Hoe werkt dat? Grtz, Marissa

Laatste antwoord op 17 jun. 2015 op
Anonieme gebruiker

Hoe zet ik de blauwe vinkjes uit in whatsapp?

 Opgelost

Ik ben helemaal geen fan van de nieuwe blauwe vinkjes in WhatsApp. Is het mogelijk om deze geheel uit te schakelen? Joris Brakel

Laatste antwoord op 13 jun. 2015 op
Bob Dijks

Wat moet ik doen

 Opgelost

ik heb ee nvirus en an hetniet

Laatste antwoord op 10 mei 2015 op
Bob Dijks

Google chrome werkt niet meer

Goedendag, Ik kan plotseling met google chrome geen internet verbinding meer maken. Ik heb niets veranderd aan de computer en diverse malen verwij...

Laatste antwoord op 1 mei 2015 op
Bob Dijks
Resultaten 701 - 727 van een totaal van 727
Word lid