Geen toegang meer in mijn ouwe e-mail

Gesloten
MagretBrommet - 25 mei 2018 om 11:20
Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 - 27 mei 2018 om 17:12
Goedendag,


Goedendag, ik Heb maandag wachtwoord veranderd en de ouwe e-mail, wachtwoord heeft Facebook wel op gepakt, maar niet de e-mail, die ik wou veranderen, nou, weet ik mijn nieuwe wachtwoord niet meer. Help a.u.b., verwacht vandaag een belangrijk bericht, en heb ook een dierenpagina aangemaakt, en moet daar ook weer kijken. Ben al sinds gisteren van alles te proberen, ook contact te krijgen met Facebook, ook wel een paar feedback gedaan, en dus vermeld, dat ik nu niet verder kan. Bij voorbaat dank u wel.

1 reactie

Bob Dijks Gepubliceerde berichten 2704 Inschrijfdatum vrijdag 3 april 2015 Status Beheerder Laatste deelname 31 augustus 2022 7.804
27 mei 2018 om 17:12
Beste MargretBrommer,

De kans is groot dat je e-mail probleem prima op te lossen is, maar de oplossing hangt af van het type e-mail dat je gebruikt. Zou je ons kunnen laten weten of dit over bijvoorbeeld Hotmail, Gmail of een andere e-mail provider gaat?

Groetjes,

Bob
0
Word lid